bolletje Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 (bewerkt) Goeoeoeoeoeoeie morgen, 14 september 2019 bewerkt door bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Goedemorgen frummers, Weekend, we krijgen zon, we gaan genieten van de dag. Te beginnen met een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Morning allen! Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 (bewerkt) Jij ook een goedemorgen Billy. Dagpact Billy Yvonne 14 september 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Goedemorgen. Lekker, bakkie koffie en een liedje. Fijne zaterdag, het wordt heerlijk weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Moet je nu jezelf verplicht op het dagpact zetten, omdat ik een witregel gebruikte en geen kleurtjes had? Sorry daarvoor dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Goedemorgen, mijn eerste weekend werken. Ook dat hoort erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 (bewerkt) 42 minuten geleden zei billy1981: Moet je nu jezelf verplicht op het dagpact zetten, omdat ik een witregel gebruikte en geen kleurtjes had? Sorry daarvoor dan! Sorry Billy, het was niet de bedoeling je in de wielen te rijden... Heb jouw eigen opzet inmiddels weer hersteld. 14 september 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Werkze Niks. Hoop dat je een fijne dag hebt. Vaak is de sfeer toch wat anders in de weekenden, vond het altijd wel fijn werken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Jij ook een fijne dag Denise, hier wat rommelen in en om het huis, lekker in de tuin en vanmiddag met een boek erbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 (bewerkt) Goeiemorgen! De zon schijnt hier ook en mijn dochters liggen nog wel even te slapen, kopje koffie ingeschonken en al even buiten gestaan om de frisse lucht op te snuiven. Ik ga ook nog wat leuke dingen doen vandaag. En allemaal zonder kater, wat een geluk! 14 september 2019 bewerkt door Pelle2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 48 minuten geleden zei Yvonne: Sorry Billy, het was niet de bedoeling je in de wielen te rijden... Heb jouw eigen opzet inmiddels weer hersteld. Zo bedoelde ik het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact Billy Yvonne Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Goedemorgen. Zwemmen, moeder en verjaardagsfeestje. Ik heb zo'n eet en receptenbox. Die is net al gebracht. Maaltijden voor 4 dagen zijn dus ook al in huis. Net weer mee begonnen. Heel blij weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Dagpact; Billy Yvonne Lika Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Zo, dat is swingend de dagdraad openen Bol, Vandaag een uitgebreide stoofschotel maken, wat wel 3 uur moet sudderen Voor het etentje morgen,, nu alvast maken. Vanavond naar verjaardag wat gehouden wordt in een soort cafe Zie er vreselijk tegenop Het begint pas om 21.00, en dat vind ik al vreselijk laat niks voor mij, zo,n cafe ook niet Maar goed, ik kan er echt niet onderuit Zucht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 goeiemorgen frummers vandaag gaan we eindelijk er weer eens een stranddag van maken en ik haal mijn parasol daar op, want je weet nooit wanneer het de laatste keer is nu nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Nee Bor, Zodra ik er moet goed fatsoen tussen uit kan piepen, dan doe ik dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Ga je alweer je parasol ophalen Jane ? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 (bewerkt) ja Raps, vorige keer waren er maar 3 incl. mijzelf dus ben ik thuis gebleven. Te weinig om te ballen. Bovendien zat ik met 2 kapotte vouwfietsen, die inmiddels zijn gemaakt door mijn handige buurman, die middag ook. Dat was trouwens een spannend gebeuren want dinsdag was ik met 1 fiets over de kop gegaan toen een staaf in het vouw-stuur brak. Ik fietste een dijk op, amper vaart dus; was het aan de andere kant gebeurd tijdens het dalen dan had ik hier niet zo bij gezeten. Buurman had 2 vouwfietsen samengevoegd en had gelukkig het karkas van de oude bewaard (net als ikzelf een hamster) en daar zat ook zo'n staaf in. Andere fietsenmakers konden die niet leveren meer. Maar wat ik eigenlijk wil vertellen is, dat ik de laatste tijd wel met mijn neus op de feiten word gedrukt dat mijn leven soms aan een zijden draadje hangt en ik blijkbaar elke keer weer een engeltje heb. Het is mn tijd nog niet. Wat kan alcohol dan ineens onbelangrijk zijn zeg. Alhoewel, geen idee hoe ik, mèt een kater, terecht zou zijn gekomen. 14 september 2019 bewerkt door lady jane rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Goedemorgen Lekker lang ontbeten met jongste zoon. Hij is nu 14 en komt s nachts nog regelmatig bij mij in bed kruipen. Vind hem daar nu wel te groot voor maar hij blijft dit doen. Hij vindt dat gewoon gezellig zegt hij, maar ik vraag me af of het wel gezond is en of hij bijv veiligheid zoekt of iets. @Bor wat moeilijk voor je joh. Sterkte. @niks werk ze vandaag. @rapilos kan me goed voorstellen dat je er geen zin in hebt, hoop dat je er snel weer tussenuit kunt vanavond. Dit soort dingen vind ik nog steeds lastig. Eigenlijk vond ik dit de laatste jaren met drank ook al niks bedenk ik me nu. kom er steeds meer achter dat ik best wel een huiselijk typje ben eigenlijk rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Voor jullie zoon is dit heel erg nodig Bor. Hoop dat hij hier goed bij begeleid wordt. Hier en is mooi. Nadat verleden is verwerkt. We kunnen niks overslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 O kom op @spirit, ze kunnen toch ook helemaal niet op je aan? De ene week is geen moeite je teveel en wil je oppassen en hen samen uit laten gaan en weet ik wat. De volgende week klaag je dat ze misbruik van je maken en wil je haast jeugdzorg bellen. Ik zou ook bedanken voor zulke oppas, dan maar liever niet. En nou zijn de koren weer de boosdoener, mens, wat hang je in cirkels van gedrag steeds. Frustratie uit Kan het dagpact niet vinden, wil iemand met een helder hoofd me erop zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Thanks @Bor. En bagger, niet gerookt, maar grijp nog meerdere keren per uur naar een afwezig pakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2019 Rapport Share Geplaatst 14 september 2019 Zeker weten wel. Heel langzaam. Benen op tafel. Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden