Roberto Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goedemorgen, gelukkig een betere nacht gehad! Dagpact: Roberto Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goedemorgen. Ietje, veel succes met je oudergesprekken vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goeiemorgen, weer een shitnacht gehad maar wel een paar goeie conclusies getrokken vanmacht. Soms kan t dus toch, goed nadenken 's nachts Vandaag weer in een hok voor een schermpje zitten want daar krijg ik centjes voor, tis een wondere wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 En de abrikozenjam is op en nou heb ik de aardbeien opengetrokken. Nou weten jullie alles weer Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 God zij dank BJ dat ik dat weet. fleurtje en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goedemorgen. Heel benieuwd wat je gaat maken dat @Etty. Indiaas is wel ongeveer mijn lieveling. Spierpijn in mijn kuiten!!! Het is hier niet vlak. Plaatsje bezoeken vandaag. Iedereen slaapt nog. Logisch. Ik wil vooral niets missen geloof ik.... Jongste wilde gisteravond zo graag haar bedje in. Zo lief. Gaat zich wat meer uitspreken. Heel goed. Man zag dat en sprak het uit. Ook heel mooi. fleurtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 @Ietje zet 'm op vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier, bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Ja, ben ik ook wel benieuwd naar, vind het ook heerlijk eten over het algemeen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goedemorgen Veel succes vandaag @Ietje! Loopt wel los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Goed voor de billen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Wat houdt je s nachts dan zo wakker @bumperjim? Is t een specifieke situatie? Moet ik iemand komen aframmelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Ik ga ff iets eten. Mijn puzzel is bijna af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Hoeveel stukjes zijn het nou Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 19 minuten geleden zei fleurtje: Wat houdt je s nachts dan zo wakker @bumperjim? Is t een specifieke situatie? Moet ik iemand komen aframmelen? Familiegezeik Nee rammel maar niet af, dat gaat niet helpend zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 goeiemorgen frummers zit ik naar buiten te kijken en ineens breekt de zon pal door even vol in het gezicht; warmte/voorjaar! en weg is ie weer toch een blij gevoel er aan overgehouden het komt eraan hoor dat voorjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 1 uur geleden zei Yvonne: Hoeveel stukjes zijn het nou Fleur? 1000st..en hij is net af! whoep whoep nancy en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 (bewerkt) @Marika Nou ik heb een week of zo ruim 40 gehad hier, ik ben niet van suiker maar je doet buiten gewoon niks meer. Van 12:00 tot 18:00 binnen voor de ventilator zitten Climate change voor mij is t zo wel warm zat, maar tis te laat nu we gaan naar de 45-50 of we t willen of niet. 18 februari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 57 minuten geleden zei bumperjim: Familiegezeik Nee rammel maar niet af, dat gaat niet helpend zijn Ah familie . Je kan ze niet kiezen he.. Wel lastig als t je wakker houdt. Is t niet iets dat je kan oplossen zodat je niet meer piekeren moet? Of t gewoon proberen loslaten? Mijn psycholoog zegt op je ademhaling te letten als je problemen hebt met inslapen. Er heel bewust mee bezig zijn. Adem in, adem uit..luister, voel, beleef Help geen bal btw bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Ik kan t me zo voorstellen @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Nee oplossen zit er niet in. Beter mee leren omgaan. Dar begint met begrijpen. Daar heb ik wat voortgang mee gemaakt vannacht. Bewust ademen heb ik geprobeerd, ach... op een gegeven moment merk ik dat mijn gedachten nergens meer op slaan, dat het een chaos wordt en dan weet ik ik ben bezig in slaap te vallen. Maar dat moet ik dan niet te hard tegen mezelf zeggen want dan ben ik weer wakker fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Ik zal es nr de winkel trekken. T is altijd wennen aan die vrije dinsdag. Ik denk altijd dat t vrijdag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Wij hebben puzzels van mijn ouders overgenomen onlangs. Dus ook bij ons wordt gepuzzeld. Leuk. @Etty heb laatst een superle super lekkere saag paneer gemaakt. - ui -gember (vers) -komijn -garam masala - 400 gr spinazie - blok apetina paneer - blik tomatenblokjes * paneer bakken. Uit de pan halen. * ui bakken. Verse gember (geraspt), komijn, garam masala toevoegen. Even bakken. Ik ben nogal van de ruime hand kruiden. Maar doe waar wat. Veel. * spinazie toevoegen en laten slinken. * tomaten toevoegen. Paneer toevoegen. Borrel, borrel, klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden