Spring naar bijdragen

Maandag 8 juli 2019


nancy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bor:

Wie wil even de AA voor me bellen, ik heb het tel nr wel voor je maar de moed niet....., en dan vraag je even waar en wanneer de eerstvolgende meeting is en dan zeg je gewoon dan komt Bor ook.
Als het nog een beetje dezelfde groep is weten ze misschien nog wel wie Bor is, maar dat zal wel niet denk? Weet ik veel..misschien ook wel, van die die- hards die al jaaaaaaaaaaren niet meer drinken.

Kom ik weer aanzetten hoor, hmpff...

Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet dit toch zelf doen.

Liefs

Wiplala

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe week en erg down vandaag, weer niet vooruit te branden :( trek! Probeer vanalles voor afleiding, wandelen, naar de sportschool, beetje aan mijn projecten werken, beetje gamen maar krijg nergens echt plezier van.

Heb ook echt vage horrordromen momenteel die niet echt indruk op mij maken maar de dingen die gebeuren denk ik echt, waarom moet ik dat zien?  Mja, knok de dag wel weer door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal geen oppeppers meer gebruiken Bor, maar een luistert oor is ook goed als je naar de AA gaat,daar steek je wel wat van op, heb ik aan de lijve ondervonden.

Hier heerlijk ondanks het weer naar buiten geweest.

Even een loep gehaald,wil er eentje met een lamp erin maar moet nog even kijken welke de goede is.

PS de loep is voor de diamond painting want de afbeeldingen in wel erg klein.

Nu na wat gedaan te hebben achter de pc even, en een flinke bak kamille thee erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WiplalaVoor diegene die het verhaal ook niet kennen...

Op een dag vangt de poes van de familie Blom een wiplala. Een wat? Een wiplala: een klein mannetje dat kan toveren. Tinkelen noemt hij dat. Wiplala – want zo heet het mannetje ook – vergeet alleen steeds hoe hij de dingen weer terug getinkeld krijgt. Zo verandert hij de buurman in een stenen standbeeld en wordt de familie Blom net zo klein als hijzelf! Dat laatste is het begin van een spannend avontuur. Zullen ze ooit weer ‘normaal’ worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie gaan vast en zeker twijfelen of het nog goed met me gaat maar (fluisterend) Ik had gisteren een witte bonenstoofschotel met nasivlees gemaakt. Ja lachen jullie maar maar weten jullie dat bonen heel gezond zijn voor je darmen? snif snif. Oeps sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...