Spring naar bijdragen

Donderdag 11 juni

Maja

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels een zeer langdurige relatie met een Zweeds warenhuis waar mensen in grote getalen voor hun lol naar toe gaan. Na twee niet nagekomen afspraken om te bezorgen en te monteren en vele telefoongesprekken (na erg lang in de wacht staan), kwamen ze vanochtend dan eindelijk.

Zou het dan toch?

Nee dus, één vrij essentieel onderdeel bleek te missen,  maar dat zei de monteur pas nadat hij de kast verder in elkaar had gezet. Gggrrrrrrrr. Hij kon er natuurlijk niets aan doen, het was er niet, dus hij ging. Gelukkig controleerde ik de laatjes, die konden niet open! Gggrrrrrr. Ik stormde op mijn pantoffels naar buiten, hij wilde net wegrijden. Bleek dat hij een deur niet had vastgezet, dat kon hij gelukkig nog verhelpen. 
Afijn, ik wéér de klantenservice bellen! En nu moet ik ook weer naar die winkel en proberen één onderdeel uit een setje te krijgen. Ik vrees weer veel gedoe, dus ik koop maar meteen een heel setje. En dan nog zien dat het in de kast wordt gemonteerd.

Ik heb een heel zwaar leven, echt waar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

@niks wat leuk dat je de foto van de echo hier deelt. Blijft bijzonder, een nieuw leven. Ik wilde bij mijn eerste niet weten of het een jongen of meisje was, vond de verrassing leuk. Bij de tweede wilden we het wel weten. Heeft allebei wel wat. @Jannigje wat een gedoe dat soort dingen. Hoop dat t snel geregeld is, zo vermoeiend. Heb hier ook een kast staan die nog in elkaar gezet moet worden. Ik ga het mijn oudste zoon vragen, die vindt dat net lego maar dan in het groot:D Ben zelf zo slecht daarin, word uiteindelijk zo kwaad dat ik alles gewoon aan elkaar vast timmer met een hamer en spijkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach.... Ikea
ik heb omdenken geleerd met die kasten
ik dacht altijd verkeerd om:mellow:
uiteindelijk altijd goed gekomen, maar
wat kostte het tijd zeg, en ergernis.
Zus heeft ooit een keuken daar besteld en laten plaatsen.
Afspraken keurig, mensen keurig, harde werkers
maar ze zijn wel 4 x terug geweest en steeds andere bladen/kastjes
wat een ellende als je niet zonder keuken kunt.(ze had een catering  aan huis)
Uiteindelijk heeft ze een mooiere en duurdere uitvoering ter kompensatie gekregen
en die werd in een keer goed gemonteerd.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei knakker:

Overigens vermoed ik dat het behalve de ouders en grootouders de meeste mensen ook niet zo gek veel kan schelen of het nou een jongetje of meisje wordt.

Ik heb wel eens horen zeggen dat dat toch best veel uitmaakt.. dat, als je van die vlaggetjes ziet hangen met daarop 'hoera, een meisje', dat ze daarmee
eigenlijk zeggen: 'Godzijdank geen jongen'.. en andersom natuurlijk ook. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kun je die verschrikkelijke multimiljonairs in dat drakenprogramma (??) op tv nog om een duur steuntje in de rug vragen...

Hoewel... nee, dat moet je niet willen, geloof ik. Lekker zelf in elkaar stempelen, knippen en plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei knakker:

Ja, ik zie het al @Jannigje. Een duidelijk geval van ikealisatie. Een lange tijd ernstig onderschatte aandoening die gelukkig sinds enige tijd erkend wordt door de reguliere geestelijke gezondheidszorg. De klachten doen zich meestal voor kort na een verhuizing. Het vergt een intensieve en langdurige behandeling. Ik herken de frustratie en leef met je mee. Maar hey: hoe is het in je tuin, en onder de boom?

Ik heb me al aangemeld voor de therapie B)

In de tuin is het goed toeven, ondanks het feit dat er naast mijn planten in potten alleen onkruid tussen de tegels groeit. Het is hier heerlijk rustig. De boom staat in volle glorie en zolang er geen processierupsen inzitten neem ik de plakkende neerslag voor lief.

Leuk dat je er vandaag weer bent @knakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei lady jane:

ach.... Ikea
ik heb omdenken geleerd met die kasten
ik dacht altijd verkeerd om:mellow:
uiteindelijk altijd goed gekomen, maar
wat kostte het tijd zeg, en ergernis.

Ik moest het missende onderdeel bestellen en betalen in de ene vestiging en afhalen in de andere.

Mijn omdenken van vandaag was: ik heb veel gefietst en een eind gelopen (het duurt even voordat de door de zaak heen bent), dus ik heb mijn lichaamsbeweging weer gehad voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh spannend Jannigje
ik vind er af en toe mooie uitvoeringen bij zitten
wat er via internet voorbij komt (Eugene bijvoorbeeld)
ik mag mijn laatste training straks zo doen
ben wel blij dat het klaar is, en bij de terugkombijeenkomst
mogen we hopelijk weer op de lokatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...