Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik zit me het heen en weer te verzinnen wat je zou kunnen doen om je minder eenzaam te voelen.... .... misschien even naar de gezamenlijke (eet)ruimte ... tóch wat contact dan even, ook al zijn het niet de mensen waar jij dol op bent? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Even bellen met jouw ouders misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ben al iets rustiger. Paar mandarijnen op, ga nog even douchen. Dank jullie wel. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Oh ik ben wel dol hoor op een aantal mensen hier. Het is alleen enorm aanpassen, je leeft met elkaar en moet rekening houden met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Oké Niks, maar ook echt douchen en daarna niet tóch.... hoor. Kom op meis, je verdient het om vandaag droog door te komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Fijn Niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Sorry voor de overlast, maar het helpt wel. De zucht trekt weer weg. Nogmaals dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Top meis, en nee hoor, jij geeft geen overlast. Hartstikke knap dat je je hier even hebt gemeld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 4 uur geleden zei fleurtje: @Lika, als je van natuur en wandelen houdt is Madeira ook echt een superaanrader Ook in februari? Madeira lijkt me prachtig, maar de planning is februari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Niks, goed gedaan! ijs eten helpt overal voor... mandarijnen is veeeeeel beter. hmmmm, zin in mandarijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Lika, is februari juist niet de maand waarin alles in bloei staat op Madeira?? Ik heb ooit zoiets gehoord, dat juist februari de perfecte maand is...maar misschien heb ik het mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goed gedaan @niks! Het uitspreken/benoemen van trek, blijf ik altijd erg moedig vinden. Vaak durfde ik dat zelf niet, want dan leek het alleen maar erger/bepalend te gaan worden. Hoe naar ook, wel fijn het zo te lezen. Kan heel helpend zijn dan ja. Moet je morgen weer werken? @spirit je klinkt erg fijn de laatste dagen/tijd. Goede flow. @CoconutWoman beter maar saai dan met een zware hoofdpijn/kater op de bank liggen. Goed gedaan van je!! En super leuk dat je nu 3 hondjes hebt. Toen ik bij je kwam, had je er 1. Inmiddels dus al een hele roedel, super leuk! Je doet het goed en fijn dat je weer deelt hier. Wij willen heel graag nog een keer naar Madeira, staat op het wenslijstje. Kreeg trouwens een excuus app net terug van die vriendin. Ze vond het een goede beslissing van mij dat ik het feestje oversloeg en of ik van de week koffie kom drinken en alsnog cadeautje dan kan geven. Kijk, prima oplossing. Geeft een beter gevoel. En ze kwam er zelf mee. Misschien nog wel belangrijker voor mij. Ik heb het goed gedaan zo. Soms is het gewoon echt kiezen voor jezelf en daarmee stoot je soms anderen voor de neus. En ook dat mag/kan. Fijne avond allemaal. Penny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 (bewerkt) Ik ging vol inspiratie achter de naaimachine en had me vergist in de maat waar ik te laat achter kwam. Toen liep mn naaimachine vast en heb ik de stof maar weggegooid. Dan maar niet. Nu koffie met een verse boterham met pure hagelslag. Zo lekker vind ik dat, jammie. 3 november 2019 bewerkt door CoconutWoman Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Jaaaa Lapland! Ik kreeg vorig jaar mijn man niet mee.....wordt vervolgd, want ik wil persé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Nou ja, bovenstaande krijg ik niet weg, maar hoort hier niet. Scrollen maar.... Smaragd en Penny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 @nancy Hmmmmmm pizza en al het andere lekkere eten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ja eeeerrruuugggg he, maar zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ga afsluiten/uitloggen, morgen een voor mij hele enge dag. Mijn eerste emdr sessie. Kijk ertegen op en zie er naar uit. Alle voorgesprekken zijn al geweest. Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar haar woorden galmen nog steeds door mijn hoofd. Je gaat dit gewoon doen, omdat je dat nodig hebt zei ze altijd en je gaat het pas doen als ik niet meer leef(jee wat kende ze mij goed) Doe het voor mezelf en voor haar. Ga ervoor. Want dit moet een plek/weg gaan krijgen. Als tiener kon ik geen nee zeggen tegen het seksuele misbruik, NU Wel, althans tegen de gevolgen Welterusten, probeer te gaan slapen. zo moe. Fijn helpend forum dit anders was ik nooit zover gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 6 minuten geleden zei Smaragd: Ga afsluiten/uitloggen, morgen een voor mij hele enge dag. Mijn eerste emdr sessie. Kijk ertegen op en zie er naar uit. Alle voorgesprekken zijn al geweest. Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar haar woorden galmen nog steeds door mijn hoofd. Je gaat dit gewoon doen, omdat je dat nodig hebt zei ze altijd en je gaat het pas doen als ik niet meer leef(jee wat kende ze mij goed) Doe het voor mezelf en voor haar. Ga ervoor. Want dit moet een plek/weg gaan krijgen. Als tiener kon ik geen nee zeggen tegen het seksuele misbruik, NU Wel, althans tegen de gevolgen Welterusten, probeer te gaan slapen. zo moe. Fijn helpend forum dit anders was ik nooit zover gekomen. Spannend! Ik ben ook net begonnen aan een EMDR traject... hoor ineens heel veel mensen met positieve verhalen erover of in ieder geval positieve ervaringen van mensen in hun omgeving... maar het is wel intensief en dus ook eng en onbekend... Krachtige uitspraak dat je zegt 'het verleden kan ik niet veranderen, maar het heden wel'. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 lekker slapen Smaragd. Bor, echt jarig vandaag? Van harte dan!! Ik ga verder met mijn film. Was fijn om mijn vriendin weer te zien. Te lang geleden. Want het doet mij goed. Morgen ga ik naar Amazing Grace. Iemand die al gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik meld me droog af, @Borgefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik ben ook weer bij radler 0.0 gebleven vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goed zeg, MeisjeAmsterdam. Morgen zonder kater ontwaken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Nog gefeliciteerd @Bor!! Je slaapt nu hopelijk. Maar ik ben blij je zo te horen. Ik neem van je aan dat CAS goed is, of héél goed. Dit is een ervaring die niemand van je af kan nemen. Dit zijn volgens mij de ervaringen die we soms nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden