bolletje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Jammer Spritje, had liever gezien dat je zou blijven. Dit geeft me een wat onzeker gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gevoel dat je diep in je achterhoofd al weer gekozen hebt om te gaan drinken. Hopelijk zit ik er naast. Zooooooooooooo vandaag ben ik de hele tijd hier in de arrenslee en heb geen flauw idee waar we zitten maar dat geeft niet. Als er maar lekker veel eten is (en daar is goed voor gezorgd) en de diertjes voelen zich goed, dus aan mij hebben jullie geen kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 veel vaart zit er niet in... op deze manier sneeuwen jullie helemaal onder/in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Jullie wilden naar Australie. Maar vandaag heb ik weer een leuk programma voor jullie. We gaan naar de dolfijnen dus foto camera mee. Wederom een korte rit vandaag naar Monkey Mia, bekend om de dolfijnen. De kans is groot dat u deze dieren van dichtbij kunt bekijken. Vervolgens rijdt u verder in noordelijke richting en stopt bij Canarvon. Hier ziet u de bijzondere Hamelin Pool, waarin zich rotsformaties bevinden die ’s werelds oudste en levende fossielen zijn. Aan het einde van de middag komt u aan in Coral Bay, de ‘gateway’ naar Ningaloo Reef. (O,L,D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Yes toppie Lars, altijd graag willen doen. Zwemmen met dolfijnen, Mag je ze ook knuffelen? En voeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 (bewerkt) Intussen een quizvraag. 20 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Wat een helse dinosaurus zo @Bob, doe mijn struisvogel maar als biefstuk. @Lars gaan we koraalduiken in Ningaloo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 7 minuten geleden zei Quinn: Wat een helse dinosaurus zo @Bob, doe mijn struisvogel maar als biefstuk. @Lars gaan we koraalduiken in Ningaloo? Als je dat wil mag dat voor de ouderen onder ons is dat misschien beter van niet. Dus Rosee IJsvogel Cleo66 op het randje kwa leeftijd Lika Kruidenthee ook op randje Reboot Reacher Wanderer Pippin geen idee hoe oud jij bent? Quinn Deze gaan duiken de rest gaat dan een museum bezoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Wie wil mijn rolstoel door het museum duwen, want ik ben niet meer zo goed ter been. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 (bewerkt) Hier nog een. 20 december 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Zet Flying doctors op voor @spirit ter ontspanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 @spirit, we doen een virtuele reis, dus volgens mij kun je op elk moment meer of minder actief meedoen, net wat je wilt en hoe het past bij je andere bezigheden. Er is wel één voorwaarde aan verbonden: geen alcohol gebruiken. Dat spreken we met elkaar af. Want anders... sturen we zo'n sterke mannetjeskangoeroe op je af om je de les te lezen. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 25 minuten geleden zei Bob: @spirit, we doen een virtuele reis... [...] oohhh?? IJsvogel en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 1 uur geleden zei Kohtje: oohhh?? Ja, ik dacht al, waar blijft iedereen nou IJsvogel, nancy en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Wat is die @bolletje ook een stoer wijf he Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Weet je zeker dat het een dolfijn is, en geen haai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Ja echt een dolfijn zo lief. @Quinn en @Rosee zijn aangevallen door een grote vis. Quinn zit nu trillend op de boot. Tja hij wou duiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Ondertussen in het museum @Sober de politie word gebeld nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 @lady jane heeft een paar volly maatjes gevonden nancy, IJsvogel en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Hahaha wat gebeurt hier allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Ja joh, ik haat vissen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 jongens, ik ben mijn hond kwijt. zeker weten dat het dolfijnen waren en geen haaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Thee? Alsjeblieft zeg Hond gevonden @Lika zat in keuken van restaurant de boef lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 @Lars wat zie je er prachtig uit! Ja, dat is mijn hond. Gelukkig. Stout is ie wel, maar ja. wie geeft hem ongelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 zo hond zo baasje he☺ ik heb heerlijk gevolleyed met een paar mates en nog mooi bijgebruind ook. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 19 uur geleden zei spirit: Oke Bol, ik sta op het arrensleepact, dus ik doe mee hoor, maar ik wil gewoon lekker knus in een arrenslee zitten en niet allerlei drukke programma's. Maar ik snap dat je daar niet aan mee hoeft te doen toch? Ben al onderweg, maar ik hou me wel rustig! Toppie kanjertje van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden