bumperjim Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 10 minuten geleden zei Myle: Ja ik ken het @Lieke7777 De laatste tijd at ik ook bijna niet. Ik had soms zelfs "geen tijd" voor vitaminepillen. Drinken, slapen, drinken, soms Netflix en tegelijk drinken, slapen etc. En dan weer drank. Nu 2 dagen niet gedronken en ik krijg trek in eten. Maar dan dus weer meteen onmatig. Ik ben dusdanig moe van mezelf dat ik zo alvast naar bed ga. Oh Myletje als je nou met wat meer regelmaat leefde. Eten, slapen op de normale tijd en de normale hoeveelheid... dan wordt de rest ook simpeler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Voor ons stond op het menu; een hele kip uit de oven (1:40 min), appeltjes met kaneel in de airfryer en ciderroom saus! Een topgerecht. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 2 uur geleden zei Lieke7777: Is het handig een corona draadje te openen ? Dan blijft dagdraad overzichtelijk waar het voor is ? Aangezien we voorlopig nog niet over het corona virus heen zijn,? Wat mij betreft gewoon hier blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 2 uur geleden zei Lieke7777: Ik raak lichtelijk in de stress als ik geen mama mi as is wokkels heb xd De chipsafdeling bij onze supermarkt vanmiddag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 12 minuten geleden zei Yvonne: De chipsafdeling bij onze supermarkt vanmiddag... Nou hè erg toch ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Toch maar niet naar de sportschool gegaan vanmiddag, nu gaan alle sportscholen allemaal dicht hoor ik. In de tuin gewerkt vanmiddag, ook een soort van sporten 3 vuilniszakken met onkruid. Spruitjes gegeten vandaag. Zoons blij dat ze geen school hebben komende tijd. Ga vanuit huis werken maar wordt lastig focussen ben ik bang, misschien maar op het toilet gaan zitten met mn laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 8 minuten geleden zei Bor: Mijn dochter kan niet meer voedselbank. Wat vinden we daarvan. Niks! Helemaal niks. Ik ook niet. Dus dat. Triest, heel triest allemaal. .... zoveel geschreven al en ook alles maar weer gewist... Ik begrijp het gewoon niet echt dit allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Hier ook weer een alcohol vrije dag, en ook een vette hap Morgen weer gewoon werken in het ziekenhuis, wel veel aanpassingen maar voornamelijk ivm ziek personeel. Kijk wel wat de dag brengt, ik heb nergens last van dus maar even schouders eronder! Rapid, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 En het was weer een droge dag vandaag Jij gaat ook goed hè Ties ! Lieke7777 en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Dit was dag 18, als ik een maand droog ben trakteer ik mezelf op een heel leuk cadeautje heb ik me al voorgenomen! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Wat heeftje kleinzoon, Jopie? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 2 uur geleden zei Sensitief: Voor ons stond op het menu; een hele kip uit de oven (1:40 min), appeltjes met kaneel in de airfryer en ciderroom saus! Een topgerecht. ik moest het even google vanwege die saus, maarre 4 tot 8% alcohol in appel cider je weet dat lang niet alles verdampt hoop ik? was het een toetje? Ik wist niet dat zoiets ook in de fryer gemaakt kon worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 1 uur geleden zei Jopie: Even iets anders... Gebarentaal voor "hamsteren"..... Gezien?????? Geweldig! Nou ben ik hier toch wel héééél benieuwd naar! Beterschap gewenst voor je kleinzoon, Jopie, hopelijk is hij snel weer beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Spannende tijden dus Jopie. Sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) Ja dat snap ik, Jopie, die hysterie is afleidend, vind ik. Storend ook. Irritant zelfs. Maar ook wel weer begrijpelijk. 15 maart 2020 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Angst is een slechte raadgever. Slaap je nu in je koude bus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 30 minuten geleden zei Jopie: https://twitter.com/vic23/status/1239227921870528513?s=20 Hahahahahahaha! Wat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Slaap ze Jopie. Slaap ze allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 En morgen gezond weer op. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 (bewerkt) 10 uur geleden zei lady jane: ik moest het even google vanwege die saus, maarre 4 tot 8% alcohol in appel cider je weet dat lang niet alles verdampt hoop ik? was het een toetje? Ik wist niet dat zoiets ook in de fryer gemaakt kon worden Serieus? Volgens het flesje geen alcohol, althans het staat er niet op. Nee, het is geen toetje. De appels met kaneel als bijgerecht en de saus over de kip en appels. Ik heb net ff gegoogled; verschillende theorieën daarover. Ik kook het voor het sausje lange tijd in. Ik eet het al jaren met mijn kinderen en nooit gedacht dat hier alcohol in zou zitten. 16 maart 2020 bewerkt door Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 (bewerkt) misschien scheelt het per flesje/merk? Geen idee, maar voor adb-ers wel iets om op te letten dus. 16 maart 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden