Yana Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Goedemorgen! Ik heb zin in deze dag, als het droog blijft ga ik ramen schilderen en bij regen gordijnen naaien. DAGPACT Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 DAGPACT Yana Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Goedemorgen. Nog geen zin, maar ik ga NU zin maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Goedemorgen, Vandaag nog een dagje werken en dan lekker lang weekend. Eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 30 minuten geleden zei Lika: DAGPACT Yana Lika Vernis vanmorgen heerlijk gewandeld met de honden 30 minuten geleden zei Lika: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik meld me ook weer aan op het dagpact.. Nieuwe maand, nieuwe dag, nieuw begin! Succes allemaal en een fijne dag. Dagpact: Yana Lika Catoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Goedemorgen frummers. Het koelt af hier, yesss. Nu nog regen, veel regen.... Maar eerst even een bakje En DAGPACT Yana Lika Vernis Catoo Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 @Denise79 sterkte bij de tandarts straks... @Vernis, welkom hier, ik hoop dat je je snel thuis zult voelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 DAGPACT Yana Lika Vernis Catoo Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 5 minuten geleden zei lady jane: DAGPACT Yana Lika Vernis Catoo Yvonne Jane Yana Lika Vernis Catoo Yvonne Jane Gezond2019 @lady jane, ik heb over jou gedroomd en je matje. Je zag er in mijn ogen uit als een mooi wijze vrouw. je was lyrisch over dat matje. Moet toch een teken zijn dat ik het ook aan ga schaffen, lijkt mij. lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 41 minuten geleden zei catoo: Ik meld me ook weer aan op het dagpact.. Nieuwe maand, nieuwe dag, nieuw begin! Succes allemaal en een fijne dag. Dagpact: Yana Lika Catoo super @catoo, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Goedemorgen. Vandaag ook maar eens een dag zonder drank. Dat wordt een lange rij dagen inmiddels al, ik wou wel dat met het niet drinken ook de drang om te gaan drinken af zou nemen. Tja. Geduld? Chronisch? DAGPACT Yana Lika Vernis Catoo Yvonne Jane Gezond2019 Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Voor wie er zin in heeft, taart. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Gewoon doen GD! dromen komen soms uit voor mij te hopen als ik jouw beschrijving lees ook haha. Ik had het met een kollega erover die toetste iets in en zag zelfs bij de Lidl online dat ze 24,95 kosten incl. kussentje; dat is nog 5,= goedkoper dan ik ontdekt had elders. dus een investering die nog wel eens heel goed uit kan pakken♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 eitje met spek op brood een stevige basis voor alweer een dagje sauna mooie dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 (bewerkt) Goeiemorgen laat eruit, vakantie gisteren gezellig samen genetflixed, dochter had de film uitgezocht (I am Mother), dat kanje aan haar wel overlaten. Vandaag deurbel doen. Gistermiddag vooral mezelf geamuseerd (siesta en mountainbike), dat was dringend nodig eigenlijk. Zaaalig gemountainbiked, tis nou zo heerlijk weer netjes 27 graden. Achterband heeft niet zoveel profiel meer, het kwispelt alle kanten op in de afdaling. Amusant maar ook een beetje link. 1 augustus 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Gisteren Pulp Fiction gekeken, die was op tv. Goedemorgen, koffie, eitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 uur geleden zei Quinn: Goedemorgen. DAGPACT Yana Lika Vernis Catoo Yvonne Jane Gezond2019 Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik ben mijn tandenborstel vergeten, kwam ik gisteravond achter. Dus straks maar eerst even naar de winkel. Ik ga nog liever niet onder de douche dan mijn tanden niet poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Gefeliciteerd, Cleo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Goedemorgen @Cleo66 gefeliciteerd, 23 wauw!! Wat leuk dat hij een cake bakt. @Denise79 sterkte met de kiespijn, hoop dat de tandarts plek heeft. Ik ben heerlijk vrij en ga sporten en vanmiddag met jongste zoon naar de film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 uur geleden zei Quinn: Goedemorgen. Vandaag ook maar eens een dag zonder drank. Dat wordt een lange rij dagen inmiddels al, ik wou wel dat met het niet drinken ook de drang om te gaan drinken af zou nemen. Tja. Geduld? Chronisch? DAGPACT Yana Lika Vernis Catoo Yvonne Jane Gezond2019 Quinn Nadia Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Gelukkig @Denise79! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Goedemorgen! De bank is geweldig. Vandaag een kleine klusjes en dingetjes. Pakje wegbrengen, pakje halen. Kennisvriend komt koffie drinken. Voorheen kwam hij altijd diep in de nacht nog een afzakkertje halen. Ik met mn bezopen kop, u kent het wel. Koffie is ook helemaal prima. Aan de slag dus. Hup hup van die bank af. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden