Lika Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Goedemorgen De nieuwste dag. Hij is er! Alleen vandaag nog. Maak er wat van mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Ik ga mijn best doen, Lika! Vandaag een vrije dag. Eerst lekker aanrommelen in huis, daarna een lange herfstwandeling maken. De kleuren van de bladeren zijn prachtig. Fijne dag allemaal! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Gaaaaaaaap fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Goedemorgen Nu krijg ik zin om weer in bed te kruipen @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Maar ik doe het niet! Douchen en aan t werk! Actie in de tent! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Goedemorgen frummers. Een bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Goedemorgen allemaal 2e bakkie koffie zit er bijna in Wat is het stilletjes hier Allemaal aan het werk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Goedemorgen. T is hier koud. @bolletje, grappige jij . Ik hou van slapen. Dat zijn de momenten waar je niet denken moet. Ik zal es opstaan. Ik ben nog moe. T wordt tijd dat ik eens poets. Is denk ik wel drie maand geleden. I know...smerige ik. No worries..er zit hier nog geen ongedierte enkel grote vlokken stof. Niemand valt er dood van. Denk niet dat vandaag de dag wordt Wow..ik heb al teveel nagedacht . Tijd voor eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Goedemorgen! Ben druk aan het lijnen, dat maakt me chaggie.. Maar ik weiger nieuwe broeken in deze maat te kopen. Dan maar jurken aan tot mijn gewicht weer wat naar beneden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 (bewerkt) @Kohtje beantwoord jouw vraag/posting vanavond of morgen.Heb wel veel aan je bijdrages en ja we liggen soms weleens in de clinch/althans dat ik boos wordt. Juist goed want dan raakt het mij en ga ik nadenken en soms weet ik geen antwoord. Dan kan ik als een stampvoetend mens doen, bijna een kind. Het is soms ook droog drinken en trek, alles door elkaar. En dan de vrije dagen, zo nerveus kan ik daar van worden. Zal het wel nooit leren maar moet wel een juiste weg voor mezelf/balans hierin gaan vinden. Bedankt dat je de moeite nam om zo uitgebreid te reageren. Moet nu schakelen, de nachtdiensten zijn klaar. Heel lastig altijd, terug in een ander ritme. Voor vandaag heb ik iig besloten niet gecontroleerd te gaan drinken. Die switch van nacht naar normaal ritme, is lastig. Mijn hele bio ritme is in de war. 2 uur geslapen net en dacht dat het avond was Ziet er ook zo somber/depri uit buiten en de zon schijnt ook niet in mij, zo sjaggy als de pest. @nancy fijn dat je het zo leuk hebt gehad en ja ik mis Jootje maar ook bv Rosa. De 3 musketiers idd. @Bor mooi omschreven en alles klopt, met jouw geheugen is daarin niets mis haha Wederzijds btw, wat heb jij mij van de zomer uit de binge gekregen, gelukkig zaten we er samen in, hielp mij wel heel erg toen. En ja @fleurtje een uur geleden stond ik nog staand te plassen/urineren. Ja ben een man, dacht dat je dat wist. Fijne dag allen en nog sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken 21 november 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 (bewerkt) Goedemiddag, Eindelijk het gevoel dat de stress uit mn lijf verdwijnt. Sjonge zeg. Mn huisje voelt zo fijn. triggert 21 november 2019 bewerkt door CoconutWoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Pang!! Zie je ze vliegen @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 @Smaragd, ik weet weinig joh en wat ik weet ben ik zo weer vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Ik weet nooit waar ik dat zoeken moet @Bor maar geloof je best. Misschien familie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Ah gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Maak er geen drama van Bor. Iemand is er waarschijnlijk aan toe achterstallige dingen af te ronden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Ok das een beetje akelig. Straks komt lars en mupke nog langs. Me no like nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Idem met een posting die je triggert. Je hoeft niets anders te doen dan uitzitten of afleiding te zoeken. Dat moet wel lukken toch, na 10 jaar oefenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Zojuist zei lady jane: Maak er geen drama van Bor. Iemand is er waarschijnlijk aan toe achterstallige dingen af te ronden. Of iemand komt jou opeten! Nah...jij bent te gespierd volgens mij.. Wie is er hier sappig? Eikes! Ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Of die griezel die beweert te kunnen hacken hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Lekker naar de film nu. Lijkt wel spijbelen zo overdag en bij de concurrent vh filmhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Zojuist zei lady jane: Lekker naar de film nu. Lijkt wel spijbelen zo overdag en bij de concurrent vh filmhuis. Gewaagd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 3 minuten geleden zei lady jane: Of die griezel die beweert te kunnen hacken hier? Nah zij die pochen lopen als eerste tegen de boom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden