nancy Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Haha succes hier huilen ze gelukkig niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 misschien vanbinnen een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Goedemorgen frummers. Gat in de dag geslapen.... Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Dat stadium zijn we ook al gepasseerd. Sinds ze hun eigen "salaris" hebben kopen ze dat spul zelf. Nu is het wel zo dat de ene de hele winter lang in zomerjas rondliep want de iphone had het gewonnen van de winterjas ik zei dan betaal je zelf ook de dokter voor je longontsteking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Goedemorgen mensen, Heb even een paar dagen me niet laten ien omdat ik in therapie it en me altijd moet voorbereiden op zulke dingen. Vandaag en maandag geen therapie . Moet zo naar de huisarts voor een hartfilmpje, want ik krijg wel rare klachten,mijn lijf werkt echt niet mee, en voel me soms erg naar, en trekt naar de kaak toe ook,dus even een check up doen. Verder wat klungel werkjes in huis en als de zon er is,lekker naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 wat bedoel je Bor????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 dagpact Kohtje bumperjim Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Gisteren concert van Muse "volbracht". Ik vind meerdere nummers van Muse best mooi, maar ik bemerkte dat 2 uur lang me met enige regelmaat niet echt boeide, niet echt pakte. Mijn verklaring is dat ik niet ben 'opgegroeid' met deze muziek. Vroeger () leefde ik weken- soms maandenlang toe naar het moment dat er een nieuw album uitkwam. De band waar ik helemaal bij uit m'n dak kon gaan was Pink Floyd.. word nog altijd helemaal week als ik aan de concerten van die band terugdenk, waaronder ook een keer in het Goffertpark, ergens jaren negentig of zo... Maar ja, ik heb toch geen spijt dat ik gisteren geweest ben, 't was toch wel groots. De Magie was er alleen bij mij niet helemaal. Wel gesloopt, vandaag. Was pas om kwart over twee thuis en vanmorgen om half negen weer hondjes ophalen. Zombie-dagje. Op z'n tijd ook niet zo erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 dagpact Kohtje bumperjim Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal.. In mijn deur met.... Jaja... Verse broodjes... Niets mis mee. @Bor ook dit gaat vast over, meissie.... Hou je bijeen inderdaad.... Linksom of rechtsom.. . 28 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 1 uur geleden zei Bor: Nee niks, laat maar zitten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 1 uur geleden zei Bor: Drinken om dezelfde redenen waardoor ik ooit in de cirkel van 24/7 drinken gekomen ben en dan roepen "maar ik ben een minderaar" is het allerslechtste excuus die je/ ik maar kan bedenken. Een no go.Punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 En vandaag op het dagpact, knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Nou uitslag is goed niks aan de hand gelukkig,dus ben blij nu de volgende stappen die ik dinsdag ga maken toch met andere medicatie. Fijne dag allemaal Liefs Wiplala Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Ik meld me droog. Even geen lange berichten. Het gaat goed. Danslessen, huis opknappen, financieen op orde. Hondjes verzorgen (en mezelf) Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 2 uur geleden zei Bor: dagpactKohtje bumperjimYvonne Bor sober @bumperjim, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Je ontroert me, Bor. Neem jij maar lekker even je ruimte.....valt niet mee allemaal. Hier pauze op 't werk. De eerste pauze dit jaar van 30 volle minuten. Ik heb geplast, gegeten, gedronken, in alle rust. En nu heb ik nog 10 minuten over voor niets. Gewoon daas voor me uit kijken of wat leuteren.... Ongekend en heeeeeeel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 @Bor, kanjer... Dat je t verteld hebt. Ja, dat geeft lucht en ruimte... Fijn. Best heftig , maar zal jou ook opluchten..... Hier effe een bosje blommen voor jou. Ik doe er wat meer... Voor een goed gevulde vaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Poeh Bor...goed voor jezelf zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden