Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 @Bor Ik maak het misschien wel te groot. Het gevoel van willen drinken is al over. Dus - Ik drink niet- Daar hou ik me bij. Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Oh zo snel al weer over? Dat is fijn! Misschien even de Bor-truuk onthouden voor de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Soms helpt het misschien ook al om het even op te schrijven hier. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) Het hielp mij om even te schrijven hier ja. Ik wil niet zeggen dat het nu dus klaar is, maar het voelt wel even een stuk rustiger in mijn hoofd. 17 september 2019 bewerkt door Myle tikfout Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 9 minuten geleden zei Sandro: Leuke collega heb je dan Dat is hij zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Ja, wij kijken naar Ajax hier!! Alleen denk ik dat ik niet naar de hele wedstrijd ga kijken, ben bekaf: hectisch dagje met veel ' flippende' jongens, heftig. Ik heb vanaf nu scheenbeschermers nodig op mijn werk en een paar spierballen. Fijne avond allen, ik log alvast uit. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Wat een avond, nouja. Ik heb tenminste niks te maken met Ajax. Ook niet met alcohol trouwens. Ik heb een pizza quarto staggioni op. (Of hoe je dat ook maar schrijft) Nu verder kijken met de serie : La casa de papel (Het huis van papier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 @Cleo66 Wat neem je juist @spirit? Is dat een slaapmiddel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Gelukkige verjaardag voor dochterlief @lady jane En ook voor jou alvast een gelukkige dertigste verjaardag @spirit Ik heb al twee dagen verschrikkelijke zin in chips. Ik vertik t om ze te kopen. Maar ik hoor ze roepen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Het huis van papier. Dat klinkt niet echt stevig. Doet me denken aan chips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Gelukkig ben ik een lui mens. Voor drank kreeg je me vroeger altijd buiten. Dat heeft me uitgeput veronderstel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Vier op een rij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 'Wat je aandacht geeft groeit...' Wat ik aandacht geef groeit...ik was een ster in mijn drama voeden. Herhalen pijnlijke dingen, pratend, delend...en elke keer werd het groter en erger. Toen ik ontdekte dat dat de manier was waarop ik het deed vond ik dat behoorlijk confronterend. En raar..om het niet te doen. Wat niet wil zeggen dat ik niet over moeilijke dingen praat of ze deel. De uitdaging is om het 'niet groter' te maken. En nog vertoon ik dat gedrag soms...en word ik er fijntjes op gewezen door mijn partner. Vroeger ontplofte ik...nu waardeer ik het..want het is niet helpend voor mij. En ja, soms zeg ik nee..nu niet van dat wijze advies, ik wil gewoon even afreageren! Wat mij helpt bij trek, is er wel aandacht aan besteden, maar niet zo n lading opleggen. Oke, ik ervaar zucht..wat gebeurt er...gedachtes? Trigger? En weten dat het ook weer voorbij gaat. Het hoort er bij, bij het proces. Fijn? Nee, dat niet altijd...maar het wordt minder in de tijd. En ik heb er mee leren dealen. Dat drama doorzien was voor mij een heel belangrijk te doorbreken patroon. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Ik ga es kijken in de koekentrommel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 8 minuten geleden zei Bor: maar ik heb geleerd dat ongeacht welke reactie ik dan ook erop krijg; ik zelf toch wel doe wat ik wil doen en ikzelf toch eindverantwoordelijk blijf. En om eerlijk te zijn weet jij/ ik zelf ook wel dat door hier te roepen trek te hebben men het toch af gaat raden om het doen. Maar in je. of mijn mijn hoofd is de beslissing vaak al gemaakt Klopt helemaal @Bor Wat je beschrijft is zelfs erg treffend. Maar voor vandaag heb ik echt doelbewust het besluit genomen niet te drinken. Ookal schreeuwt alles vanbinnen dat ik het wel wil, nodig heb, etc. Ik doe het gewoon niet. Ik wil het niet. Absoluut niet. Nee. Maar ik herken het wel zo erg goed allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Haha @fleurtje Ik stuur je digitale repen chocola en een zak chips! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Zo hoor ik het graag @Myle. Je bent wat je voedt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Zojuist zei Myle: Haha @fleurtje Ik stuur je digitale repen chocola en een zak chips! You are killing me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Sorry fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 IJsaanval gehad. Er kwam allemaal ijs op me af en ik moest het wel opeten. Eigenlijk wel dapper... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Your mind is like a garden. Your thoughts are the seeds. You can grow flowers or you can grow weeds. Daar dacht ik regelmatig aan. Laters kruidenthee67 en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 1 minuut geleden zei Lika: IJsaanval gehad. Er kwam allemaal ijs op me af en ik moest het wel opeten. Eigenlijk wel dapper... Heldhaftig Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Vandaag hadden we een stoofpotje van riblappen, aardappels, botersla, rode kool en een ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Nu heb ik hongerrr. Die pizza vulde voor geen meter. Ik had voor de xxl moeten gaan. Wel lekker gedoucht en zo even pleegmoeder bellen of ze al een mooie nieuwe salontafel heeft gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden