Manou Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Heb een vlinderstruik in mijn tuin.Veel vlinders nu!!!Zo bijzondere, mooie dieren! @spirit hier andere Italiaanse variant macaroni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goedemiddag allemaal , Uurtje gewerkt vanochtend, daarna koffie, Grote strijk weg gestreken en een paar uur naar de tuin Flinke oogst van drie mega komkommers, bak Cherry tomaatjes, verse vijgen, appeltjes tijm basilicum, munt , selderij Morgen erwtjes oogsten en kleine piepertjes Leuk hoor zo,n tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 (bewerkt) Leuk hè, zo,n vlinderstruik Manou Heb guldenroede staan, daar stikt het van de bijen Lekker laten gaan die kleine zoemertjes, We hebben ze hard nodig ! 4 augustus 2019 bewerkt door rapilos Typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Fijn al die bij en vlindervriendelijke bloemen en planten. Doe dat zelf ook in mn tuin. Inderdaad hard nodig. Snap al die mensen niet die hun tuinen laten betegelen. Dat noem ik geen tuinen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 @niks, het klinkt allemaal alsof je leven nu net pas begint, alsof je nu net pas geboren bent. Je hebt het voordeel dat je meteen al volwassen bent dus niet meer hoeft te experimenteren met alcohol. Laat dat dan maar mooi achterwege en ga een uitdagend en kansrijk leven aan. @Bob, (maar iedereen mag het lezen) het weer is best lekker, beetje lichte regen heel af en toe, best veel zon en rond de 22ºC. Weinig muggen tot nu toe. 26 minuten geleden zei spirit: Straks pizza. Heb de smaak te pakken! Van welke pizza? Groetjes. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 36 minuten geleden zei Manou: Heb een vlinderstruik in mijn tuin.Veel vlinders nu!!!Zo bijzondere, mooie dieren! In mijn tuin is ook eentje begonnen te groeien. Overgewaaid van de buren Heel blij mee, echt mooi. Misschien dat ik wel ruimte ga maken en een boompje ga omzagen voor deze struik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Grappig, mijn buurvriend heeft een hegje staan, ook met vlinderstruiken. Komen mooie vlinders op af! Ook bijen en die kan ik wel waarderen. De wespen in tegenstelling... Nog nooit gestoken, maar best bang dat ik er allergisch voor kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 @Myle ben wel een aantal keer gestoken door of het nou een bij of een wesp was weet ik niet meer wel dat het erg pijnlijk was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Bijen hebben in mijn ogen nog wel wat 'natuurlijke' waarde. Bestuiven van bloemen enz. Wespen daarentegen. Rotbeesten waar ik het liefst heel hard vandaan ren. Ik ben zelfs een keer in een sloot gevallen omdat ik ervoor achteruit stapte. Oeps. Bijen steken volgens mij alleen als je op ze gaat zitten (of anders lastigvalt). Wespen, ik weet het niet. Wel dat ze eind deze maand meestal slomer zijn en dan steken uit pure sloomheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Bijen steken alleen in geval van nood. En als ze steken gaan ze dood, helaas. Wespen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Een wesp steekt ook niet zomaar. En gebeurt het toch dan wordt het gewoon een flinke bult (kussen) tenzij je allergisch bent. Mond dichthoudennis het belangrijkste. onze hond hapt naar wespen, suf dat ze dat niet weten meestal lopen ze niet in zeven sloten tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Mijn kat hapt er ook naar. Ik ben er zelf bang voor maar nog meer bang dat katlief in haar bek gestoken wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Ik dacht al, wat een kort draadje? Maar iedereen zit hiernaast bij het Jaarpact een feestje te vieren! Het is een goed besluit geweest om er even tussenuit te gaan, kom hier aardig tot rust en hou het niet drinken vol. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 ik zag Ned. helaas met 0-3 verliezen van een goed Italiaans team. Ned. was lang niet op haar best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 @Lonster ben spontaan aan de keukenkastjes begonnen vandaag. Fijn! Heel veel weggedaan. En ik ga door.... Heb helemaal geen zin meer om te werken..Komt vast wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden