Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 @IJsvogel mijn internet is nogal traag. Maar ik las wel je bericht in het draadje van Harald en nu dit. Positiviteit heeft inderdaad wel meerwaarde. Ik ga zometeen ergens vragen of ik de leenhond kan uitlaten. Even compleet iets anders doen en mijn gedachten verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik ga nu bij de appje de chocoladeletters kopen die over zijn, tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Goed zo myle, ik was net ook even buiten met de hond. Brr maar toch wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 1 minuut geleden zei knakker: Mag ik daar trouwens wel milde grapjes over maken? Of ben ik dan erg lomp? In dat geval: sorry. Haha tuurlijk. Van mij wel tenminste. Heb zelf nogal galgenhumor en neem mezelf niet zo super serieus hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Goedemiddag, Ik meld me alcoholvrij voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik kwam hier best vrolijk, maar door het lezen en reageren word ik opeens chagrijnig en twijfel ik of ik mijn hand naar Penny kan/wil opsteken. Ik ga ook maar naar buiten, mezelf uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 @Smaragd, wat gebeurt er eigenlijk als je iemand blocked, heeft de moderator je dit uitgelegd? Kun je hun berichten dan nergens meer zien en hun de jouwe niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik veronderstel dat je dan niets meer van hen kan lezen. Ik heb dat ook overwogen bij bepaalde mensen maar achteraf bedacht ik me dat t dan raar moet zijn als je stukken niet ziet en wel bepaalde reacties. Maar ik weet natuurlijk niet of je iets niet zou zien. Wat een hoop tekst om niets te zeggen. Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ahhh zo ben ik...een geit Zonder koek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik had gisteren best wel zin in iets om te drinken. Maar t zal nog wel ff duren voor dat mag/kan. T is niet dat ik t ontzettend mis maar soms knipoogt t toch ff. Ik knipoog terug uiteraard. Een geit met manieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Dus ik steek mijne poot ook ff op. Alletwee zelfs en doe er een twerkske bij bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Penny, als je op dat driehoekje klikt onder je nick rechtsboven in, staat op de onderste regel iets over negeren. Dat aanklikken en dan kun je mensen toevoegen. Als je ingelogd bent verschijnen de berichten van die persoon dan niet bij jou (tenzij je dat alsnog wilt per bericht aanklikken dan) maar als je zoals ik, vaak oningelogd bijleest zie je gewoon alles van iedereen, dus echt veel heb je er niet aan. Ik checkte net dat stuk om het goed te weten, en tot mijn verbazing staat er een naam van iemand die hier nog nooit iets heeft gepost. ik kan me niet herinneren die negeerfunktie te hebben geaktiveerd en het lukt me ook niet dat te verwijderen, rara....? Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 @fleurtje,waarom of van wie mag je nog niet drinken dan? Ik snap die zgn. block-functie ook niet. 't Komt op mij over als je kop in het zand willen steken. Eigenlijk net zo iets als teveel drinken.. de werkelijkheid niet willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Het werkt eigenlijk niet fijn dat negeren. Ik deed dat vroeger wel eens, dan zei ik triomfantelijk "ik heb je op negeren gezet, have a nice life" en vervolgens zag je dan zoiets van "Bor heeft een bericht geplaatst" (Bor is een willekeurig voorbeeld ), "je hebt ervoor gekozen om Bor's berichten te negeren, klik hier om negeerinstellingen te weigeren". Dat hou je dan 3 keer vol of zo en vervolgens word je te nieuwsgierig en dan wil je alsnog weten wat voor k bericht er dan nu weer geplaatst is en dan hef je t negeren maar weer op. En dan voel je je weer een loser Je kan beter naar buiten gaan of zo. Penny en Myle reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) Ik neem AD @Kohtje. Zes maand ondertussen. En daarop mag je niet drinken. Het zou best kunnen uiteraard maar das ni wijs denk ik. T is al donker genoeg soms in mijn hoofd 6 december 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 6 uur geleden zei Smaragd: Ah schattig, mijn man kan/kon ook niet dansen, echt een boer op klompen, maar daardoor ook zo schattig. Loop ook wat te grappen he anders lijk ik wel een wanhopige slet. Bij bj voel ik iets, maar ik hoef er niets mee. Wil op hem passen, slaat nergens op. Hij is ouder dan ik, big grown man. Jij wil wel op iedereen passen Smar geef toe Nee ik hoef ook niks maar tis wel gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (Bor is een willekeurig voorbeeld ) Lefgozertje, bumperjim en Penny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ah, op die fiets, @fleurtje. Snap 'm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 I am on the road to nowhere Goed liedje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik zocht het dagpact. Maar vond het niet. Dat kan mijn eigen fout zijn natuurlijk. Maar voor de duidelijkheid wil Ik mezelf erop zetten. Dagpact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Tjonge. Lange werkdag. Ik dacht ' even ' bij te lezen hier. Nou, dat is géén lolletje. Ook maar meteen het draadje van Harald gelezen. A3, blijf alsjeblieft schrijven. Ik ben even forummoe. Tot later. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik meld me droog af, vroeg naar bed 2x een twaalf uurs dienst voor de boeg dit weekend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Potjandekke Face off was ne spannende film. Niet goed voor mijnen tikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden