Spring naar bijdragen

Maandag 8 juli 2019


nancy

Aanbevolen berichten

O ja getsie. Ik wilde net gaan vertellen wat ik ga eten, maar door de reuk heb ik al geen trek meer. Ik heb al een zakje Opak pedis op, dat is Surinaams voor cassave, prei, paprika... klinkt allemaal heel gezond, als het niet gefrituurd was.

Dranktechnisch gaat het gelukkig ook weer de goede kant op; zondag en vandaag niet gedronken, zonder veel moeite. Net een Leffe 0,0 gekocht, die ga ik straks openmaken voor de tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had laatst gepost dat we bij familie logeren die met zn tweeën nog 3 keer zo hard werken als ik. En, alsof de duvel ermee speelr, de heer des huizes is afgelopen weekend tijdens een feestje niet goed geworden, op de grond gedonderd en pas een minuut of anderhalf weer bij bewustzijn en geen enkele herinnering. Nee niet straalbezopen :P De eerste hulp heeft m 24 uur aan de hartmonitor gelegd en ze houden hem nu nog eens 24 u vast, kennelijk nog twijfel. Als je zo als een zoutzak omkiepert dan lijkt het mij dat ineens de "stekker"uit het systeem ging, hart of hersenen. Maar ik ben geen dokter of verpleger.

Ja, doorgaan tot je lichaam stop zegt. Hopelijk is dit een keerpunt. We praten op ze in. De kids (twintigers) fluctueren tussen cynisch en vreselijk bezorgd.

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zit ik er even doorheen. 
Ik heb een slechte recensie gekregen van een last minute show van kort geleden. 
Dat is dus de reden waarom ik geen last minute schows doe. 
M'n algemene voorwaarden maar weer even scherper gesteld. 
(Mijn mening? Ik had gevraagd of er een goede muziekinstallatie was. ja hoor, er zijn boxen. 
Nou, er stond een miniboxje op fluisteren via een hakkelende blue tooth, de show was buiten)
De eerste slechte recensie ooit. Nog nooit een slechte recensie gehad, ik loop altijd te stampvoeten over lokatie licht en geluid....
Nu is maar weer gebleken waarom. 

Ik heb professioneel gereageerd. Maar het kookt natuurlijk wel van binnen. De vergoeding was minimaal en de manier waarop enzo. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...