Spring naar bijdragen

Do 2 jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

triest gedoe idd met dat vuurwerk
las net dat het zelfs naar rouwstoet
en uitvaartbegeleider werd gegooid
t zal maar een klein percentage zijn
vd mensheid, maar oh oh wat is het negatieve
soms groter in verhouding tot het positieve
laten we de boel voor onszelf maar gauw omdraaien
voor zover mogelijk
mooie dag!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Lonster:

Ik was vorige week op bezoek bij familie. Helpen koken. Op zoek naar het raspje voor de nootmuskaat. De hele keuken omver gehaald, niet gevonden. Toen we klaar waren met koken viel mijn oog erop; het raspje stond in een pot op het aanrecht. Wat heb je aan al die spullen, als je door de hoeveelheid niets kan vinden.

We hebben de gereedschapskist gepakt en een geschikte vijl gevonden. :P 

 

Dat is typisch een ding waar wij er 3 of 4 van hebben. We hadden jaren geleden een schoonmaakster die zei, ik heb nog nooit in een huis gewerkt met zoveel spullen. :( 

Niet persé mijn stijl maar tis wel praktisch, we zitten zelden ergens om verlegen. Viel laatst de stroom uit dan tovert vrouwlief een megaverpakking met 64 kaarsen tevoorschijn :D 

Niet dat we rijk zijn overigens maar als er een aanbieding is 20 halen 19 betalen  dan koopt ze er 40 :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer!

Beterschap voor de kwakkelende zieken. En @Lonster wat heftig, sterkte:heart:. @Lika en @Etty van harte met jullie dochters!! Lijkt me enig om een dochter te hebben. Mijn oudste zoon heeft veel vriendinnen en het is zo leuk om ze te observeren als ze hier zijn. Zo anders dan jongens. Een stuk normaler eigenlijk haha. En grappig de hele tijd dat 'OMG.' Ze hebben een goede invloed op de jongens, die gedragen zich dan meteen een stuk rustiger haha. Mijn jongste zoon zit er dan bij, diep onder de indruk van al die meisjes en haalt het wel uit zijn hoofd om te klieren:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan maar hier! De beste wensen allemaal!

En dingen komen gewoon goed! 2 kale bandjes in 2019 en in 2020 worden ze gemaakt met een ook nog een juiste prijs. Ik dacht effe fulltime werk te moeten doen maar is niet nodig. Maar zo los ik het op dus, vrienden maken. en niet alles zelf willen doen. En vooral nergens een geheim van maken. Ja je wordt vaak afgewezen in de eerste instantie, maar mensen gaan je waarderen daarna, best raar. Toegeven dat ik een alcoholist ben heeft me veel verder gebracht dan in mijn eentje blijven drinken en stomme fouten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit had ik de diagnose borderline. Fijne diagnose want toen kreeg ik weer een doel om daar niet aan te willen voldoen.

Als je deze eenmaal hebt kom je er niet snel vanaf.

Dat stukje verslaving aan alcohol was gewoon mijn ding om alles in stand te houden.

stoppen met drinken kan ik niet, maar dankzij een vriendin heb ik alcoholvrij leren kennen en dat werkt prima als ik me nog eens kapot wil zuipen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lieve @spirit, ik lees net dat je wat in een dalletje zat ivm het ritme dat ontspoort door die lastige dagen? Heel herkenbaar. Idd, lekker alles schoonmaken en opruimen na die dagen en gewoon een bord met aardappels, spinazie en worst. Frisse wind door het huis. 
Met mij gaat het goed, we zijn nog een paar dagen in NZ en dan weer naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het draadje van vandaag even gelezen. Idd, een huis met weinig onnodig prut; heeeeerlijk! Ik weet precies waar alles ligt. Schoonmaken doe ik altijd met een scheut pure detol, ook de lakens krijgen er een scheut van mee. Net als nu op vakantie, gewoon mijn eigen kussen mee. Ik ga echt niet op zo een zweetding van een ander liggen. (Beetje paraB)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bumperjim:

Maar je moet wel vaker kuisen. Je kan niet twee weken de boel de boel laten in een camper. (Wat is camper in het vlaams?)

Ne Mobilhome

Fonestisch => mobbeloan

Of ge moest ne caravan bedoelen. Ne caravan is ne caravan.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei @spirit, erwtensoep! Dat staat op nr 1 van terug naar lekker gewoon. Maar luister eens; als jou zoon niet weet van het verdriet dat jij hebt (dat heb jij, al noem je dat niet zo) omdat hij er niet is met kerst. Of omdat jij hem en zijn gezin graag had verwend met gezelligheid met kerst. Dan kan hij daar ook niks aan doen he. Zeg het hem! Zeg gewoon: ik heb je lief, ik hou van jou en je gezin. Kom je 2e kerstdag 2020 bij mij eten? 
En als iemand vraagt hoe je dagen waren, eerlijk zijn. Pas dan krijg je steun en stelt ook een ander zich open. 
Sorry als het zeurderig overkomt, bedenk maar zo; ze bedoelt het echt goed! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Had vrij van alles dus dacht: nu kan ik wel een paar daagjes uit mijn dak gaan en heb ik alle tijd om bij te komen. Hoef nergens heen.

Niemand hoeft me te zien, geen verplichtingen. Een blanco week, zeg maar. 

 

Ow ik dacht dat jij altijd overvallen werd door de trek, niet dat je voor een paar dagen al beslist. Komt er dan op dat moment ook niet de behoefte om hier naar toe te komen of ben je bang dat er iets fijns van je afgepakt wordt? Ik weet wel dat ik dat altijd had. Vond dat altijd erg moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...