Spring naar bijdragen

Zondag 4 aug 19


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal ,

Uurtje gewerkt vanochtend, daarna koffie,

Grote strijk weg gestreken en een paar uur naar de tuin

Flinke oogst van drie mega komkommers, bak Cherry tomaatjes, verse vijgen, appeltjes tijm basilicum, munt , selderij

Morgen erwtjes oogsten en kleine piepertjes

Leuk hoor zo,n tuin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks, het klinkt allemaal alsof je leven nu net pas begint, alsof je nu net pas geboren bent. Je hebt het voordeel dat je meteen al volwassen bent dus niet meer hoeft te experimenteren met alcohol. Laat dat dan maar mooi achterwege en ga een uitdagend en kansrijk leven aan.

@Bob, (maar iedereen mag het lezen) het weer is best lekker, beetje lichte regen heel af en toe, best veel zon en rond de 22ºC. Weinig muggen tot nu toe. 

26 minuten geleden zei spirit:

 

Straks pizza. Heb de smaak te pakken!

Van welke pizza? 

Groetjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, mijn buurvriend heeft een hegje staan, ook met vlinderstruiken. Komen mooie vlinders op af! Ook bijen en die kan ik wel waarderen. De wespen in tegenstelling... Nog nooit gestoken, maar best bang dat ik er allergisch voor kan zijn. :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijen hebben in mijn ogen nog wel wat 'natuurlijke' waarde. Bestuiven van bloemen enz. Wespen daarentegen. Rotbeesten waar ik het liefst heel hard vandaan ren. Ik ben zelfs een keer in een sloot gevallen omdat ik ervoor achteruit stapte. Oeps. Bijen steken volgens mij alleen als je op ze gaat zitten (of anders lastigvalt). Wespen, ik weet het niet. Wel dat ze eind deze maand meestal slomer zijn en dan steken uit pure sloomheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...