Spring naar bijdragen

Woodie


Woodie

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Woodie:

Thanx allemaal :)

@Geraldine ik begin me steeds fitter te voelen! Ik moet misschien toch eens wat vroeger mijn bed in. Maar ik voel mij vooral heel positief, en heb veel meer focus op een of andere manier. Hoe gaat het met jou? 

Heel wisselend. Blij dat ik de nadelen van het drinken niet meer heb, maar om nou te zeggen echt veel voordelen... Dat nog niet. Beetje geduld hebben misschien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit wat minder op het forum omdat ik merk dat ik tot nu toe niet zo veel moeite heb met het laten staan van de alcohol. Het lijkt wel alsof ik er een afkeer van heb gekregen. Maar ik weet ook dat er nog best momenten gaan komen waarop het lastig wordt. Ik weet ook nog steeds niet of ik nooit meer een druppel zal drinken. Ik had nou eenmaal geen gigantisch probleem qua hoeveelheden. Maar toch, ik ben wel bang dat het duiveltje nog een keer gaat toeslaan. Ik lees ook dat de meesten van jullie wel een keer een terugval hebben gehad. Moet ik mij daar zorgen om maken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Woodie:

ik ben wel bang dat het duiveltje nog een keer gaat toeslaan. Ik lees ook dat de meesten van jullie wel een keer een terugval hebben gehad. Moet ik mij daar zorgen om maken? 

Geniet van het feit dat het lekker gaat. Bedenk wat je hebt, de voordelen die je ervaart. Als je daar bewust van blijft, is het makkelijker om verleidingen te weerstaan. Je zorgen maken kan altijd nog.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Woodie:

Ik zit wat minder op het forum omdat ik merk dat ik tot nu toe niet zo veel moeite heb met het laten staan van de alcohol. Het lijkt wel alsof ik er een afkeer van heb gekregen. Maar ik weet ook dat er nog best momenten gaan komen waarop het lastig wordt. Ik weet ook nog steeds niet of ik nooit meer een druppel zal drinken. Ik had nou eenmaal geen gigantisch probleem qua hoeveelheden. Maar toch, ik ben wel bang dat het duiveltje nog een keer gaat toeslaan. Ik lees ook dat de meesten van jullie wel een keer een terugval hebben gehad. Moet ik mij daar zorgen om maken? 

Zorgen maken is een homo sapiens dingetje. De andere diersoorten doen dat niet. “Wat heb je gedaan vandaag?” “Ik heb me een hoop zorgen gemaakt!” “Goh, goed bezig!! En wat ga je met al die zorgen doen?” :D

Gefeliciteerd dat het goed gaat! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Lonster:

Geniet van het feit dat het lekker gaat. Bedenk wat je hebt, de voordelen die je ervaart. Als je daar bewust van blijft, is het makkelijker om verleidingen te weerstaan. Je zorgen maken kan altijd nog.:P

Ja, dat moet ik ook doen. Let it go....Let it gooooooo! Soms gaat iets zo gemakkelijk dat je gewoon denkt: dit kan toch gewoon niet waar zijn?! En inderdaad, de voordelen worden steeds meer zichtbaar. Ik heb gewoon weer een fris koppie. Hoe gaat het met jou Lonster? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bumperjim:

Zorgen maken is een homo sapiens dingetje. De andere diersoorten doen dat niet. “Wat heb je gedaan vandaag?” “Ik heb me een hoop zorgen gemaakt!” “Goh, goed bezig!! En wat ga je met al die zorgen doen?” :D

Gefeliciteerd dat het goed gaat! 

Hihi! Ja, wat zijn we soms toch rare wezens. BAM! Ik mag er gewoon trots op zijn en op naar mijn volgende jubileum. Mijn volgende streven is om 3 maanden te drinken en we zijn alweer bijna op de helft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha 

28 minuten geleden zei Lonster:

Hey Woodie hoe gaat ie? Lees op een ander draadje dat je vervelend nieuws had. Niet dat ik wil weten wat dat nieuws is, maar wel hoe het met je gaat... 

Ha Lonster,

Ja, dat heb ik inderdaad. Ik moet door een fout van een chirurg opnieuw geopereerd worden. En daar zie ik behoorlijk tegenop. Het is helaas niet anders en het komt wel weer goed maar toch....grrrrrrrrrrrrrr....

Ik had vanmiddag even een moeilijk moment. Ach, waarom niet één glaasje :devil: who cares?! Maar ik doe het niet! 

Hoe gaat het met jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei dat is pittig nieuws. Hopelijk niet een al te zware operatie en een beetje snel. Bij heftige emoties komt de behoefte naar drinken omhoog, dat is denk ik logisch. Dan wil je verdoven. Maar je doet het mooi niet, knappert. 

Met mij gaat het best aardig. Als we het toch over lichamelijke ongemakken hebben; de pijn die ik een paar weken in mijn enkel/been had is over. Dus ik kan weer lekker wandelen. Dat doet me zo goed, dat wandelen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...