Bob Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 O, dan laten Goeroe en ik die contrabas en die vleugelpiano toch maar hier. Ik kan ook goed in mijn handen klappen als het nodig is om de djembe aan te vullen. Even snel alles in mijn rugzak stoppen wat mee moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 Ik ben er klaar voor! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 even mijn gespleten persoonlijkheid in de opsplitsmodus zetten en dan ben ik vast op tijd op Schiphol. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 Weekje eerder dan verwacht.... nah ja, ze missen me vast niet op het werk, lets go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 Oh, snel pakken, ik kom eraan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 Ren, ren, Hijg, hijg, ........ Present! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 (bewerkt) Nou ik heb een stel plastic broekjes gekocht. OOOOOW ik poep 7 kleuren $$%^. Kunnen jullie me ff afzetten bij de snuffelmarkt daar moet ik vandaag staan. Hoop veel te verkopen dan hoeven we dat niet allemaal mee te slepen. Wacht, wacht nou ff %%oooooooooo 16 december 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Ik zet jou en al je spullen af hoor @bolletje. Hop aan de verkoop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 hoop het beste voor je☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Oooooohhhh @bolletje, wat doe je nu??? Laat de hoop niet varen, dan is ie weg...!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 Op 15-12-2018 om 07:59 zei Lars: Nee je gaat tussen mij en @Reacher in zitten. Je hebt de grootste lol wedden Tussen jou en @Cleo66 zul je bedoelen. Ik zit bij het muziekensemble. We hebben wel nieuwe liedjes nodig jongens! Wat denken jullie van ‘Lets fly away’ van Frank Sinatra? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2018 Rapport Share Geplaatst 16 december 2018 2 minuten geleden zei spirit: Wat moet ik nu? Tsja, ik ben de reisleider niet, maar mijn advies zou zijn: zo snel mogelijk een ticket boeken naar Australië en als je daar bent hard roepen, dan horen we je misschien wel. Of misschien even bij het Harry Potter museum langsgaan en daar zo'n vliegende bezem lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Zo daar ben ik weer. Tegen wie kan ik aan hangen? Ben zooooo moe, veel te druk gehad gisteren, maar wel lekker verkocht. Vanmiddag naar de dagbesteding en vanochtend snurken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 kom maar hier hoor Bol, lekker uitrusten en een beetje bijslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Die stapel dekens is wel wat overbodig in Australië nu toch? Overboord gooien maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Zo dag 1 zit er op was een mooie dag toch. Voor de thuisblijvers dit hebben we gedaan Vanuit Perth rijdt u in noordelijke richting en stopt u bij Nambung National Park. Hier staan de bekende Pinnacles. In een verlaten maanlandschap van geel zand ziet u duizenden kalkstenen pilaren. Bij Jurien Bay kunt u sand boarden van de enorme zandduinen. Via Geraldton rijdt u naar Kalbarri, waar u overnacht. (L,D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Dit gaan we morgen doen maar eens op tijd naar bed quinneman wie doet er morgen mee aan abseilen? Kalbarri – Shark Bay Na een korte rit komt u aan in Kalbarri National Park. Hier ziet u een aantal bijzondere rotsformaties zoals Murchison Gorge, Nature’s Window en de Z-Bend. Optioneel kunt u hier abseilen. Na de lunch rijdt u verder in noordelijke richting en maakt een stop bij Shell Beach voordat u doorrijdt naar Shark Bay voor een overnachting. (O,L,D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 (bewerkt) Geen haar op mijn hoofd die wil abseilen. brrrrr..... Maar dat sandboarden vond ik wel grappig. 17 december 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 (bewerkt) Ik ben nog aan het sandboarden. Zien jullie hoe goed ik het kan? 17 december 2018 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 We zijn er hoor @bolletje wolletje, je kunt ontspannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 ah.....nog steeds bezig @Reacher! Ik zocht je al, maar daar ben je lieverd. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Zeker op tijd @Lars, uur of drie was het. En straks dus abseilen, shoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Joehoe Ik zie je Reacher. Ergens rechts onderaan woehahaha. Ff wachten hoor ik kom er aan. 20 december 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2018 Rapport Share Geplaatst 19 december 2018 Hé stelletje luiwammesen kom je bed is uit. Of zijn jullie tijdens het abseilen naar beneden gedonderd? Wat gaan we vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2018 Rapport Share Geplaatst 19 december 2018 ook goeiemorgen niet zo'n herrie graag Bol, ik ben een avondmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden