Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

  • Roberto changed the title to Zaterdag 22 februari 2020

Om mijn passiviteit te doorbreken heb ik gisteren besloten om dagelijks minimaal één extra activiteit te gaan doen naast mijn dagelijkse dingetjes.
Gisteren waren dat er al gelijk twee:
1. Gewapend met vuilniszak en grijper zwerfvuil in de buurt opruimen.
2. Ik heb een bezoekje aan de bibliotheek / cultuurcentrum gebracht.
Vanwege mijn tinnitus was dit laatste wel een grote opgave, maar ik heb het geroezemoes doorstaan.

Ik heb gisteren gelijk ook twee bewustwordingsoefeningen oefeningen gedaan.
1. Bij de bieb heb ik de (heel erg hoge)  roltrap genomen i.p.v. de lift (vanwege mijn hoogtevrees).
2. Bij het boodschappen doen ben ik bewust door het drankpad gelopen, zonder een pak goedkope wijn of lading bier te kopen.
Eerst dacht ik: zal ik drie keer heen en weer lopen? Dat vond ik een beetje overdreven.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het waait pittig en het regent nóg pittiger.... 
En ik moet er zo met de hond op uit :) 
Maar eerst een bakje 

 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

 

Knap Roberto, telkens een stap verder, petje af. Afbeeldingsresultaat voor petje af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Laatste volle dag hier. Had gisteren een spontane 'hellup' dag. Geen keuzes kunnen maken, denken dat elke stap de verkeerde is en huilen. Hormonaal denk ik. Kan er ook wel om lachen. Doodvermoeiend. Het eindigde in een eetaanval. Nou ja.

Dat zou vroeger de wijn geweest zijn. Dan was ik nu toch anders ontwaakt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag iets doen. Weet nog niet wat. Heb een heel lijstje maar geraak niet op gang.

Misschien doe ik ne keer niets van t lijstje. Living wild.

Ik heb nog voor een 15 dagen nicotinekauwgom. Een aantal dagen 4st, een aantal dagen 3st  en een aantal dagen 2st. Tegenstrijdige gevoelens 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan zijn dat ik in t kort wat minder geregeld kom hier. Holaaa niet te vroeg juichen :D

Misschien ook niet. Voor t zelfde geld zit ik hier meer. Ik moet nog uitzoeken wat best is voor me.

Maar voor t geval iemand zich afvraagt waar die zonnige spontane liefhebbende geit naartoe is..she is not dead, she just stinks

Laters :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

goh Yana, da t is fijner (denk ik? voor jou?) dan mijn dromen
die waren aan het verwerken dat de bond geen maatregelen
neemt tegen de tegenstanders. Recreanten hebben blijkbaar
ongeschreven wetten. Ze hebben wel gebeld en gezegd dat het ècht niet zo kan.
Maar ook tel.nr. van onze aanvoerder gegeven om het uit te praten en in dat
gesprek werd er weer schuld bij ons gelegd en excuses gevraagd. De smoesjes voor
hun fouten waren dezelfde als donderdagen en zij hebben geen excuses geboden.
Wij hebben nu de houding van streep eronder en gewoon verder, daar sta ik achter
maar vanbinnen dus duyidelijk niet. Ik heb vannacht wat agressieve potjes gespeeld haha.
Maar van me af schrijven hier is wel goed voor me. Nu dus echt een streep eronder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...