Spring naar bijdragen

Do 2 jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei spirit:

2e en 3e kerstdag Fleur :blush:

Ah dat gaat een beetje gek klinken maar dat valt dan nog mee. Teveel uiteraard en maak me toch altijd een beetje ongerust als jij drinkt omdat t in t verleden zo heftig was.

Maar je was op kerstavond en nieuwjaar droog! Das ni mis! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Yvonne:

Fleur, ouwe kippenbil, hoe was het bij de dokter??? 

Dagpact
Ietje
Lonster
Rapilos
Yvonne

Oud oud...zalt gaaaaan jaaaaa?!! :angry: :P

Was maar om de zoveelste formulieren te laten invullen. Ziekte werd verlengd tot midden januari omdat ik mijn afspraak maar pas dan kon vastleggen met de arbeidsgeneesheer.

Vanaf 20 jan dan de eerste twee volgende mnden progressief werken. Twee dagen per week tot eind maart.

De AD moet ik nog geruime tijd nemen alhoewel ik dat liever sneller afgebouwd zou zien. Deels omdat ik na lange inname verwacht dat ik wel wat last van bijwerkingen zal hebben en ik mijne gin tonic mis.

Maar zoals t er nu uitziet verwacht ik een jaar droog te staan. Als t niet langer dan dat wordt.

Urglll...heb last van gas. Stinkscheetjes.

Binnenkort maar eens de nicorette tabletjes afbouwen. Bucht! 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap je wel hoor @spirit zo werkt ons brein dan. Denken we nog slim te zijn ook, maar niet heus.

@Bor gaat het wel???. Wat je gedaan hebt maakt niet eens zoveel uit, wel als het een binge gaat worden. Dan hou ik mijn hart wel vast. Dat lijntje is zo dun. 

Tot vanavond later hoop ik. Ga mij optutten, naar een nieuwjaars borrel. Zo heet het ook echt. Waarom heet dat zo, met die borrel erachter? Drink alleen cassis en cola. Hou het ook echt bij een uurtje. Zo geen zin in, maar kan het niet maken om niet te komen. Is ook nog eens in een cafe. Refusal geslikt dus kan ook niet anders dan fris/thee drinken.

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de manager zorg en dienstverlening net gebeld dat ik niet kom. Hij begreep het helemaal. Ik heb gezegd moet morgen alweer werken en gister had ik avonddienst. De beste man begreep het volkomen. Kijk, zo simpel kan het zijn NEE. Begin het te leren. Nu zo opgelucht. Had er zo geen zin in. Wat moet ik daar in dat cafe.  Wens de mensen/collega's wel zelf een goed nieuw jaar als ik ze zie tijdens het werk. Had eerder moeten bellen. Maar goed, dit is al heel wat voor mij. Gevoel van verzaken/in de steek laten. Het is teveel voor nu, het hoe en wat heb ik natuurlijk niet gezegd. Gaat hem niets aan.

Nogmaals fijne avond. Ga verder lezen in mijn boek.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen weg. Ik voelde me beter na de paracetamol, dus toch die hartige taarten gebakken. Voor het eerst met filo deeg gewerkt. Happy.

Toch voor zo'n 20 man eten en drinken  gefabriceerd. Moe maar voldaan zoals dat heet.

Was in de Albert Heijn getuige van een vrouw die een winkelverbod kreeg omdat ze een fles witte wijn had gestolen. Intens triest.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, zó kapot nu, deze dag heeft zóveel bij me los gemaakt, en wat ben ik bang geweest. Ik hoop ook dat het goed komt, Bor. Ik ben geboren als één van twee. En dat betekent voor mij heel veel. 

Ik had net een heel verhaal geschreven, maar toch maar weer weggehaald, moeilijk om te delen. Ik ga maar naar bed, hoofd onder de dekens en dan morgen maar weer zien. Slaap ze allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 bladzijdes gelezen en tot net in slaap gevallen op de bank met fleece dekentje. Had het nodig. Werd helemaal gedesoriënteerd wakker . Met een kat half op mijn hoofd. Dacht moet ik nu alweer werken, nee kan zo lekker verder slapen in bed. Wat een opluchting. Refusal werkt voor mij, geen discussie over drank. Maakt mij wel moe, heb ik ervoor over.

Djw @Jopie begin het te leren ja. Uh het nee zeggen. ;)

Sterkte @nancy heb er helemaal overheen gelezen. Hoop dat je een beetje kan slapen. Hoop op goed nieuws/geruststelling morgen voor jou, al zal ze langer nodig hebben, om te moeten herstellen natuurlijk.

@Bor, weet dat je geen advies, raad etc nodig hebt. Maar die binge moet wel wat gaan kappen. Althans bouw een minder/stop dag in. Je weet het zelf te goed maar wil het wel gezegd hebben. Als ik het was geweest had je me half gestrot ws :lol:

Morgen nog 1 avondje en dan zaterdag mijn mannetje afhalen van Schiphol. Mis hem, irriteer mij aan hem. Maar wat heb ik hem gemist. Wel een teken dat ik nog steeds heel veel van hem hou. Kan ik weer lekker op hem schelden/mopperen als hij terug is. Nee, ben stapel gek op hem. Ben vanaf zaterdag ook 3 dagen vrij. Ze vroegen op mijn werk of ik zondag een extra dienst wilde draaien. Heb toen ook nee gezegd. Wil hem vertroetelen, oftewel heb zin in hem :D

Welterusten als er nog iemand op is.

Zo een aandoenlijk, lief filmpje van de clini clowns net gezien. Plaats het op het muziekdraadje. Dat jonge kind, zo puur en lachen. Zo wil ik ook weer gaan worden/naar toe werken.

Tot morgen:moon:

bewerkt door Smaragd
toevoeging Clini clowns
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei spirit:

Bol: het lijkt alsof ik er een soort naartoe heb geleefd naar die datum. Ik kon de gedachte niet meer van me af zetten.

Netjes het optreden van 1e kerstdag nog afgemaakt. Toen was de trek er al. Ik kon er zelfs niet door slapen die nacht.door de spanning.

2e kerstdag dus naar de appie gegaan en niet voor laatste kerstboodschappen :blush:

Het lijkt of iemand anders de regie overneemt dan. 

Die regie over nemen ken ik nog van toen. Nu weet ik dat het van mij, de verantwoording afschuiven was. Als ik nu maar het gevoel heb van, iemand anders neemt het zaakje over, is het niet mijn verantwoording als ik ga drinken. Maar goed, ik ben niet meer eenzaam dus geen behoefte meer om te drinken.

Heb jij trouwens wel vriendinnen Spirit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...