Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 september 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Succes Nanc.

Moghu mensen,

Lekker stom hier zeg. Gisteren de verwarming aan. Hondjes hadden het kkkkkoud. Ga ik naar bed, vergeet de verwarming uit te zetten maar zet wel alle ramen open.:wacko:

Eentje Rapi?????? ze zetten toch een element vast in de kaak? Tenminste bij mij is dat zo. Kliklaminaat wil ik schrijven maar ik bedoel natuurlijk zo'n klikimplantaat. Ben nog niet wakker.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wordt dag 10 voor mij en voor de 9e nacht op rij veel wakker geworden 's nachts. Vannacht weer eens gedroomd dat ik mijn studie nog af moest maken (terwijl ik die al lang afgerond heb). Dat is de onzekerheid die de kop op steekt.

Maar ik begin wel te genieten van het feit dat als ik om 4 uur of half 5 wakker word, ik nog lekker even om kan draaien!

bewerkt door Sandro
Verduidelijkt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook @Sandro. Toevallig een paar dagen geleden een soortgelijke droom. Ik zat weer in een zaal met 50 andere studenten. Van tevoren nog even snel zoveel mogelijk opsteken van de BINAS. (biologie/natuurkunde/scheikunde). Ik ben geslaagd en het viel mee gelukkig. Maar toch. Ik moest nog natuurkunde en scheikunde en dat waren niet mijn beste vakken. 

Ik word steeds rond 6 uur wakker en dan denk ik: heerlijk, ik kan nog eventjes blijven liggen. Nu moet ik er wel uit van mezelf. Ook van een lawaaierige grasmaaier trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo , alweer terug
Was in een half uurtje gepiept
Stelt niets voor, zei de tandarts
Gaatje boren ( in het bot), implantaat erin schroeven, dopje erop.
Klaar !
UUhh, oke dan
Dus zit alweer een half uur thuis, met het mee gekregen icepack op mijn wang

volgende week de hechtingen eruit, en in januari eerst happen, en drie weken later de kroon erop
Een heel traject.., maar goed, dan heb ik ook weer een prachtige kies
Dat ik voor dat geld gemakkelijk drie keer op vakantie kan, neem ik dan maar voor lief :lol:

Jane,

gefeliciteerd met je dochter
een fijne dag samen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...