Lika Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Hee goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 (bewerkt) Goedemorgen., Veel te vroeg wakker en dus te weinig slaap. Ik heb wel 20 minuten de deur open gehad, voordat een buurman begon te ijzerzagen. Nou ja. Ik heb wel echt last van misofoni. Op you tube een streaming gevonden van live zen muziek 24/7. Dat helpt. Zachtjes op de achtergrond. Soms valt you tube er ineens uit, doordat wifi dan geladen moet worden ofzo. Zou ik dan beter internet moeten hebben? Ik betaal al zoveel. Met tv geen last. Fijne dag allemaal. 19 juni 2019 bewerkt door CoconutWoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 goeie natte morgen frummers wat een verschil met gisteren en dochter verhuist vandaag mams mag helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goedemorgen Dagpact Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 1 uur geleden zei Lika: Goedemorgen 1 uur geleden zei bumperjim: Hee goeiemorgen! 1 uur geleden zei Etty: Goedemorgen:) 1 uur geleden zei Bor: Morninkjes 1 uur geleden zei GewoonDoen: Morning 1 uur geleden zei CoconutWoman: Goedemorgen., 1 uur geleden zei kruidenthee67: Goeiemorgen 15 minuten geleden zei lady jane: goeie natte morgen frummers 4 minuten geleden zei Nadia: Goedemorgen Ook van mij. Dagpact Nadia Kohtje bumperjim en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Ik weet het niet, het leeft blijkbaar niet méér, het Dagpact. Erg jammer, want ik vind het zeer helpend. Ik ga maar even stug door. I doe het tenslotte voor mezelf. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goedemorgen frummers. Een wolkeloze hemel, stralende zon en een lekker bakje, mooi begin van de dag. Jane, sterkte vandaag, ik weet wat het is... Dagpact Nadia Kohtje Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 (bewerkt) jawel Nadia, het gaat op en neer neem initiatief meis je doet het voor jezelf en als je gezelschap wilt op het pact? Dagpact Nadia Kohtje Yvonne Jane 19 juni 2019 bewerkt door lady jane Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 2 minuten geleden zei Nadia: Ik weet het niet, het leeft blijkbaar niet méér, het Dagpact. Erg jammer, want ik vind het zeer helpend. Ik ga maar even stug door. I doe het tenslotte voor mezelf. We staan er inmiddels met zijn 3-en op Nadia... En tsja, er zullen altijd periodes blijven dat het pact wat minder loopt.... Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 (bewerkt) Deze post was overbodig geworden ... 19 juni 2019 bewerkt door Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 ach Von, ze gaat naar een kamer van 11m2 hoe erg kan verhuizen dan zijn? maar met droog weer zou mooi zijn☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 2 minuten geleden zei lady jane: jawel Nadia, het gaat op en neer neem initiatief meis je doet het voor jezelf en als je gezelschap wilt op het pact? Dagpact Nadia Kohtje Yvonne Jane Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goedemorgen allen, Hier net wakker kats door de wekker heen geslapen. Lieve forummers, Hou jullie sterk vandaag,het wordt weer een warm dagje met daarna,dat we allemaal op de foto mogen van de weergodinnen,dus geniet ook van de zonnestralen en blijf positief ookal is dat makkelijk gezegd dan gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 1 minuut geleden zei lady jane: ach Von, ze gaat naar een kamer van 11m2 hoe erg kan verhuizen dan zijn? maar met droog weer zou mooi zijn☺ Nou...... dat kan nog een hele klus zijn Jane, hahahaha... Het is hier stralend mooi en warm weer, ik stuur het zonnetje wel even naar jou door. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goedemorgen Heerlijk vrij vandaag. Vanmiddag met vriend naar tentoonstelling. Dacht nog ff van het mooie weer te genieten maar t is hier al helemaal dichtgetrokken en eerste regendruppels vallen. Dan maar sporten en heerlijk sauna daarna. Ben al weken van plan alle ramen te lappen, maar ja, maar ja, maar ja. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 we hebben de eerste hoos en onweersbui net gehad al Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Och nu al? Hier zie ik op buienradar dat we het pas in de avond krijgen brr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Het onweert hier nu. Even moed verzamelen om deur uit te gaan. Jongste zoon heeft toetsweek en al vroeg klaar, hoop dat hij niet in onweer terechtkomt op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Toch maar even buienradar bekeken.... hier wordt er pas om een uur of 4 een buitje verwacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goedemorgen allemaal. Vanochtend, tegen mijn gewoonte in, al om 7 uur op de fiets gestapt en een dik uur genoten van 30 km meanderen in "de onlanden", een prachtig nieuw overstroomgebied hier. Oerland. Nu koffie, zo een duik, en vanmiddag zeilen met mijn jeugdvriend. Laat dat onweer maar even wegblijven asjeblieft, das niet fijn op 't water.... Jane succes! Ze is droog. Mooi droog zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 een hele goede morgen allemaal Vandaag nog een lekker dagje vrij Morgen mag ik weer vol aan de bak Hier ook onweer en regen Jammer, want wilde nog even naar de tuin Jopie, Wat ben je toch altijd sportief bezig Ik kom meestal niet veel verder als een kwartiertje ochtendgym Jane, succes met de verhuizing van je dochter Ze gaat wel piep klein wonen he Hopen dat alle spulletjes passen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Dagpact; Nadia Kohtje Yvonne Jane |Rosee Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Dagpact; Nadia Kohtje Yvonne Jane Rosee Rapilos Moeps En goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden