Ties Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Goedemorgen Allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Goedemorgen! je was me net voor...ik heb te lang mijn jaartal gecheckt denk ik Lika, nancy en fleurtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Goedemorgen (Nog 3 nachtjes slapen...) fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Ik ook, gewoon een kuthumeur. Vandaag maar vrij genomen, wel zo veilig. Lekker terug naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 (bewerkt) Goedemorgen, Gisteren om half een ben ik hondsberoerd naar bed gegaan. Om half vier ben ik wakker geworden met flinke hoofdpijn. Ben een half uurtje uit bed geweest, heb 2 paracetamol geslikt en wat terug zitten lezen om mijn eigen draad. Alles wat ik gisteren in mijn hoofd had om hier op te schrijven, maar niet lukte, stond daar al bijna letterlijk. Ik werd zonet hondsberoerd wakker met nog flinke hoofdpijn. Hoop dat dat met een kopje koffie wat wegtrekt. Ik heb nu nog de neiging om het allemaal weer te gaan herhalen, nergens voor nodig. Het geeft voor mij meer de behoefte aan om echt te praten met iemand. Wie iets wil weten kan het daar lezen, met name op de laatste twee pagina's. 13 februari 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Dat klinkt niet lekker Rob Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Nog drie nachtjes @Lika.. Ben jaloers. Misschien moet ik me ook al eens bedenken waar ik heen wil dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Zeg @Kohtje, waar ben jij naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Ik ga nog ff liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Eergisteren had ik mij voorgenomen om vanochtend hier iets te schrijven. Dat doe ik bij deze met tranen in mijn ogen.@Grumpie, ik wens je een goede Reminder Day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 (bewerkt) Ik probeer nu positief vooruit te kijken. Ik heb een soort van parttime LAT-relatie in Verweggistan, waar ik ieder jaar voor een maand heenging. Sinds 2012 ben ik niet meer geweest, had net een nieuw paspoort. Dit jaar wil ik weer gaan. Ik heb mijn verlopen paspoort onlangs al laten verlengen, pasfoto voor het visum laten maken. Afgelopen maandag ben ik naar de GGD geweest voor herhalingsvaccinaties. Vandaag weer even doorbijten, net als gisteren. In mijn profielfoto staat:"Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" 13 februari 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Hoorde de regen en het leek me heerlijk om nog een uurtje te blijven liggen. Maar toch maar op weg naar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Roberto zet um op vandaag. Dagpact Lonster Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Dagpact Lonster Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 17 minuten geleden zei knakker: Ik mis de winter, dat het krakend vriest, sneeuwpoppen, schaatsen. Hee knakker, lang niet gelezen hier. Maar niet gaan zeuren hè. Overweeg emigratie naar Scandinavië, Rusland, Canada, IJsland. Genoeg streken waar het nog goed kan vriezen 's winters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Hihi..... inderdaad, ik zit ook niet meer op de winter te wachten... doe mij maar voorjaar nu. En een bakje. Heb weer een gat in de dag geslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 @Grumpie, ik denk aan je vandaag, sterkte.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 ik snak naar de zon, zee en zaligheid vd zomer bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Hallo! Hier heeel veel sneeuw, van die echte Hollandse doorzichtige. Naar de markt geweest en veel groente en fruit gehaald. Las gisteren dat het griepvirus er is. En ik heb al een van de slachtoffers in huis. De soepkip staat dus al op. Goed bezig Penny! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Goh @Bor, ik ga maar niet vragen wat droogdrinken precies is, een vraag per week lijkt me genoeg. Ik weet wel dat voor droog...... vaak een koude douche wordt geadviseerd. Misschien helpt het hier ook bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 (bewerkt) Alle mannen met vrouw al bloemen gehaald? oei, bedacht me ineens dat die zin zomaar een punt van discussie kan worden, opnieuw dus; Iedereen met een lief al bloemen voor diegene gehaald? Ik wil de mensen zonder lief natuurlijk ook niet kwetsen, dus een derde bewerking; Zaterdag zijn alle bloemen half geld!! 4e bewerking; ik wil ook geen mensen kwetsen zonder lief of half geld; ik wens je een boeket van de garagemevrouw, of het een verse is, of haar trouwboeket van 20 jaar oud, het gaat om het gebaar. 5e bewerking; mensen die niet van bloemen houden; ik wens je een massage die de bloemetjes doet verbleken. Tjonge, heel gedoe om een neutraal bericht te plaatsen hoor! 13 februari 2020 bewerkt door Penny Yana, nancy en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Looool @Penny maak je geen zorgen mensen reageren als je het t minst verwacht, je kan er toch niks tegen doen tegen gevoeligheden. Mijn vrouw stelde zelf al voor om uit eten te gaan emancipatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden