Lars Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemorgen vandaag is mijn oudste dochter jarig vanmiddag ga ik er heen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Leuk Lars. Hier heeft t gesneeuwd. Vast geslapen...Ik vind die stille wereld heel fijn. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemorgen @Lars en anderen. Laatste dag met het weekendje weg met werk, eind van de middag weer naar huis, zin invandaag drink ik niet. lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Dagpact: Lars Rosee Goedemorgen @kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Gefeliciteerd met je dochter @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Zojuist zei Rosee: Goedemorgen @Lars en anderen. Laatste dag met het weekendje weg met werk, eind van de middag weer naar huis, zin invandaag drink ik niet. Goedemorgen en gisteren niet en morgen ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goed zo Rosee. Je mag trots zijn op jezelf. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goeiemorgen allemaal gefeliciteerd Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Jij met je 8 maand droog staan @GewoonDoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemorgen. Gefeliciteerd Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemorgen. Dagje pas op de plaats. Rommeldag. Nodig en mogelijk! @Larsfijne dag! @Rosee dit kun je dus ook alweer! Goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 mogguuhhh......... droge afmelding van gister en blij dat ik het weekend weer eens zo ben doorgekomen want ik zo mn eigen patroon hier in. Dagpact: Lars Rosee MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 mooie witte morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemorgen, Heerlijk geslapen in het hotel, nu lekkere koffie op bed, beetje tv kijken. Brunch, en weer naar huis. Dankbaar en trots dat het me is gelukt het feest nuchter mee te maken. En toch de voetjes van de vloer. @Rosee we hebben het toch maar gedaan. Weer een stapje gezet. @Lars gefeliciteerd, fijne dag met je dochter. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Dagpact: Lars Rosee Marq Pippin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemorgen ieder. Dagpact: Lars Rosee Marq Pippin Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 @Lars, gefeliciteerd met je dochters verjaardag. En @Rosee en @Pippin, jullie ook gefeliciteerd. Voor jullie alletwee een weekendje om met gepaste trots op terug te kijken. Toch maar mooi geflikt. En niks om je voor te schamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 sneeuw zat gevallen hier en al druk bezig mee geweest ........ Lika, Bob en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ook ik heb het 'feest' overleefd, droog uiteraard. Hier sneeuw het ook, eerst een bakje. 16 december 2018 bewerkt door Yvonne Kohtje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Ik heb altijd de neiging om, als ik zo 's morgens met de hond(en) als eerste door een verse sneeuwlaag loop, om te kijken naar m'n eigen voetstappen en vind dan altijd dat ik zo'n 'flapvoetenspoor' na laat.. probeer dat dan altijd enigszins te corrigeren door m'n voeten recht naar voren te verplaatsen maar dat voelt idioot en is dat waarschijnlijk ook. M'n honden kijken in elk geval dan altijd naar me met een blik van: wat is er met je? Gaat het wel goed?.. Ben altijd weer een beetje opgelucht als ik dan een ander mensenspoor tegenkom dat er net zo 'flapvoetig' of erger nog uitziet. Hebben jullie dat nou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Mooi he, die sneeuw! Het zal snel wegsmelten, maar van mij mag het zo blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Goedemiddag Geen sneeuw hier, enkel koude. Ikben voor de 100 000ste keer mijn kleerkast aan t uitsorteren. Onbegonnen werk maar de aanhouder wint zekers? Ooit zal er een systeem zijn in t systeemloze Knalde juist t liedje van nickelback 'how you remind me' door de speaker. Dat was lang geleden.. t bracht me ineens een paar jaar terug. Ik was fan Vooral van dit stukje tekst: I've been wrong, I've been down in to the bottom of every bottle. These five words in my head scream are we having fun yet. This is how you remind me of what I really am. Bij mij sloeg t telkens in. Dus jij of jij...als je aan t drinken slaat, en je bent op de bodem van de fles vraag jezelf dan of je er t plezier hebt gevonden waar je naar zocht. Maar goed...moeder springt weer in de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Aaah nickelback Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Ik ken de naam Nickelback, maar de muziek niet echt @fleurtje. Ik droom vaak dat ik ergens een sigaret opsteek en me dan besef dat ik ‘bijna’ was gestopt. Volgens mijn ‘herinnering’ rook ik dan om de paar dagen nog 1 sigaret. Zoiets. In mijn onderbewustzijn ben ik dan nog steeds niet helemaal gestopt. Nu droomde ik dat ik wijn in de koelkast vond. Ik gooide het meteen weg want zelfs in mijn droom wist ik dat ik was gestopt met drinken, Hoewel ik het wel jammer vond dat ik gestopt, wist ik het wel. Mijn voorlopige conclusie: onbewust ben ik verder met stoppen met drinken, dan met stoppen met roken fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden