Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 4 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen Ik heb wel gewoon mijn echte persoonsgegevens ingevuld toen ik me hier aanmeldde. Kwam niet in me op om dat niet te doen. Misschien moet ik proberen om ze weg te halen. Ik ook! En ik ook niet! Ik wist wel dat ik dom was, dat hoeft overigens niemand te bevestigen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @Quinn en @lady jane gelukkig zijn jullie ook niet an die vroege vogels. Dat was ik vroeger ook maar nu al heel lang niet meer, ik moet altijd erg op gang komen. Ik kan het morgen-enthousiasme van menigeen hier soms bij a niet verdragen (= ik benijd mensen erom, zou willen dat ik het ook weer had.) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Dagpact: Morgon Yvonne Fiet Quinn Kohtje Lika Bor Manou Myle Spirit Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @spirit Ik herken de twijfel.Vorig jaar gehad met hondje van 18,die op was.Bleef ook maar wel-niet-wel-niet.Was blij dat ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt.Vond het ook erg moeilijk en verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 12 minuten geleden zei spirit: Mijn profielnaam is overigens niet mijn echte naam. Spirit is toch een heel normale meisjesnaam. Dacht echt dat je zo heette. Ik heet wel echt Kohtje. Zou niet weten hoe anders.. Sterkte met je kattenbeestje, @spirit, of hoe je heten mag. Wel luisteren naar wat de dierenarts zegt, hè? Want je zegt en denkt nou wel dat ze geen leven meer heeft, maar een kat op leeftijd hoeft ook niet meer perfect te zijn om toch nog een redelijk tot goed leventje te hebben. Pijn is echter wel een grote factor om rekening mee te houden. Maar als ze ergens af valt en kermt is dat niet ongewoon, lijkt me. Zou ik ook doen. Als ze echter blijft kermen, de hele dag door, ja dan.... Tja, wat is wijsheid in zulk soort gevallen..? Nogmaals sterkte, meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 10 minuten geleden zei Jannigje: [...] ik moet altijd erg op gang komen. Ik begin nu ook pas een beetje op gang te komen, Jannigje.. de uren hiervoor ging alles een beetje op de automatische piloot die ik gelukkig wel aan kan zetten, 's morgens vroeg. Als ik die niet had, die automatische piloot, dan had ik lang geleden al echtscheiding moeten aanvragen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @spirit, goed overleggen met de dierenarts. En als je het gevoel hebt dat de dierenarts jou aan het lijntje houdt, zoals de vorige keer voor jouw gevoel, waarom ga je dan niet naar een andere dierenarts in jouw woonplaats? Mocht ze toch nog een poosje prettig kunnen doorleven, dan de kattenbak elke dag schoonmaken. Zo'n bak met een deksel er op en korrels die klontvormend zijn, dan hoef je alleen de 'gebruikte' klonten er elke dag uit te scheppen, gaat er ook niets meer stinken... Sterkte Spirit, want het is niet niks allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @spirit zou dat een fijn jaartje worden voor je kat? Wanneer zij echt niet meer zou eten en drinken dan heb je die kat veel te lang laten doorleven. Wast ze zich nog uitgebreid na het eten? En zijn die zweertjes op haar oortjes al over en dicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zie het nergens staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Dat bericht van 23 uur geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Nee, boven het forum 'Alcohol de baas' onder de knop 'Algemene informatie', net onder de 'zandbak', zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Goede reminder @Quinn, die armen-over-elkaar methode! Die had ik alweer te lang uit het oog verloren! Ga ik gelijk weer invoeren! Hier 3 puberjongens (17, 14 en 12) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 2 uur geleden zei Manou: @Quinn ik moet zelf nog een beetje blijven oefenen met de "armen over elkaar " methode. Mijn vriendin noemt dat Quinns luie opvoedmethode. Ach ja, ik vind dat ze ervan leren. Dingen als "val me niet lastig als ik op vakantie ben". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Lieve @Jannigje je bent niet dom, gewoon even goedgelovig (of lui) als ik. Niks mis mee. En ochtenden zijn er alleen om te zorgen dat de nachten niet op elkaar botsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 4 minuten geleden zei Quinn: [...] En ochtenden zijn er alleen om te zorgen dat de nachten niet op elkaar botsen. Ha, dat is er net zo één als: "De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren." Een quote van Albert Einstein, overigens. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Weer even naar boven met dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Oh het was al naar boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 The only way is up beebee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Even reageren op @fleurtje in dit draadje anders kan ik weer gaan draad hijsen: naar de psycholoog lijkt me een goed plan: Een luisterend oor alleen voor jou. Iemand om mee te sparren... Iemand om jouw stomme collega’s mee te bespreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Nu ga ik mijn 50 katten voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @Kohtje kijk, pure wijsheid dus. @Reacher pas maar op dat die katten jou niet op gaan eten. Reacher en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ja @Quinn, je bent behoorlijk bij de tijd. Oei, @Reacher, wilde ik je net waarschuwen dat 50 katten wel ongeveer gelijk staat aan 2 tijgers, maar na jopie en einstein moet dat dus wel 5 tijgers zijn.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Mijn hemel, ik wilde stoppen met dit forum als ik 12345 berichten had getypt. Had ik me lang geleden nog zó voorgenomen. Toen ik nog onder de 10.000 berichten zat al. Maar ik zie nu pas, en dat komt waarschijnlijk door al dat geklets van me, dat ik daar al ruimschoots overheen ben gegaan. Wat zal nu de volgende mogelijkheid zijn? Ik zie geen andere mogelijkheid dan pas bij 54321 berichten. Of nee, 43210 zou nog kunnen, dat scheelt weer 11.111 berichten. Nou ja, voorlopig moet ik nog weer even. nancy, Lika, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 inderdaad @Kohtje, er zijn geen cijfercombinaties te bedenken waarop je kunt stoppen. Nul. Noppes. Reacher en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Nee, triest hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden