Momentum Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goeiemorgen. Lekker vroeg nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Dagdraad van gisteren gaf me veel stof tot nadenken, al heb ik zelf niet zo meegeschreven. Nog bedankt voor de vele boeiende bijdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen. Hoe is het met je @Bor? Ja was interessant he @Bob? Vond ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Voorzichtigjes aan @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen! 53 minuten geleden zei Momentum: Dagpact: Momentum Maja Vertrouwd weer op het dagpact onder @Momentum! @Bor: Dapper om direct het gesprek aan te gaan. Schouders eronder. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Ik.mis @nancy. Ze moet oppassen vandaag denk.ik. Want het is maandag. En ik moet zwemmen Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goeiemorgen frummers. nou ja goeie.... om 7 uur staan er ineens een stuk of 10 mensen onder mijn slaapkamerraam in een voor mij overstaanbare taal erg luid, te overleggen. De glasvezel-aanleggers, pfffft. Alle planten, stoelen en tafel moesten weg. En nu klaarwakker dus. koffie maar eerst nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Moghu. Ben werken, joepieeeee. Wel erg moe. Maar we gaan er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen,had gisteren na de avond dienst geen puf meer om me eigen af te melden,maar nog steeds droog.maak er iets van vandaag allen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen frummers. Maandag alweer. De dage vliegen steeds sneller om.... Eerst een bakje en dan aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen! Inderdaad een mooie draad gisteren, heel waardevol. Ik ben de hele week vrij, heerlijk! Timo gaat goed, een wervelwind. Sjeest door huis heen. Wil ook al lekker bij je liggen. @Jopie hoop dat je een beetje geslapen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Je had ook niets kunnen zeggen, en elke keer aan die fles lurken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen. Ondanks de slechte voorspellingen wordt het best aardig weer denk ik. Voor nu is de zon er, en de vogels die uit volle borst zingen. Wel wat anders dan een groepje arbeiders onder je raam Als je moet graven ben je natuurlijk wel heel blij met het droge weer. Zal een stuk makkelijker gaan. Och ja die eendjes, ik zie dat ook wel. Eerst een hele zwerm kuikentjes en een week later nog maar twee of zo. Nou met opgewekte tegenzin maar weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 1 uur geleden zei Cleo66: Goedemorgen allen , Nancy heeft soort van afscheid genomen van het forum even Lika. Hopelijk komt ze snel terug Dat weet ik @Cleo66. is niet erg. Maar ik denk veel aan haar merk ik. En mis haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen allemaal, Vandaag maar weer eens een flink huishoudelijk dagje van maken Hard nodig (in mijn ogen) Whisky ... Brrr, dat vind ik echt zo vreselijk vies ( net als jenever of zo) Bovendien hele nare herinneringen aan overgehouden betreffende ex die lustte er wel pap van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goedemorgen, droge dag 17 Momentum en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Goed zo Pytje Dat gaat mooi zo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Wat een vervelend verhaal Jopie. Als je zo duidelijk afstand neemt van die beslissingen over dat huisje, dan is dat toch klaar? Laat je zus het lekker uitzoeken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Ook flink ziek geweest. Van allerlei likeuren, whiskey, mixdrankjes. Dat spul met kokossmaak. Meestal wist ik me wel in te houden, maar vaak genoeg ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Levens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Ernstig werkontwijkend gedrag weer. Over tot de orde van de dag. Vanavond roerbakgroenten, met voornamelijk broccoli, gehakt en krieltjes. Met de verse salie en rozemarijn die ik net geplukt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Ik ga vanavond koken, Griekse Kofta, zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Ik ga zelf lasagna maken. Niet zo zin in het snijwerk, maar ja. Aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2020 Wieckse 0.0 erbij. Niet verkeerd! Beter dan Grolsch 0.0 in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden