bumperjim Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 (bewerkt) Goeiemorgen! Vroeg op. Bikejøring vanochtend, het hondenasiel organiseert een benefietwedstrijd. Altijd leuk. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mushing#Bikejoring 7 april 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Goedemorgen frummers. Een vrije dag, een gulle zon en een lekker bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Moghu. Vandaag warm mensen dus trek er lekker op uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Goedemorgen, dat ziet er spectaculair uit BJ, nog nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 mooie zonnige morgen frummers ik heb mijn eerste nacht slapen te pakken na een week wat kan een mens blij zijn met iets dat eerder vanzelfsprekend was. nu veel tijd over voor dingen die eerder bleven liggen, maar ja de zon lokt, dus ik doe alleen het hoogst nodige vanavond, als de zon onder is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 1 klus geklaard en nu op weg voor de eerste uurtjes strand, jippie! En de rest zweet zich nu een slag in de rondte in de zaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 3 uur geleden zei IJsvogel: Goedemorgen, dat ziet er spectaculair uit BJ, nog nooit van gehoord. Nou ja tis gewoon fietsen met de hond natuurlijk maar dan zo hard mogelijk. Hond voor de fiets. En dan ist handig dat hij links en rechts kent natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 En vanaf nu gaat High tea on tour! BAM! Het was al spannend maar nu wordt het nóg spannender. Deze zondag gaan we naar London. @Jannigje pak je spullen! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 En daarna gaan we met zijn allen in het reuzerad het London eye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Behalve ik want ik heb hoogtevrees. Maar ik kijk dan wel naar deze foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Volgende week gaan we naar Ierland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Ik ben onderweg, heb een lift gekregen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 (bewerkt) Goedemiddag. Wat een dag. Zon, weinig wind.... fietsweer! Om nog maar te zwijgen over voor de eerste keer bloot in het gras in de zon liggen. 7 april 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Op het strand was het ook zalig. En ik kon moeiteloos fietsen zonder pijnstilling. Wat een kado. Met zoon pizza gegeten en straks nog een chatdienst. Volle maar fijne dag. Lars en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 20 minuten geleden zei lady jane: Op het strand was het ook zalig. En ik kon moeiteloos fietsen zonder pijnstilling. Wat een kado. Met zoon pizza gegeten en straks nog een chatdienst. Volle maar fijne dag. Tgaat weer beter dus? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 6 uur geleden zei Jannigje: Ik ben onderweg, heb een lift gekregen! Roadtrip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Bijzonder gesprek gehad vanavond nu slapen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 En toen opeens is mijn ouder overleden en ben ik heel verdrietig. Even de gedachte, onbewust ...en nu, toen bewust,,,, wat denk je nu Lika. Gekkie. Verdriet hebben mag, alles mag. En gewoon de eerste niet nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 april 2019 Rapport Share Geplaatst 7 april 2019 Gecondoleerd, Lika, en veel sterkte in de komende tijd. Nee, juist nu niet weer gaan drinken natuurlijk. Verdriet, bezinning, herinneringen, kalme gelatenheid, dat mag allemaal. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 6 uur geleden zei Lika: En toen opeens is mijn ouder overleden en ben ik heel verdrietig. Even de gedachte, onbewust ...en nu, toen bewust,,,, wat denk je nu Lika. Gekkie. Verdriet hebben mag, alles mag. En gewoon de eerste niet nemen. Oh meid gecondoleerd, heel veel sterkte Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Och Lika, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. En natuurlijk ga je niet drinken, maar dat kán jij ook. Heb vertrouwen in jezelf Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden