Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik snap er ook niks meer van, ik probeerde er een beetje een luchtige opmerking tussen te gooien om de sfeer een beetje okey te houden. Maar waar dit nu weer heen gaat? Kom op mensen, we zijn volwassen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 @Nadia lijkt wat van slag omdat @Bor over mij heeft gedroomd. Of nou ja, over mij, ze kent me natuurlijk niet, dus ach, het zal. Anyway, van slag, pissig, gefrustreerd, welk woord je maar wilt. Ik ga in bad, tenzij dat TMI is, in dat geval lees je er maar lekker overheen. Laterz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Je hebt gelijk @Myle. En prachtige samenvatting @Marika. Wat een gedonder, absurd om me druk om te maken. Dus, bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 2 minuten geleden zei Quinn: @Nadia lijkt wat van slag omdat @Bor over mij heeft gedroomd. Of nou ja, over mij, ze kent me natuurlijk niet, dus ach, het zal. Anyway, van slag, pissig, gefrustreerd, welk woord je maar wilt. Ik ga in bad, tenzij dat TMI is, in dat geval lees je er maar lekker overheen. Laterz. Als je je onderbroek maar aanhoudt. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Dat was volgens mij gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Zojuist zei Steffen: Hmmm dat is ook een goed idee pure chocolade en dan ipv citroen erin, kersen er bovenop....... Owww wat lekker die gedachte dat ik dat dan later ga maken. En dat als zonder oven, het kan niet makkelijker! Bedankt voor de tip. Of een chocolade/ bastognekoek bodem met aardbeienkwarktaart, en daarbovenop nog verse aardbeien Lijkt me helemaal geweldig. Misschien ga ik dat zelf maken dit weekeind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik vind het alleen maar fijn om te lezen dat je het hebt gemaakt en het eindresultaat te zien Hartstikke goed gelukt! Ik fantaseer er ook maar wat op los, ik geloof dat ik ook al jaren niks meer heb gebakken of gemaakt. Dus ehh, ach, dromen mag toch? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 @Steffen ziet er heerlijk uit.... maarrrrr, is dit een eigen foto van de taart???... als ja... hoe doe je dat, want mij lukt het al tijden niet meer om een eigen foto te plaatsen... @Lika wow, de 5 kilo grens... petje af. En WW... ja, ben er al meer dan 25 jaar voor het eerst naar toe gegaan... Top. En het hoofdstuk 'lekker of lekker'..... , kom op mensen, moet kunnen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 M He fantaseer erop los. ....wil je weten waarom de andere je kriebel heeft . Wie wil er gaan krabben.. @Borderliner ..leef je leven en als je wilt @Bor. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Moest er eigenlijk wel erg om lachen Ga ook maar mijn onderbroek uitdoen en dromen over iemand haha. Ja sorry dit was gewoon grappig en lachen is heerlijk ontspannend. Ziet er lekker uit @Steffen wel wat bewaren he!! Fijne avond allen. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 24 minuten geleden zei Steffen: Foto met mijn telefoon en dan op de pc zetten, foto openen, schermpje kleiner maken en vervolgens een screenschot maken om de grote van het bestand laag te houden, vervolgens sleep en drop in het bericht. Potverdrie Steffen... lukt hier al een hele poos niet meer, misschien bij de laatste update van het forum weer geactiveerd.... ga het toch ook weer eens proberen. Maar nogmaals.... ziet er heerlijk uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) Wij kijken nu Apocalypse Now op Canvas (net begonnen). Hond begint me toch tegen het scherm te blaffen! Was even heel bang. Nu ligt ie de andere kant op liggend met zijn kop te tukken. 9 augustus 2019 bewerkt door Lika lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 ik kijk ook Lika heb deze film niet eerder gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 8 uur geleden zei Yvonne: En het regentttttttt, eindelijk, al wel meer dan een uur..... Hoera,!!!! Het werd ook wel tijd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden