Rosee Geplaatst 24 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2019 Vier weken alweer, goed bezig!!! Vond het ook wennen, mijn eerste vakantie zonder alcohol. Het helpt om van te voren al te beslissen: wel of niet drinken, en dan ook niet gaan onderhandelen. Dat geeft rust en dan kan je je op andere, leuke dingen concentreren. Heerlijk Thais eten Geraldine en Mocktail reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mocktail Geplaatst 24 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2019 2 uur geleden zei Geraldine: Ik denk dat het wel goed komt, maar wat een gek idee! Op vakantie zonder drank. Dat is voor het eerst in mijn leven Weet je Geraldine, het is niet anders als nu en hier. De eerste niet nemen. Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 25 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 18 minuten geleden zei Etty: Ja, dat doet het zeker, is mijn ervaring. Wat merk je al? Goede nachtrust, fris wakker? Niet meer zo snel aankomen in gewicht? Heb je al goed in kaart voor jezelf welke nadelen drinken voor jou heeft? Zo kun je ook de voordelen opsporen. Afwezigheid van nadelen kan ook een voordeel zijn, alleen wordt dat zo snel vanzelfsprekend dat we het niet eens zien. Ik voel me nog steeds moe en duf. Slapen deed ik al heel erg goed, alleen zijn mijn dromen de laatste tijd leuker. Geen kater is natuurlijk de eerste winst! Ik zal er vanavond voor gaan zitten en een lijstje van voordelen in mijn dagboek schrijven! Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 (bewerkt) Goedemorgen, in mijn gedachten komt meteen: heerlijk Thailand: Thais eten mjum, mooie omgeving, cultuur snuffen, markjes bezoeken, tempeltjes en de natuur en stranden.... dat zou k niet door alcohol laten verpesten! ik heb totaal geen tips maar las inderdaad het: uitzitten en laten slijten van het gebruik. Dat vind ik bij mezelf toepasselijk! Soms werkt het invullen van andere activiteiten of een andere jou gewoon niet meer maar moet je het aangaan en kun je achteraf pas vertellen hoe GREAT het was zonder alcohol. Want dat is gewoon altijd beter dan incl kater en dronkenschap! Ik bekijk altijd mijn laatste etentjes: niet veel bijzonders met want kan geen maat houden! Het is niet lekker dat wijntje om de smaak van het eten aan te vullen, door het gebruik herinner ik me weinig smaken ik hoop dat je wat voor keuze ook onwijs geniet straks van he vakantie! 25 januari 2019 bewerkt door Benerklaarmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 25 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 2 minuten geleden zei Benerklaarmee: in mijn gedachten komt meteen: heerlijk Thailand: Thais eten mjum, mooie omgeving, cultuur snuffen, markjes bezoeken, tempeltjes en de natuur en stranden.... Inderdaad Thailand heeft zo veel te bieden! Ik laat de Chang lekker staan deze keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Haha jaaa gewoon doen! Chang naar de mang en genieten!! ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 27 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Jongens ik ben vandaag officieel 1 maand 100% 0%!!! Ik ben zo blij dat het me lukt! Ik begin me ook eindelijk wat fitter/energieker te voelen. Ook heb ik weer zin in nieuwe /andere dingetjes, ben ik weer een stuk optimistischer en ik geloof zowaar dat er een halve kilo af is. WOOHOO! En wat hou ik veel tijd over! Dat werkt allemaal erg motiverend. Fijne zondag allemaal Annasterre en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 klasse Geraldine Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benerklaarmee Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Gefeliciteerd!!! ❤️ Top Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Knap van je! Een hele maand! Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 27 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 49 minuten geleden zei hub1: Op naar maand 2 hoop ik toch? Nou en of! Het bevalt erg goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Gefeliciteerd! op naar maand 2! Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Gefeliciteerd Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Gefeliciteerd! En fijn dat je je nog iets beter bent gaan voelen. Mooie beloning. Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RonDeV Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Een maand! Netjes hoor, moet een goed gevoel geven dat je dat hebt behaald. Op naar de volgende maanden Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Proficiat, heb je toch maar even gedaan Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Yeah!! Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Gefeliciteerd! Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 27 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Wat een boel lieve reacties dankjewel allemaal! Ik heb sinds ik op dit forum kom echt het gevoel dat ik er niet alleen voor sta. En wat een boel inzichten in 1 maand tijd... Op naar de volgende!! Welterusten allemaal en fijn dat ik jullie hier gevonden heb. Echt een enorme steun, ik hoop dat ik dat anderen ook kan geven. Mocktail en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annasterre Geplaatst 28 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2019 Joehoe van harte! Op naar de tweede maand (ik moet nog een paar dagen, maar ga met je mee!) Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 29 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Vandaag (geheel per ongeluk) een bonbon met drank d'r in gegeten... Telt niet hoop ik?! Smaakte wel verrekte lekker maar dat terzijde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 30 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 In de gratis supermarkt tijdschriften is het ook wijn, wijn, speciaalbier, wijn.... Hier zelfs wijnadvies bij diverse stamppotten... De tekst is onderhand langer dan het recept. Welke wijn drink je bij hete bliksem... Jongens gaat dit niet heel ver allemaal? Of valt het mij nu extra op en ben ik een zure ouwe taart aan het worden... P.S. Hete bliksem is wat mij betreft ook zonder wijn een slecht idee. Benerklaarmee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Alemaal business joh. Sponsoring. Ze proberen je gek te krijgen. En verslaafd. Over 20 jaar liggen de alcoholproducenten net zo onder juridisch vuur als de tabakproducenten nu. Denk ik hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geraldine Geplaatst 30 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Ja echt he? Iets eenvoudigs als stamppot op een doordeweekse avond moet ineens met merlot of riesling "gevierd" worden, en dan een of ander duur sapje in een mooi glas voor de kids. Kunnen ze vast wennen aan het idee ofzo... Shocking eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 https://www.ad.nl/binnenland/alcohol-is-het-nieuwe-roken-verantwoord-drinken-bestaat-niet~a7bbdae1/ Geraldine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden