Spring naar bijdragen

Maandag 8 juli 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Hier weer eens een goed weekend achter de rug,droog en heerlijk wezen shoppen.

Straks sporten.

Eerst een bakkie doen want wakker worden is nog een dingetje.

Fijne dag allemaal.

Voor de mensen die het moeilijk hebben,Sterkte vandaag.

Wiplala

 

bewerkt door Wiplala
iets vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Sowhat hoe is het verder met jou?

Ik heb weer eens in m'n droom gedronken, en werd aangevallen door grote honden bah wat zijn die drankdromen toch iedere keer %%^&&*.

Ben moe wakker, had zelfs geen zin om met m'n lieve ukkies te vrij klooien. Nou dat wil wat zeggen. Maar goed straks maar ff rusten.

Iedereen sterkte die het nodig heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Een slapeloze nacht dankzij zorghondje en vanmorgen vroeg gekletter van steiger buizen voor mn deur. Dan maar opstaan, koffie en wat werk verrichten. 
Straks wordt een prachtige grote hoge rotan pauwstoel geleverd die ik mezelf kado heb gedaan. Om mezelf te belonen voor al wat goed gaat. Mag later betaald dus dat is wel fijn. Nu weer de financiele riem strak en verder sparen voor de belachelijk hoge notaris rekening. 
Vanmiddag rusten, vanavond komt een leerling. Fijne dansweek deze week, bijna elke dag dansen en eind van de week een te gekke show. 

Fijne dag, ik ga nog wat boekhoud dingetjes doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje, 

Nee ze gaat niet goed. Na maanden met geduld en liefde vetrouwen weer terug, ze ging zelfs spelen en dan gaat het mis. Onderling vechten. 
Dus helemaal weer terug in de stress. Arme Puck. 
Dus we kunnen weer helemaal opnieuw beginnen. Buiten is de reactie naar de omgeving daardoor veel erger geworden. Ze valt nu zelfs uit tegen een vuilnisbak of gewoon zomaar tegen niets. 
Misschien laat ik haar dan beter binnen en dan moet ze het maar in de tuin doen. 
Ik ga nadenken wat het beste is. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nutje als dieren ouder worden gaan ze zich kwetsbaarder voelen. Ze horen en zien niet meer zo goed. Beter is haar daar tegen te beschermen en inderdaad in de tuin laten. Als de tuin naar haar gaat ruiken door de plasjes, wordt die omgeving van haarzelf en zal ze zich wel beter gaan voelen. Geen vreemde omgevingen meer voor haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bolletje, voor je advies. 
 
Puck is 7 jaar. Ik denk dat ze uit zo'n fok nestje komt waar ze veel te snel bij haar moeder is weg gehaald en toen bij een akelig baasje is terecht gekomen en misschien wel zelf een nestje heeft gehad. Hoeveel ellende kan je hebben. Om te janken. Ze heeft zo'n lieve inborst. Als het buiten niet goed gaat dan doe ik dat inderdaad beter niet. Ze weet wel al dat ze ook in de tuin kan, soms doet ze dat als ze extra hoge nood heeft. Dat moet ik dan even doorzetten. Als ze het buiten niet leuk vindt, dan maar niet. In het fietskratje gaat het wel goed. Daar voelt ze zich veilig, dus dan doen we dat voor de fun. 

Ik moet erg lachen om "Nutje"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook iets gedaan vandaag waar ik erg tegenop zag maar waar ik van weet dat het nodig was. Kan echt niet werken zoals ik mij nu voel. Maar door krapte en verantwoordelijkheidsgevoel denk je dat je het niet kan maken om je ziek te melden. Ik zou eerst gewoon gaan maar viel bijna flauw onder de douche.  Dus na heel lang voorbereiden en alles op papier. Gebeld naar mijn werk met de manager. Was geen probleem en hij zoekt naar vervanging. Zo tegenop gezien en dan zo begripvol. erg blij mee. Nu kan ik een week herstellen. Ga ook weer slapen nu. Het is niet anders, zolang ik maar niet meer drink. Moet er doorheen.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij hebt ook een harde direct groep nodig net als ik.Alhoewel ik dit wel raar zou vinden als ze dat tegen mij zouden doen. Maar goed je hebt nu gedronken. Alles is anders in de beleving. Zie het wel voor mij haha. Heb/had jij weer.

Ik ga vanaf woensdag weer naar de N.A. Was een erg leuke groep met veel leeftijdsgenoten. Zelfs een aantal jongens en meiden van in de 20/30. Als minderaar vond ik niet dat ik daar meer moest komen maar nu wel met  de weg die ik insla. Klinkt allemaal zo makkelijk en dat is het niet weet het. Maar goed kom op Bor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bel hem nou maar gewoon als hij niet meer leeft, dan neemt hij ook niet op. Misschien neemt hij wel op, denk echt dat je het moet doen. Nu ga ik echt naar bed weer. Lees het wel.

Iedereen een fijne dag, wij zijn een goed voorbeeld hoe het niet moet maar wij komen er ook wel weer. Ben alweer iets positiever. Nu Bor nog. Teveel spiegel voor mij en heerlijk eigenwijs. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...