Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 maart 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Heerlijk inderdaad BJ, ik héb zelfs al weekend. Dagje vrij genomen vandaag. Hoop dingen te doen en te regelen voor school van dochter en thuis. Moet vandaag tig keer op en neer dus ik dacht ik ga gewoon eens niet werken. En mijn baas vond het prima. Lekker even één balletje minder in de lucht houden vandaag.

Hoe is het met je rug BJ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei NickyLJ80:

 

Hoe is het met je rug BJ?

 

Nog tamelijk naadje. Ik zou eens wat rustige yoga kunnen doen. Geheel in burnout style had ik alweer een yoga app geinstalleerd, maar dan weer niet genoeg energie om eraan te beginnen, en nou stuurt het appje me notificaties van komt er nog wat van?? Daar kan ik dan nog wel om lachen. Misschien later. Niks gepland vandaag. Oh ja 1 ding. Koffie zetten...

Goed dat jij ff vrij neemt voor al die dingen ipv te proberen alles te combineren. 

 

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu,

Goed voor jezelf opgekomen Nicky.

Hé die Nanc en Lika:lips:

Burn-jim  het heeft tijd nodig kerel.

Dadelijk weer naar de dagbesteding. Voel me de laatste tijd wat minder. Das in het voorjaar altijd dus maar even wachten. Gaat over.:)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Bakje om te beginnen maar even. 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Ik meen dat het zonnig zou worden vandaag  :huh:, zal dan nog wel komen. 
Als het maar droog blijft, want heb een dagje klussen in de tuin gepland. 
Jim, rustig aan maar. 
Nicky, genieten van je vrije dag, ook al heb je hem volgestouwd met allerlei... 
En Bol, extra sterk bakje voor jou post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Koffie op en zo lekker aan de slag. Wat een verschil in de dag beginnen dat je de vogels weer hoort. Zélfs  de duiven.

Voor @bolletje een dikke knuffel. Nog even, en dan ben je deze winter ook weer door, lieve bol

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei GewoonDoen:

Mijn horloge praat ook tegen me, wandelen, stofzuigen, fietsen, tafeltennis. "Hou vol, goed gedaan" . En "tijd om te gaan bewegen" 

Meteen allemaal verwijderd toen ik me tijdens de 1e keer gebruiken lam schrok omdat een schelle stem me in mijn oortje toe-schreeuwde: "you're behind schedule". 

:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen eerst de boodschappen voor school gehaald. De laatste spullen voor ex naar mijn auto gesjouwd, die breng ik daar heen vanavond. En dat geeft me toch een opgeruimd gevoel, heerlijk. En ruim een uur bijgekletst met mijn vriendin. Ja ja, belangrijke zaken dus hier:D

Meldingen van appjes staan hier standaard uit. Ik bepaal zelf wel wat ik wanneer doe. Heb al genoeg piepende apparatuur in huis. Vaatwasser klaar: Pieieieiep. Droger klaar: pieppieppieptuuttuut. Koelkast te lang open: zoemmmmmm. En als ik iets te laat ben met eten geven aan de katten krijg ik dat ook duidelijk te horen. Hier staat ook regelmatig de deurbel uit en telefoon staat op stil. Ik ben ietwat overgevoelig voor geluid geloof ik:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Misschien sta ik wel het meest te kijken van mezelf. Als ik afgelopen jaar terug haal dan denk ik, jee wat heb ik eigenlijk allemaal wel niet gedaan! Zo m'n verantwoordelijkheid genomen, zo 'er zijn', zoveel gedragen op m'n schouders. 

Ik had van tevoren nooit kunnen vermoeden dat ik zo sterk was/ ben/ kan zijn. 

Dát ja, en een tijdje terug dat ik eer achter kwam dat je eigenlijk ook heel lief bent en zo.. je bent al met al best een goed mens, he? houwen zo. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor ik vind het ook heel knap van je, wel een hele goede test idd. Want je had ook goed gillend gek van elkaar kunnen worden. En nu voor jou denk ik, bijkomen en zuchten etc, dat is het lastigste na zo een beproeving, althans dat was het wel voor mij.

Kon het heeeeeel lang volhouden maar daarna..... Ik moest zeker na stress en zo langdurig ontladen en op de verkeerde manier teveel, je snapt mij..

Had een goede dag. Echt een kookdagje, heerlijk verse tomatensoep gemaakt met gehaktballetjes, basilicum en verse tomaten. Had meer dan 10 liter gemaakt dus kon mijn oude buufjes ook een bakje meegeven. Op een gegeven moment stonden er 5 van hen......Normaal vries ik de rest in maar was zo fijn om alles in die bakjes aan hen mee te geven. En na 18 uur kwamen sommige aanbellen dat ze het zo heerlijk vonden. Daar doe ik het dan ook voor. Zo lief en geeft mij voldoening. Fijne avond nog, voor wie lezen hier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ellendige verslaving is dat roken toch @Bor. Even een peptalk: roken voegt niks toe!!!!! 1 sigaret bestaat niet, leidt tot de volgende etc etc en het wordt steeds makkelijker hoe langer je gestopt bent!!! Het is een gore, zieke rotverslaving en er zit geen enkel, maar dan ook geen enkel voordeel aan. O zo.;) En dan nu een sigaret. Nee hoor, grapje. Je kan het!!!!!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...