nancy Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Goedemorgen allen, de dag is weer begonnen. Hup naar het werk zo. Maar nu eerst koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Fleur, nog gefeliciteerd met je verjaardag en Spirit sterkte met alles! Is niet niks, je kat verliezen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Goedemorgen! Vandaag de tweede week in en ga gewoon dag voor dag vooralsnog. Wat prettig is is dat na een week het nacht zweten en andere lichamelijke ontwennings ongemakken volledig weg zijn. Dromen komen zeer heftig binnen. Kan leuk zijn, maar vannacht was dat wat minder prettig. Maar goed, bakkie zetten, havermout er in, matje op de grond, buikspieroefeningen, beetje met gewichten gooien en dan hop hop vol energie naar het werk. Oh en ik doe weer meer met het dagpact uiteraard! Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Morning all! Dagpact: Waldorff Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Ook goedemorgen allemaal. Heb lekker geslapen. Het regent hier en draai me nog een keer om.., daarna bakkie koffie en de hond uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Dagpact: Waldorff Billy Myle Goedemorgen. Ik draai me ook nog even om. Daarna een dag vol gepland met vanalles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Dagpact: Waldorff Billy Myle Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Moghu kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Het miezert een beetje, goed voor de plantjes. Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 1 uur geleden zei Ties: Dagpact: Waldorff Billy Myle Ties Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Goedemorgen allemaal Wederom, donker en buiig vandaag Eigenlijk nog niet echt uitgeslapen Enfin, straks maar ochtendgym en koffie om wakker te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Brinta, in de ochtend is eigenlijk ook niets Krijg je alleen maar slaap van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Hahahaha Bor, hoe herkenbaar.... heerlijk. Ik heb dat soort dingen ook meegemaakt met mijn eigen meiden... Ben dus gelukkig niet de enige... En maak je maar geen zorgen hoor, niks mis met jou... Fijn dat hij lekker op weg naar school is/was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 @GewoonDoenBeetje oefeningen in de ochtend altijd goed en er is ook koolhydraatarm brood. Die van de Plus is echt goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Oke, gym achter de rug Eerste kop koffie ook Ben weer helemaal bij gekomen Ha,ha Bor, wat een leuk verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Goedemorgen Dagpact Waldorff Billy Myle Ties Rapilos Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 2 minuten geleden zei spirit: Als ik in slaap dreig te vallen, dan word ik een soort met een schok weer wakker. Dat heb ik dus ook regelmatig! Heel vervelend. Maar als ik slaap ga ik wel diep gelukkig. (is wel eens anders geweest na het stoppen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 @spiritNee zeker niet. Ik heb af en toe ook een (half) pammetje nodig, maar dat is maar zelden. Een gezonde slaap na stoppen met wat dan ook kan wel weken duren. Als je afhankelijk bent van benzo's, een goed afbouw schema volgen, zo heb ik het ook gedaan. Taal er nu niet meer naar. Drank is een ander verhaal, dat is een eeuwig gevecht voor mij. Sterkte, ik hoop dat je snel je slaap ritme kunt herpakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Als nieuwkomer weet ik dat allemaal niet, maar dat is behoorlijk heftig dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Bedankt voor de felicitaties Totaan niets mis met AD @spirit. Mij heeft t door diepe dalen geholpen en mijn paniekaanvallen onder controle gehouden. Neem t nu, al is t een lage dosis, weer sinds een aantal maanden. Drinken doe ik er niet op. Ik ben nogal nen bangescheet op dat vlak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Ik heb een breedbeeld tv gekregen van dochter . Heeft ze met haar werkcenten gekocht. Groot geval! Ik keek nog op zo een klein iets dat van mijn broer was. Ik moet niet meer liggen pieren als ik de samenvatting wil lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2019 Gewoon nu proberen focussen om uit die spiraal te geraken @spirit. Hoe je dat t best doet weet alleen jij. Je kan t! Dat heb je al bewezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden