MarQ Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 mogguuhh........... droge afmelding van gisteren en drukke tijden hier, de huur opgezegd en al de sleutels van nieuwe woning......hectisch gebeuren. Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goedemorgen Spannend MarQ! Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Ja @MarQ dst is hectisch. Leuk misschien ook? Hoop ik voor je! goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goedemorgen zit even in een dip heb het wel vaker het gaat weer voorbij hoop ik. Niets is goed ik baal overal van wind me overal over op nergens geen zin in Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goeiemorgen Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het is nog donker buiten... De voorbode van wéér een grijze dag??? Afijn, binnen is het lekker warm, licht en staat een bakje klaar. En voor lars heb ik alvast een bakje ingeschonken en een eitje gekookt. 17 januari 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goeie morgen mensen, Sterke Lars en MarQ O wat lekker Von. en ik heb alle tijd om rustig te genieten van het ontbijt, ben vandaag thuis. Gisterenavond om 20.00 naar bed gegaan en vanochtend om 7.00 er uit. Daar tussenin alleen maar geslapen, is da wat mensen? Vandaag lekker hier een klein beetje otteren en verder niet al teveel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goedemorgen Bol. Lekker zo'n dagje tussendoor hè? En een nacht echt goed doorhalen.... heerlijk. Jannigje, het schiet niet echt op hè? Ellendig hoor. Joop, wat een ellendige situatie toch. Maar fijn dat jij haar op kón halen, dat jij in kon springen. ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goedemorgen! Succes met je nieuwe huis @MarQ leuk! Zet m op @Lars Mijn oudste zoon is vandaag 16 geworden. Ik merk dat hij wat minder een opstandige puber is geworden en echt een beetje volwassen wordt. (Even afkloppen haha) Vanavond uit eten en hij zou wel een glas champagne willen (hij heeft met zn vrienden ook wel stiekem gedronken) maar dat lijkt me geen goed plan... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goedemorgen allen. Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 @Lars, dippen we samen. Gezellig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Diep geslapen. Koffie. Terwijl een haan kraait. Ik hoor het, dat is mooi. Vandaag een leuke extra klus op het werk. Heb ik zin in. @Yvonne , ja, dat is zo. En zo voelt het ook. Maar.... eigenlijk is dit gewoon de verantwoordelijkheid van de ouders, van mijn dochter. Dus..... ook ík word langzaam meegekookt (of beter: laat mijzelf op deze manier langzaam meekoken). Met de kleinkinderen, en ook financieel. Ze laten/laat de crises te makkelijk ontstaan, want dan springt er wel iemand op. Daar moet ik wel iets mee. En dat lukt me (wederom) niet voldoende..... niet als t om die kleintjes gaat, en die zijn er nou eenmaal. Nou ja, gezeur.... Hulp vragen maar, hierbij. Voor mij, niet voor haar. "Ik erken dat ik...." etc etc 17 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Ik zie 2 eitjes... @Lars mag ik de tweede? Pliezzzz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 @jopie, ik had me dat 2e eitje al toege 'ei' gend om samen met Lars te dippen.. Heb er nog niet aangezeten. Jij mag hem hebben. Heb je verdiend. Als tenminste Lars het goedvindt, want ik heb niks aan hem gevraagd... ging er 'ei' genlijk maar gewoon van uit dat het goed was.. Lars een beetje kennende.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 (bewerkt) "Samen dippen" had ik anders begrepen @Kohtje..... ... dan met zijn drieen eitje dippen? De betere "joints"...... een "jeint"? (Wordt wel knoeiboel) 17 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Met z'n drieen eitje dippen is goed, hoor. Samen dippen had je wel goed begrepen. Hier ook al een tijdje in een dip, exact zoals Lars zijn dip omschreef.. dat eitje dippen kwam net ook pas bij me op, terwijl ik jou antwoordde over dat gedeelde eitje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Laat de knoeiboel de knoeiboel maar Jopie, Heb snel nog een hele hoop eitjes gekookt... èn een verse pot koffie gezet... Inmiddels is het licht geworden... en er is zowaar heel veel blauw te ontdekken tussen de wit/grijze wolken... Er gloort weer een beetje hoop.... En nu ... als een haas aan de slag, lekker naar buiten met de hond even. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Wat gaan we doen? Een eitje eten of een jointje roken @jopie en @Kohtje ik denk dat @Yvonne al in de keuken staat om eitjes te koken voor iedereen zo is ze wel Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Wat zei ik... IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Maar even serieus @Kohtje ook mopperig enzovoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Niet eens zozeer mopperig, Lars, meer een soort van uitzichtloosheid en nergens zin in. Niet voort te branden, alles lijkt teveel. Terwijl ik heel veel wil. Maar dan nu meteen, op staande voet... er wat voor doen lijkt niet te lukken. Is me niet onbekend in deze tijd van het jaar en ik weet dat het weer over gaat. 'Gewoon' uitzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Zelfs de Donald Duck vind ik nu niks an... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 (bewerkt) goeiemorgen frummers was ik al zo'n eitje aan het K(l)oh-nen komt er een hele schaal voorbij, jammie het lijkt wel Pasen, maar dan somberder buiten. Ik mag vanmiddag naar een inzet (via Hospice) iemand die bijna 102 is en nog zelfstandig woont dat wordt een bijzondere middag want dhr houdt van verhalen vertellen. En van lekkers bij de koffie alweer jammie ook. 17 januari 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Een hele goede morgen allemaal, Heerlijk een ochtend vrij Gisteren naar de sauna geweest Heerlijk ontspannend, lekker wat gegeten en gedronken daar ook. Wat is het leven toch slecht he Jane, Succes vanmiddag, wat worden mensen toch oud he tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden