Sowhat Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen allemaal. Gelukkig iets koeler, maar nog geen drupje regen gehad hier in Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen iedereen. Hier nu wel een beetje regen en onweer. Al is het erg weinig, en binnen nog warm, het is een begin Nu eerst even douchen en dan koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goeienmorgen. dagpact: gezond2019 nu is het dag 15 dat ik niet drink. Ben er blij mee, maar voelde gisteren toch even twijfel. Zal ik wel/ niet. niet gedaan en voel me nu weer opgelucht. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen deze heerlijke morgen, 18 graden en regen. Ik moet werken vandaag maar dat gaat nu wel lukken. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 O hier heeft het geregend en geonweerd Sowhat, en niet te zuinig. Gisterenavond en vanochtend. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Gefeliciteerd @Gezond2019 met je twee weken droog! Dagpact is een goed idee, dan hoef je vandaag niet met jezelf in discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 dagpact: gezond2019 lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen. Nog beetje slaperig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Zojuist zei Lika: dagpact: gezond2019 lika Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 8 minuten geleden zei Myle: dagpact: gezond2019 lika Myle Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 goeiemorgen frummers alles is stil buiten zelfs de vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Dagpact; Gezond2019 Lika Myle Jane Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen allemaal, Volgens mij heeft het hier maar weinig geregend Zitten denk ik net op zo'n grensgebied Wel wat afgekoeld gelukkig Buiten 22 graden binnen 26 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Geen drup regen nog hier en stond er gisteren bij vandaag en de hele komende week regen.... nu kunnen we het eerste buitje pas woensdag verwachten... Afijn, we zullen zien, een bakje eerst maar... 27 juli 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 hier breekt de zon al weer door ben wat huiverig om alles weer dicht te doen maar ga zo te fietsen met maatje woensdag uitgesteld vanwege de hitte binnen ook 26 gr. en net iets te klam om uitgesteld huishouden in te halen of zijn dat smoesjes? haha. vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 (bewerkt) ach Cleo, zeur maar lekker hoor maar dan hier. we zijn wel wat gewend. en ik merk dat er veel mensen nu een kort lontje hebben de hitte laat zich gelden en soms potten we emo's op. sterkte vandaag!♥ 27 juli 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Och Cleo, wat een verdrietige toestand. Komt ook allemaal een beetje tegelijk hè? ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Ach Cleo, Even een knuffel voor jou Ik herken dat gedrag van ex (Niet voor niets mijn ex nu) Veel sterkte vandaag, bij het afscheid van je zwager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Ja, Jane, dat zijn smoesjes, met je uitgestelde huishouden, ha,ha Maar moet eerlijk bekennen, dat ik ook van plan ben niet veel te doen vandaag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 nou als jij luiert dan mag ik helemaal☺ wel fiets en filmhuisdienst en boodschappen dus helemaal niks is het vandaag niet hier. leuke dingen dan maar. mooie dag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Jij ook Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Hier binnen ook huishouden uitgesteld. Het is nog te warm, en kan niet goed doorluchten. Ik vind het wel prima. No hurry Inderdaad leuke dingen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen Cleo, veel sterkte vandaag Hier wel huishouden vandaag. Op mijn gemakje. Zodra ik moed heb verzameld. Dochter is voor 3 weken naar haar vader. Voor het eerst. Ben een beetje zoekende nu. Ondanks werken en studeren die weken heb ik ineens zeeën van tijd voor mezelf. Ben van plan die goed te benutten. Alleen nog even bedenken hoe precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Goedemorgen @Cleo66 wat naar zo' n escalatie. Natuurlijk zeur je niet, kijk wat je nu allemaal meemaakt en dan kan zo'n facebookfoto met gezellig bbquende en drinkende collega's de druppel zijn. Dat hele fakeboek is soms gekmakend. Om depressief van te worden soms. Heel veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Mijn 16 jarige puberzoon is met een vriend in een bus naar spanje naar een zeilcursus. 20 uur in de bus met een overstap. Ik denk niet dat ik hem ooit nog terug zie. IJsvogel, Moeps, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden