bumperjim Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Mogge! Maar eigenlijk gaat het natuurlijk om het heerlijk avondje vandaag Gisteren voor het eerst gedrumd met de gelegenheidsformatie op mn werk (we treden op op de bedrijfsverjaardag), was erg leuk om eens op een andere manier met collega’s bezig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goedemorgen Bumperjim, en alle anderen die straks nog gaan komen. Leuk dat drummen Bumperjim, en inderdaad, je ziet je collega's eens op een andere manier! Hier snel naar het werk, de Sint komt vanmorgen, ben benieuwd hoe hij dit jaar aankomt. En hoe sommige kinderen op hem gaan reageren...ik heb enkele kinderen met problemen met hun gedrag, dit vergt wel veel van ze. Zo sneu. Veel te veel prikkels. Gelukkig vaart hij morgen weer naar Spanje. Snel op de fiets, fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Die paar kinderen die krijgen dan dus met de roe en gaan dan mee in de zak toch? Of zeg ik nu iets heel ouderwets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goedemorgen ik denk dat sinterklaas vanavond hier ook nog wel wat brengt. Of zal ik ook klappen krijgen met de roe en mee gaan in de zak? Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 8 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen ik denk dat sinterklaas vanavond hier ook nog wel wat brengt. Of zal ik ook klappen krijgen met de roe en mee gaan in de zak? Dagpact: Lars Mocht je willen -tje! Jij blijft mooi in Nederland! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Mogguuhh , droge afmeldig van gisteren en verders geen bijzonderheden Quote van de dag : ........"same shit , different day"......... Dagpact : Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 @nancy, sterkte met de kids Ik ga ook Sinterklaas vieren! Oh nee, ik ga naar het werk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 goeiemorgen frummers heerlijk geslapen op mijn nieuwe Emma matras hij paste niet in mijn schoen, er zat geen gedicht bij maar het uitpakken deed me wel aan die spannende blijde verwachting van vroeger denken. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goedemorgen. Haha, @lady jane, wist je vóór het uitpakken al wat het was of had je geen idéé? Nietmeer, Rupsjenooitgenoeg, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 En nog even dit: Dagpact : Lars MarQ Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goedemorgen frummers. Bakje... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Klinkt goed Jopie. Fijne dag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Heerlijk Jane zo'n nieuw matras dat echt lekker ligt... Hier geen surprises en gedichten vanavond, voor het eerst sinds .... nou héél lang. Oudste blijft de decembermaand met partner en kroost thuis, 1000 km verderop. Jongste komt vanavond wel, maar we houden het bij gezellig eten met elkaar. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel prima vind zo, nog wel heel veel bezig hier met klusjes in en rondom het huis. En toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen. Voor iedereen die wil werken maar niet durft: uitzendbureaus springen momenteel ook om personeel. Loop eens naar binnen en ga een gesprekje aan. Hun hebben meerdere soorten banen en je kunt bespreken wat je wel en niet wilt. Hun nemen ook jouw mogelijkheden door. Zien kansen die jij misschien niet ziet. Inderdaad: vind het spannend een nieuw avontuur. We zijn niet meer afgeschreven met 50 jaar. De maatschappij heeft ons hard nodig. Dusssss soldaten! Geeeeef acht!! Dagpact : Lars MarQ Kohtje Moosje Cleo66 Tatum Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 klinkt spannend @Bor , vertel er eens meer over als je wilt ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ben ik boven aan het rommelen, bedenk ik me opeens dat ik Bor vergeten ben... Bor, doen meis. Gewoon doen, je bent nog hartstikke jong!! Lijkt eng, is het ook wel denk ik, maar je kúnt het, weet het zeker. Top, sterkte en succes meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 En nu weer aan de slag hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Extranaut Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 10 minuten geleden zei Bor: Ik ga zo dadelijk voor het eerst in m'n leven solliciteren. Voel me net een klein kind die een spannend avontuur aangaat. Echt waar! Whoop Whoop! Veel succes Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik heb de dokter net gebeld. het recept Antabus wordt omgezet naar Naltrexon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik heb in het verleden Naltrexon genomen. Deed mij toen ook veel goed. Ik durfde toen ook geen Refusal aan. Mijn bloedwaarden zijn altijd goed geweest. Misschien dat ik daar over een half jaar weer naar ga vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Hoi @Bor. Heel veel succes met je sollicitatie. Moet je nog of ben je al geweest? Dat mag ik toch wel vragen, hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Bor, als je vragen hebt, dan weet je onze chat op FB te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik snap het, Bor. Ik heb zelf al bijna 25 jaar geen betaalde baan meer gehad en zou ook niet weten hoe of wat als de nood aan de man komt. Fysiek is het allemaal behoorlijk achteruit gegaan in die tijd. En mentaal ben ik ook niet meer van deze tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 1 uur geleden zei Bor: Ik zit hier dus zowat achter m'n laptop en me gedachten dwalen steeds af naar @jowan. Ik snapte niet goed waarom, maar de dagdraad terug gelezen te hebben snap ik het ineens wel. jowan drumde vroeger ook. Zijn grote voorbeeld was de drummer van Golden Earing. Ik speel gitaar en heb jowan meerdere malen over proberen te halen om terug te gaan drummen en daar z'n ziel en zaligheid in te leggen misschien. Hij durfde het nooit, te alc gerelateerd zei hij, misschien ooit wel weer zei hij. Ik vond dat antwoord steeds zo jammer. En nu is het er nooit van gekomen, denk ik. Cesar Zuiderwijk, yep dat is inderdaad een held. Dat wist ik niet van jowan. Ja je moet dat soort dingen gewoon doen. Ik ben er ook pas na de 40 mee begonnen. Altijd gewild, nooit van gekomen. Oerstom. Gewoon doen. Echt een levensles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden