Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Jeetje @Cleo66 wat angstig voor je vriendin en voor jou. Het komt zo wel heel dichtbij. Fijn dat de trek weer weg is, hou je koppie erbij hoor... je wilt écht niet meer terug naar hoe het was. Sterkte meid en veeeeeel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 (bewerkt) ‘Geen voetbal meer, dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat... Blijkt ze ontslagen te zijn bij de V&D’ Jacco van Leeuwen (had de verkeerde naam eronder, sorry) 19 maart 2020 bewerkt door lady jane Lika en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Nog geen lockdown klopt. Ik heb mijn werk per direct moeten stop zetten en ben naar huis gestuurd. Ik heb de afgelopen dagen samengewerkt met een collega die vandaag positief getest is. Ze wist dit ook niet Yana, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 @takeiteasy Dat leren voelen kwam in mijn intake erg naar voren. Ik benoemde het ook zelf want ik weet het verstandelijk best wel. De praktijk is soms wat lastiger maar ik geloof dat het leren voelen niet onmogelijk is. En ermee omgaan (op een verantwoorde manier) vervolgens is een uitdaging maar niet onmogelijk. Nu is er corona, straks is er vast wel weer iets anders. @Bob Ik wissel zoveel mogelijk activiteiten met elkaar af. Vind het geen doen om de hele dag thuis te zitten. Ik heb inmiddels alle noemenswaardige series al gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Cleo Hou je sterk. Dat ben je waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hoe is het met jou @Smaragd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 En @Klaartje, lees je nog mee? Jij zit ook maar alleen thuis, dat valt vast niet mee. Trek je het nog? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik meld me weer droog af, was alweer dag 22, moest het even natellen. Vroeg naar bed, benieuwd wat ik morgen in het ziekenhuis aantref... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Och @Cleo66, door Yana's berichtje zie ik nu dat ik dat ene kleine wanhoopszinnetje over je vriendin niet gezien had. Wat een machteloosheid krijgen we nu allemaal over ons heen. En machteloosheid is er altijd wel in één of andere vorm, maar de praktische onmogelijkheid van persoonlijk contact..... Lieve Cleo, je bent nu al weer een paar keer zo met drank bezig geweest. Je hebt het nu ook weer een paar keer weerstaan. Wat tot nu toe gelukt is kan in de toekomst ook gewoon blijven lukken. Het enige vervelende is dat die trek steeds terugkomt. Maar onweerstaanbaar is het nooit. NOOIT. Dat hebben die laatste paar keren bewezen. Dus een excuus om te gaan drinken bestaat niet... niet voor jou... je kunt zonder. Wat Yana zegt: je wilt echt niet meer terug naar hoe het was. Dus dan gá je ook gewoon niet terug. Dat is misschien niet altijd makkelijk, maar echt het beste voor je. Gelukkig voor jou kun je dat. Gefeliciteerd daarmee. En ik wens je Rust en Kalmte in het verwerken van je emoties rond je vriendin. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik heb bewondering voor je Ties. Je zegt dat je moest natellen. Lijkt me een positief iets. Slaap lekker en veel succes morgen. Cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Jee schrikken @Senna33 Sterkte @Cleo66 Voor iedereen die het kan gebruiken sterkte natuurlijk. Voel mij een heel stuk beter. Contact gehad met crisisteam/manager en ik mag zaterdag weer werken gelukkig. Hoognodig want het rooster is bijna niet meer rond te krijgen. Voel ik mij eindelijk weer wat meer nuttig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik geef je een vriendelijke hoef @knakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hier zijn verpleegkundigen elke dag werkzaam. Er zijn inmiddels minstens 6 van hen in thuisisolatie. Er wordt niet verteld of dat komt omdat ze het coronavirus hebben. Ik maak me geen extreme zorgen maar bevind me wel in het meest besmettelijke gebied van heel Nederland zoals het nu lijkt. Ik ben niet echt bang maar ik merk om me heen dat mensen erg angstig zijn, vooral voor ouders die op leeftijd zijn. Een hele nare situatie voor veel mensen. Die ouderen kunnen niet worden bezocht of ze willen zelf geen bezoek. Ik zie de paniek en stress om me heen. Hopelijk gaat dit zo snel mogelijk voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hè @Cleo66 wat naar voor je. Je zus reageert misschien zo vanuit angst en stress. Het zou fijn zijn als iemand eens even lief voor je zou zorgen. Ga maar lekker slapen, knuffel van mij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Cleo, meis, het is too much nu voor jou, als je hier woonde nam ik je mee op een lange wandeling in de natuur. virtueel een dikke knuffel dan maar nu♥ Een van mijn dierbare volleymaatjes is vandaag zijn broer verloren. wel coronaklachten, maar de test was negatief. Toch binnen ongeveer 1 week dood. Mijn leeftijd. Vriend is radeloos. Heeft nu geen direkte familie meer. Ik ben er ook helemaal ontdaan over. En ben zo bang dat het ergste nog moet komen. humor is wel helpend bij overleven het laatste is wel wat erg maar laat niemand iets persoonlijk opnemen mij helpen alle appjes met grappige dingen enorm www.ad.nl/binnenland/geen-voetbal-meer-dus-voor-de-verandering-eens-met-mijn-vrouw-gepraat-blijkt-ze-ontslagen-te-zijn-bij-de-vend~adc42978/ wat ik over de app toegestuurd is echt hilarisch, helaas kan ik die hier niet plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Voor ieder die het kan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Lieve @Cleo66 en @mcflurry houd vol! Sterkte voor nu. Voor iedereen eigenlijk. Hier vandaag met spoed naar Amsterdam gegaan, naar mijn werk. Digitaal onderwijs strandde. Vandaag lespakketten klaargemaakt voor kids enz enz . Hele toestand, ik zal jullie er niet mee lastigvallen. Gek om te zien hoe Amsterdam er nu uit ziet. Zelf was ik ontzettend blij om na 7 dagen éindelijk weer eens buiten het huis te zijn. Zo voorzichtig mogelijk, dat wel. Maar opgesloten zitten is zóó vreselijk. Na 4 weken ziek zijn wel een goed gevoel om weer mee te mogen doen. mcflurry, lady jane en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik snap dat je het eng vind @Klaartje om hier weer te schrijven, stoer van je. Wees jezelf, lekker vrijuit meeschrijven, komt goed. Mooi als je een kind kunt helpen, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hopelijk is het morgen 20 maart en niet 20 februari @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Droge afmelding Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik kan gewoonweg niet op alles hier reageren, het is teveel. Net als hetgeen om mij heen wat ik hoor en zie, irl/media/collega's etc. Liefst zou ik het willen verdoven, dan lijkt het allemaal net iets minder erg, scherpe rand eraf. Ga ik niet doen, dan kan ik niets doen. Heb er letterlijk pijn van in mijn buik. Zou het zo graag willen veranderen(liefst meteen). Kan natuurlijk niet. Onmachtig gevoel. Lijkt wel alsof het idd een film is. Net niet echt maar helaas wel heel echt. Kan het heel slecht uitleggen. Toch geprobeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Weltrusten,net dochter van 17 achter moeten laten in het ziekenhuis,koorts ,benauwd,verhoogte hart slag,morgen tegen de avond uitslag of het t corona virus is,Ben blij dat ik nu een tijd droog sta ,en echt voor mijn gezin kan zorgen in deze moeilijke tijd Vol, nancy, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 (bewerkt) Was niet mijn dag vandaag. Maar kind had het goed. Lag tevreden in haar bedje. En was een super jarige. Dus het was een goede dag. Lees nu pas @Rapid. Sterkte!!! 19 maart 2020 bewerkt door Lika Smaragd, lady jane en Rapid reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 er zijn ook beduidend minder sterfgevallen dan hier in verhouding, Fruit ik ga op de Duitse toer, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 sterkte Rapid, de angst van elke ouder♥ Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden