Spring naar bijdragen

Arrensleepact 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Jammer Spritje, had liever gezien dat je zou blijven. Dit geeft me een wat onzeker gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gevoel dat je diep in je achterhoofd al weer gekozen hebt om te gaan drinken. Hopelijk zit ik er naast.

Zooooooooooooo vandaag ben ik de hele tijd hier in de arrenslee en heb geen flauw idee waar we zitten maar dat geeft niet. Als er maar lekker veel eten is (en daar is goed voor gezorgd) en de diertjes voelen zich goed, dus aan mij hebben jullie geen kind.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie wilden naar Australie. Maar vandaag heb ik weer een leuk programma voor jullie. We gaan naar de dolfijnen dus foto camera mee. 

Wederom een korte rit vandaag naar Monkey Mia, bekend om de dolfijnen. De kans is groot dat u deze dieren van dichtbij kunt bekijken. Vervolgens rijdt u verder in noordelijke richting en stopt bij Canarvon. Hier ziet u de bijzondere Hamelin Pool, waarin zich rotsformaties bevinden die ’s werelds oudste en levende fossielen zijn. Aan het einde van de middag komt u aan in Coral Bay, de ‘gateway’ naar Ningaloo Reef. (O,L,D)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Quinn:

Wat een helse dinosaurus zo @Bob, doe mijn struisvogel maar als biefstuk.

@Lars gaan we koraalduiken in Ningaloo? 

Als je dat wil mag dat voor de ouderen onder ons is dat misschien beter van niet. Dus 

Rosee

IJsvogel

Cleo66  op het randje kwa leeftijd

Lika

Kruidenthee ook op randje

Reboot

Reacher

Wanderer

Pippin geen idee hoe oud jij bent? 

Quinn

Deze gaan duiken de rest gaat dan een museum bezoeken

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit, we doen een virtuele reis, dus volgens mij kun je op elk moment meer of minder actief meedoen, net wat je wilt en hoe het past bij je andere bezigheden.

Er is wel één voorwaarde aan verbonden: geen alcohol gebruiken. Dat spreken we met elkaar af.

Want anders... sturen we zo'n sterke mannetjeskangoeroe op je af om je de les te lezen.

roger5.jpg?itok=3pqE4Emi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei spirit:

Oke Bol, ik sta op het arrensleepact, dus ik doe mee hoor, maar ik wil gewoon lekker knus in een arrenslee zitten en niet allerlei drukke programma's.

Maar ik snap dat je daar niet aan mee hoeft te doen toch?

Ben al onderweg, maar ik hou me wel rustig!

Toppie kanjertje van me.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...