IJsvogel Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Goedemorgen, het zal toch niet waar zijn dat ik de eerste ben vandaag? Vrijdag alweer, fijne dag allemaal! Dagpact IJsvogel 18 oktober 2019 bewerkt door IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Goedemorgen. Dochter in huis.Vroeg koffie gezet.Nog even lezen in bed.Erg vroeg voor mij. Dagpact: IJsvogel Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Moghu allemaal. Vannacht een ongelukje gehad. 18 oktober 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Goedemorgen Nog niet helemaal wakker. Mooi concert gehad gisteravond. Vandaag werken en huis schoonmaken, wassen draaien en sporten. Volgende week hebben mn zoons herfsrvakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Goedemorgen frummers, Buiten miezert het en is het inmiddels licht. Binnen brandt een lampje en staat een bakje klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Grumpie door op het laatst geplaatste dagpact op citeren te drukken, je naam eronder te zetten en dan weer te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 1 uur geleden zei Manou: Goedemorgen. Dochter in huis.Vroeg koffie gezet.Nog even lezen in bed.Erg vroeg voor mij. Dagpact: IJsvogel Manou Good old Grumpie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 22 minuten geleden zei bolletje: 23 minuten geleden zei bolletje: Ties Oké citeren kan ik nog niet zo goed... Maar ik blijf ook droog vandaag, beloofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Dagpact; Ijsvogel Manou Good old Grumpie Ties Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Een hele goede morgen allemaal, Hier een donkere dag Misschien klaart het nog op vandaag Lekker aan de koffie nu Straks markt denk ik, wat betalingen doen ook Mijn relaxestoel komt dinsdag Wow, wat een luxe ! Van de week ook een grote diamond painting besteld Kan wel 2 tot 3 weken duren, want moet helemaal uit China komen Beetje te groot vrees ik, want bij nameten had ik me toch iets vergist (1.20-50 cm) Enfin, dan doe ik er maar een jaartje over En vriend heeft betaald Lief he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 @bolletje wat voor een ongeluk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Heb zin om met bier en sigaretten in de schuur te gaan zitten ....maar ik doe het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Nee.....vooral morgen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ja mijn dochter is bij me.Ze heeft een kamer met haar vriendje,maar die is boven een café.Dus ze doet daar geen oog dicht. Zij heeft zeker invloed op mijn wel of niet willen drinken.Het is geen makkelijke dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Goedemiddag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Goedemiddag. Hoe gaat het hier? Laatste dag van de vakantie in Spanje. Ligt nu aan het zwembad. Volop zon en 28 graden. Heb toch zo'n beetje een "laatste vakantiedag blues". Nou ja, nog even genieten maar. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 @Bor In mijn geval niet handig AD afbouwen.Heb het nodig.Beetje eigenwijs soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 @Cleo66 klinkt triest inderdaad.De schuur was mijn rook en drinkplek.Roken ben ik nog niet van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 5 uur geleden zei Manou: Heb zin om met bier en sigaretten in de schuur te gaan zitten ....maar ik doe het niet! Je kunt ook hier de emoticon veranderen. @Sandro geniet er nog maar van! 28 graden, toe maar. Ik trek zo mijn regenjas aan en ga lekker uit eten. Bij de Vietnamees, die hebben vieze wijn dus ik ga aan de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 40 minuten geleden zei spirit: Ik vind alles vet irritant. Alles IS ook vet irritant vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Hier droog wb drinken/alcohol. Maar niet wb het weer idd. Zwaar verkouden/bronchitis. Normaal zou ik dat wegdrinken, dan voelde het ook niet zo naar. Maar nu voel ik natuurlijk alles. Wat kan een mens benauwd zijn. En ik heb ineens een hele zware stem en soms geen stem. Maar goed gaat wel weer over. Maar ik drink niet! Fijne avond en sterkte voor degenen die het nodig hebben.. Ga weer in bed liggen, donker genoeg al buiten weer. 18 oktober 2019 bewerkt door Smaragd fijen=fijne, ik moest niezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 @Lonster zelf geen behoefte om die emoticon te veranderen.Zo grappig vond ik het niet drinken in de schuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 11 uur geleden zei bolletje: Moghu allemaal. Vannacht een ongelukje gehad. Ben je ontploft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden