nancy Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen. Wat zal de dag ons brengen? Eerst maar eens wakker worden met koffie, dan badkamer bezetten en dan óp naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen. Ben ook benieuwd Nancy. Eerst koffie. mediteren. zwemmen en dan .... naar kantoor. Als een echte dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goeiemorgen Lekker vrij vandaag, net wel opgestaan met een dochter die deze week stage moet (zoals zij het ziet)/mag (zoals ik het zie) lopen. De andere dochter zo ook maar eens uit bed trekken. Die dochters drinken ook niet, toch hebben ze beduidend meer moeite met opstaan als ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goeiemorgen Nancy en de rest. Ik heb zo'n 2 à 3 uur geslapen. Dat geeft toch een beetje moed. Vanmiddag naar de inloop activiteiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saya Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen, Goed bezig! Ik ben vandaag op dag 3... Ben moe en beetje trillerig. Gisteren avond had ik t heel zwaar. Maar ben weer een dag verder! Moet vandaag werken. Normaal nooit op woensdag. Bah.. vandaag echt geen zin in, maar vooruit. Het helpt me ook weer de dag door. Zet m op Myle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Ook goedemorgen allemaal. Ik heb vannacht zeven uur geslapen. In tijden niet zo lang! Ik ben er nog duizelig van.. Saya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Ik ga vandaag in de tuin snoeien.. Saya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen! Gisteren voelde als soort afsluitende dag van een pittig project (in de zin van stress en veel extra uren werken) en ik voel me nu ook echt een stuk minder in de knel. Demonstratief tot 07:20uur in bed blijven liggen Nu dan toch maar richting het werk en vanmiddag gaat echt de laptop DICHT en wil ik mijn boek gaan lezen. Fijne dag! Saya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Ga ervoor Myle.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Het belooft weer een hartstikke mooie dag te worden... Lekker geslapen hier, was de afgelopen dagen wat grieperig en lamlendig, maar hoop het er uit te hebben geslapen.... Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 goeiemorgen frummers gelukkig droog te fietsen zo en vanavond eindelijk naar Yesterday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Cleo66: ........Alhoewel zij thuis wel flessen bijvult met water en zo ..... Uhm, dan lijkt mij de controle bij haar ook aardig zoek Cleo, echt Overigens neem ik aan dat je met 'zuil maatje' zuipmaatje bedoelt?? Veel plezier en ik wens je een hartstikke gezellige lunch toe. 2 oktober 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen Jane, hier niet alleen droog , maar ook een stralende zon... Fijne dag. Plezier vanavond. Ik duik vanavond mijn bed in op weg naar 'tomorrow' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 ohhhh zon!!! ik ben al blij met een lichtbewolkte lucht goed uitzieken Von en probeer maar wat te genieten van lekker niks doen je lijf heeft het nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Ja, eigenlijk wel, heb een leuke bijeenkomst voor vanmorgen al afgezegd (voor het eerst in jaaaaaaaren), maar vanmiddag vrijwilligerswerk en dat wil ik wel graag doen, ga niet een ander opzadelen ermee. Komt goed, heb mijn lesje weer even geleerd Wat betreft het weer: na die idiote droogte hier ben ik blij met al die regen, en zeer zeker met het feit dat ze voornamelijk 's avonds en in de nacht valt. Buienradar geeft ook overdag aardig wat regen aan, maar net als in de zomer vallen die buien dan niet, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goeiemorgen Knakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen allemaal, Straks eerst maar ochtendgym Dan naar de Hema, om te kijken of ze daar diamont painting hebben Iemand hier op het forum deed dat ook (weet niet meer wie), even gegoogeld wat dat was, en lijkt me erg leuk Weet niet of de H het heeft, anders verder zoeken en eerst klein beginnen, want misschien vind ik het achteraf gezien toch niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Gedag allemaal. @rapilos, als de hema het niet heeft, misschien bij action eens proberen. Die hebben veel van die hobbydingetjes.. ik haalde er nog wel eens schetsboeken en goedkope schetsverf... Ik moet weer wat te eten verzinnen omdat ik zo boodschappen ga doen. Maar m'n hoofd staat nog zóóó NIET naar eten... Hmpfffff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Niet echt zon hier wel hier en daar een blauw plekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Dagpact; Cleo Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Koh, Heb al gekeken bij de Ac. Helaas alleen van die kinder dingetjes, met sneeuwwitje en zo Dat vind ik helaas niet leuk Heb op internet, hele grote, mooie gezien van een waterval Maar daar ben je dan volgens mij ook jaren mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Vanavond etentje met vrienden Zal de enige zijn die geen alcohol drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact Cleo Rapilos Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Dan kan je vanavond heel trots zijn Rapske. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 Ah, @rapilos, je bent dus op zoek naar een compleet pakket.. ja, dan even verder zoeken nog maar. Via internet misschien? Vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.. (zeggen ze) Ja, @knakker, goed voor de hersenen. Kijk maar naar mij... na twee weken begin je zomaar over benzine te ouwehoeren en zo... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden