Spring naar bijdragen

Donderdag 21 november 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Lastig hoor dat dat kattencafé nog niet bestaat! ;) Ik heb hier echt een geweldige kandidaat zitten een zwarte hele grote kater die zo lief is dat deze alle harten doet smelten. Vandaag opgehaald op een adres waar de eigenaren hem bij het huis gelaten hebben. Dat is hier heel vaak in België, koop je een huis koop je er ook meteen de huisdieren bij, heel raar fenomeen.

Deze mensen zijn allergisch voor huisdieren dus kunnen dit niet. Ondanks dat wel goed voor gezorgd. Alleen geen verstand van dieren, ik zou een kat ophalen met heel veel tumoren. :face-icon-small-shocked: Dat schijnt inmiddels een hype te zijn melding maken van een kat met tumoren en dan komen we sneller. Net als de kat van vorige week eigenlijk komt gewoon niet zo goed door de rui heen.

Deze heeft in tegenstelling tot die kat van vorige week nog een prachtig gezond gebit. En verder ook gezond bevonden. Nog even de klitten weggeschoren wat hij gewoon liet doen zonder weerstand en nu dus hahahaha ja sorry ik maak soms grapjes, in plaats van een zwarte kat die moeilijk plaatsbaar is ineens een zwart met grijze kat, want die kale plekken zien er grijs uit. Maar niemand die hem opvang wil bieden omdat hij volwassen is. Past gewoon wat minder in je bestaande kattengroep ed. met kittens gaat dat gewoon makkelijker.

Dus ik vang hem tijdelijk op, om mijn collega´s wat meer tijd te geven om een goede opvang voor deze kat vinden. En als het goed klikt tussen mijn katten gaat dat waarschijnlijk een heel breed begrip zijn dat tijdelijk opvangen. Want dit is eigenlijk mijn basis volwassen katten opvangen. En ik mag hem nu al heel erg.

IMG_0194(1).JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hij zou graag ook eens naar buiten willen, nu bij mij zit hij opgesloten in een kamertje en aangezien hij steeds bij de deur zit is het mij duidelijk dat hij wel naar buiten wil. Verder ontzettend knuffelig en heel makkelijk bij de dierenarts geweest.

Iemand interesse om deze kat op te vangen? Of te adopteren? Want het is echt een hele leuke kat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een frietje speciaal gaan eten met (hela curry) en een potje appelmoes een feest maaltijd omdat er inmiddels een oplossing gevonden is voor die super lieve kater waar ik super van houdt en eigenlijk geen afstand meer van kon doen. :heart:

Maar als je dat niet doet, kan je eigenlijk dit werk gewoon niet doen. Dus ik laat hem wel weer los maar geniet van de ervaring die ik met hem gehad heb. Er is een oplossing en ik kan gewoon doorgaan met wat ik liefste doe katten neutraliseren.
Daar sta ik achter en is mijn ding, dieren opvangen eigenlijk helemaal niet want ik ga ervan houden en geef ze dan niet makkelijk af. Mijn zwakte.

Het is dus weer opgelost. Super blij weer mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en mijn respect voor mensen moet ik soms echt uit mijn tenen halen want vind veel volwassen mensen best kinderachtig doen als ze hun zin niet krijgen. Het is dat ik weet dat ik dit denk vanwege mijn werk en zulke mensen dus vaker meemaak dan anderen. En daardoor blijf ik altijd respect houden, mensen zijn nu eenmaal mensen met hun nukken en irritante dingen. Ik word soms ook gewoon als irritant ervaren ik ben dan best wel een irritant mens. :D

Feedback van vrienden waar ik respect voor heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En super gelukkig weer teruggekomen van die kat naar het volgende opvang gezin te brengen, 10 minuten van mijn huis! En echt veel beter dan dat ik in mijn mars had! Blij dat ik mijn fouten durf toe te geven en zelfreflexi heb :heart: Ja arrogant blij met mezelf behalve stront eigenwijs ben ik en soms heel hard is dit de rede waarom, weer een kat geholpen! joepie! En niemand die me dit afpakt! Want dan val ik grof over je heen hier komt niemand aan. Dit blije en tevreden gevoel hier vecht ik voor en ben zo stug en eigenwijs alleen daarom.

ik ben trots op mezelf en op die kat nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...