bumperjim Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Mogge! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen. Na een vervelende dag gisteren voel ik me vandaag weer een stuk beter. Goed geslapen. Droomde dat ik 3 miljoen had gewonnen in de Staatsloterij haha. Zo eerst maar een lekker bakkie zetten. Vandaag komt een extra room devider binnen dus dat wordt knutselen. Oh ja en weeg momentje voor het kilo knaller draadje! Fijne dag allemaal Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen, waarom ik altijd vroeg wakker word als ik uit kan slapen... Anyway ik ga lekker paardrijden zo! Iedereen een fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 3 miljoen, lastig bedrag. Net teveel voor een auto, te weinig voor een boot Krissie, Smaragd en Waldorff reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Sloepje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen Drukke leuke dingen dag met vanaf 17.00 uur zen-momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Hoi. 45 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen .... vanaf 17.00 uur zen-momenten. Welke zen-der Lika? Lika en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Moet de watertank van de camper zo schoonmaken.. kouwe, zere handen klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 goeiemorgen frummers winterfair hier, na kaarsjes avond misschien vanmiddag naar koor van 2 vriennen luisteren in de St Jan, daar klinkt alles zo mooi en als er moed over is, naar volley dochter toe. En dan is het wel weer genoeg. De wonden zitten vol korsten nu, opgedroogd wondvocht echt geen gezicht, dus maar goed inpakken als ik de deur uitga. Maar wel mooi 9 uur slaap in the pocket. En ik kan weer iets beter uit mijn ogen kijken ook. Wel fantastisch dat lichaam van ons, de ene dag lijkt desastreus, maar dan gaat het helingsproces van start en komt er, stapje voor stapje weer licht aan de horizon. Beetje net als hier na stoppen. Smaragd, Waldorff en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Kun je die niet delegeren Koh? Er een lichter klusje , of twee, voor in de plaats doen? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen Niet zo goed geslapen maar maak er wel wat van vandaag. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen, Wilde om 7 uur opstaan, zo door de wekker heen geslapen. Nou ja ook wel een goed teken. Beter door de wekker heen slapen, dan helemaal niet kunnen slapen. En uiteindelijk zijn het mijn vrije dagen ook nog eens. Ben ook niet van het hele vroege. Nu snel op weg, het is iets heel spannends, meer kan ik er niet over kwijt Fijne dag allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen frummers. Buiten een voorzichtig zonnetje, binnen een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen allemaal, Vannacht gedroomd dat ik een laatste restje dronk, dit na t gevecht van gisteren, gelukkig maar een droom. Voor het eerst dat ik niet toegaf! Dat is zeer positief. Lady Jane sterkte, begreep dat je een flinke smal hebt gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 26 minuten geleden zei Kohtje: Moet de watertank van de camper zo schoonmaken.. kouwe, zere handen klus. Oh jee, dat doe ik nooit De schoonwatertank? En hoe dan? Ik hoor weleens over zilver-ionen in de tank of reinigen met citroenzuur en ben echt benieuwd wat jij gaat doen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Delegeren, @lady jane? Zou niet weten wie daarvoor in te schakelen. Nee, doe het zelf wel. Eerst schoonborstelen, beetje spoelen en dan vullen met toevoeging van wat dunne bleek. Leidinkjes vol laten lopen en nachtje weken. Dan morgen of overmorgen kwestie van leeg laten lopen en naspoelen. Dat schoonborstelen is het ergste. Dan moet ik met m'n handen (en een borsteltje uiteraard) in die tank en daar is lastig bij te komen. 't Zal allemaal wel loslopen maar 't is gewoon een rotklusje. Tussendoor ook even hier naar een kerstmarkt in de grote kerk. 't Dickens Festival barst hier vandaag weer los. Dáár ga ik in elk geval niet naar toe. Dan toch liever tank-schrobben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Nou sterkte er dan mee straks, ben je er voorlopig weer van af. Ik mijd ook drukke dingen, altijd al, maar nu ik zo'n monsterkop heb helemaal. Eigenlijk bevalt dit geisoleerd zijn me wel, maakt me ook minder bang voor een eenzame oude dag. Alhoewel nu is er keuze en dan misschien niet meer. En het past wel zo vóór Kerst, lekker knus bij de kerstboom, wat tuttelen en een beetje teveel op de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Mogge, straks naar het museum. Echt weer voor. Ik heb even een week forumpauze gehouden, dat heeft me wel goed gedaan. Gisteren heb ik sinds lange tijd rode wijn gedronken. Als ik drink, is het meestal een licht biertje of zo. Maar nu 3 glazen rode wijn. Wat heb ik daar een spijt van, ik heb de halve nacht wakker gelegen en vervelend gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 O, nou, @Yana.. zó dus. Probeer het 2x per jaar te doen maar meestal doe ik dit alleen in het voorjaar. Maar nu gaan we van kerst tot nieuwjaar ook op pad en dan wil ik die tank wel schoon hebben. Overigens drinken we nooit ongekookt water zo uit de kraan. Daar hebben we flessenwater voor. Maar voor koffie, thee, koken en afwassen kan het prima. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Nou dat weet je dan ook weer Lonster, hoeft niet meer zo, toch? Dat is idd een nadeel van af en toe, gecontroleerd, met mate. Je raakt nooit echt van het sjoemelen af. Ik ken het alleen nog met eten/snoepen enzo, maar is het hetzelfde eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Het zal wel iets met grenzen opzoeken te maken hebben. Het ging net zo lekker, dit ga ik niet meer doen. Voorlopig weer even nix. Ik ga naar het museum voor Beeld en geluid in Hilversum, daar ben ik nog nooit geweest. Met snoepen en teveel eten gaat het wel redelijk goed nu, dat is wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Sja, @Lonster, wat kunnen we daar nou van zeggen dat je al niet weet... En ja, af en toe een (korte) forumpauze kan best lekker zijn. Gaat het nu weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 19 minuten geleden zei Smaragd: Nu snel op weg, het is iets heel spannends, meer kan ik er niet over kwijt Je doet mee aan 'Heel Holland Bakt' en moet naar de opnamen omdat je een ronde verder bent... nancy en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen allemaal, Goed geslapen vannacht Zelfs de Voice niet af kunnen kijken Lonster, Ik heb ook altijd al last van "maar "" 3 glazen wijn Probeer het dit weekeinde echt droog te houden, want ben bijna nooit fit op zondag Gewoon niet doen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Moguhh Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden