bumperjim Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Mogge kinderen, uit je nest, tropenrooster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goedemorgen. Nu nog heerlijk buiten met koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goedemorgen, een rib uit mijn lijf, maar toch maar samen met iemand een 10 baden kaart gekocht voor het zwembad. Eens kijken of dat gaat bevallen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Gewoon doen joh, tis er warm genoeg voor niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 We gaan het ook doen. Beetje zonnebaden, af en toe een duik nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Ik wou wel meedoen maar ik moet werken Vanavond maar ff plonzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goedemorgen frummers. Bakje om de dag te beginnen maar. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goeie morgen, Geef mij maar een bakkie pleur Von. Met veeeeeeeeeeeeeel slagroom graag. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 1 minuut geleden zei Bor: Weet je nog dat we dat hier "vroeger" koffie met lachroom noemden .... Jaaaaaa, leuk Goedemorgen trouwens Bol en Bor.. (leuk duo zo ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 (bewerkt) Wat is er, @Bor? Trouwens, ja goedemorgen allemaal. 23 juli 2019 bewerkt door Bob typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 (bewerkt) Mooi, het drietal is compleet: Bol, Bor en Bob.... Leuk, kun je een kinderboekenserie van maken: Bol, Bor en Bob gaan op vakantie Bol, Bor en Bob gaan varen. Bol, Bor en Bob gaan naar schoolBol, Bor en Bob en het grote bos. B....... Goedemorgen overigens Bob. 23 juli 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Ik had het niet over het enge bos hoor Bor, maar oké, ik schrap um. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 O, nu begrijp ik het. Iets spannender voor de wat oudere kinderen: Bol, Bor en Bob smeden een plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Jakkes, ik heb gisteren ijsjes gekocht, las dat een medefrummer veel ijsjes heeft ingeslagen... en toen ik in de supermarkt was zag ik ze liggen en dacht: waarom ook niet/??? Afijn, ijsjes gekocht dus, in de vriezer gemikt en daarnet dacht ik : waarom ook niet??? Maar neen, niet 's morgens al, niet lekker.... Doe mij dan maar een patat met pindasaus... Oké, zal me in het vervolg bij mijn bordje havermout houden. Bor, Bol en Bob en het havermoutmysterie .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Weinig geslapen door kudde kinderen. Die zijn nu ook weer wakker. Ze zijn lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goedemorgen, Zo mijn nest uitgerold, ja ben mijn bed uitgerold. Ben bed uitgevallen. Echt. De spierpijn zal wel komen, ik ga zo zwemmen, en dan weer veel ijsjes halen en dan luieren. Fijne dinsdag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goedemorgen, koffie bijna op en hup naar het werk. Zal wel smelten worden in mijn hok met plat dak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Ja Borrie dat weten we nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Hup Hup mensen, Hier gauw naar het zwembad, is nu nog rustig. Gauw de parasol op, en gaan. Straks lekker koel in huis??? Denk het niet met deze hitte die komt. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Whaaaaaaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Goedemorgen. Dagpact Lika Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 en succes allemaal vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Dank je wel Kohtje. 28 minuten geleden zei Kohtje: Dagpact Lika Kohtje Lonster Goedemorgen. Ik hoop dat Smaragd bij zinnen komt. Ik zou hem graag een hart onder de riem willen steken maar weet niet hoe. Als ik er over nadenk, zou ik dat wel bij meer mensen willen. Als je het je allemaal aan gaat trekken, het verdriet, de boosheid, de eenzaamheid, de wanhoop, de pijn achter de verhalen van mensen. Zoals de dronken man die hier binnenvalt uit zijn nieuwe bed. IJs in de ochtend? Nee dank je. Nog maar een koffie. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden