Vol Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen, na regenachtige nacht Klonk gezellig vanuit een heerlijk warm bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen! Laatste dagje en dan weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen. Weer een dag. Zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen. Al op het werk en druk in de weer. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Good murning Vandaag weer aan het werk. Heb er weer veel zin in. Verder ga ik zelf parfum maken. Als je alles leest is dat ook zo'n winstgevende handel. Molecule 1 wordt in de winkel voor e125,-- verkocht, maar als je hem zelf maakt kost het amper e10,--. En hij is echt heerlijk. Zo kan je allerlei parfums maken van parfumolie. Ik ben erg verslaafd aan lekkere luchtjes, en heb dan ook voor best wat geld staan, maar zelf maken is veeeeeeel leuker. Zo, weer een hobby er bij. En zo blijf ik aan de gang en leer. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen, wind en regen ook hier. @bolletje wat leuk! Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goeiemorgen allemaal en een fijne dag fleurtje en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 (bewerkt) Goedemorgen frummers. donker nog en het waait pittig buiten. Het heeft geregend, maar is nu (even) droog. Eerst maar een bakje. 9 januari 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen, al lijkt het hier nog nacht. Zo met de trein richting Utrecht. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Zo blij dat ik smorgens niet meer opsta en mijn eerste gedachte bij een slok wijn is! Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen @bolletje lekker parfum maken, mmmm. Jammer dat we het hier niet kunnen ruiken @Smaragd veel plezier met je teambuildingsuitje en pas op met dat lekkere ding Mijn leven kan op dit moment beter, om het zo maar te zeggen, maar ik ga alles wat ik voel gewoon voelen, klaar. Laat maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 1 uur geleden zei bolletje: Good murning Vandaag weer aan het werk. Heb er weer veel zin in. Verder ga ik zelf parfum maken. Als je alles leest is dat ook zo'n winstgevende handel. Molecule 1 wordt in de winkel voor e125,-- verkocht, maar als je hem zelf maakt kost het amper e10,--. En hij is echt heerlijk. Zo kan je allerlei parfums maken van parfumolie. Ik ben erg verslaafd aan lekkere luchtjes, en heb dan ook voor best wat geld staan, maar zelf maken is veeeeeeel leuker. Zo, weer een hobby er bij. En zo blijf ik aan de gang en leer. Oooh dat lijkt me megacool!! Toen ik jong was heb ik dat met mijn zus eens geprobeerd met rozenblaadjes van de rozen in onze tuin maar dat trok op niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen btw Ik heb wederom slecht geslapen. Krijg die knop maar niet om. Gisteren om 22u30 t licht uit en heb zeker tot 1 liggen draaien. Dan op en af in slaap dommelen tot 3u30. En zo zweten zeg.. Dan maar ff rechtgezeten voor een half uur, terug proberen slapen. Ik weet niet wanneer ik juist in slaap ben gevallen mr dan toch nog kunnen slapen tot 8u30. Lijkt nog best ok maar mij werkt t op mijn systeem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 De kalender zegt vandaag 'De mens is onvolmaakt. Hij is niet geboren voor geluk' (Bas Heijne -Nederlands schrijver) Tip/opdracht: Noem 5 dingen waarin je zeker onvolmaakt bent. Kun je daarmee leven? (Gelukspijler: zelfvertrouwen) Das gene moeilijke. Best ook een beetje somber niet. Die Ollandse schrijvers ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Moest iemand mijn dagelijkse melding storen, laat t me gerust weten. Niet dat ik er dan perse iets mee doe maar t kan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 @Moosje jij gaat goed he? Ondanks dat t niet lekker loopt hou je stand. Volgens mij heb je de knop gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Ja kom maar door met die kalenderspreuken @fleurtje fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Ik hou van onvolmaaktheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Waarin ben jij onvolmaakt? Ik ben iets te perfectionistisch, iets te controlerend, iets te angstig, iets te streng voor mezelf en anderen, iets te lui ook Of ik daar mee kan leven? Nee, niet altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Ik word hier ni gelukkiger van se kalender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen! Ik vind het wel leuk elke dag Fleur, je kalenderspreuken! 5 onvolmaaktheden, ik zal eens na gaan denken over de 5 belangrijkste, want ik heb er geloof ik wel meer! En of ik ermee kan leven. Dagpact: Quinn Moeps fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 20 minuten geleden zei fleurtje: Waarin ben jij onvolmaakt? Heb je even? Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 20 minuten geleden zei fleurtje: Waarin ben jij onvolmaakt? Heb je even? Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden