Spring naar bijdragen

Zondag 2 december 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag nagedacht en een besluit genomen. Ik ga meer Antabus nemen. Niet ongenuanceerd, ik mag nu een half pilletje van 400 mg oplossen in een glas water. Ik ga daar 3/4 pilletje van maken in de hoop dat als het nodig is de reactie eerder schijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reachter, ik heb niet overlegd. Maak vaker mijn eigen keuzes. Neem dus niet 2x zo veel, maar ietsje meer. Dit doet te weinig. Ik kon nog een fles Hugo wijn drinken. Deze heeft minder alcoholpercentage dan gewone wijn. En toch is de duvel in mijzelf dan ontwaakt. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil voor mezelf weten dat een beetje ook niet kan.

 

Overigens mocht ik vorig jaar van de Breider wel 2 Refusal op een dag innemen maar dat moest dan op bepaalde dagen. Ik wil het graag per dag innemen zodat juist dit een vaste routine is. Innemen en hier melden. Ook op werkdagen met weinig tijd. :present:

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ben je nou mee bezig @Tatum? Antabus slikken en dan kijken of het wat doet door tóch te drinken is toch waanzin? Wil je
uitproberen hoeveel antabus je kunt slikken en dan toch nog zo af en toe een beetje drinken? Zodat je de boel kunt beduvelen door
antabus als 'schoonprater' aan te voeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap de hele ophef niet. Mijn bedoeling was dat ik niet meer kon drinken, maar toen ik wel grote trek kreeg en ben gaan halen werkte het niet genoeg. Refusal en Antabus zijn geen trekremmers, dus trek bleef er wel.  :(

Bij de dokter mogen mensen ook wel wat slokjes nemen om te testen hoe het werkt. Ik heb eigenlijk geen gevoel gehad bij Antabus. Probeerde het evengoed.

 

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil hierover nog wel graag wat kwijt, anders voel ik me wel heel rot onder veel van deze opmerkingen.

Het klinkt nu net alsof ik zomaar zelfgekozen een spelletje speelde. Ik nam mijn verantwoordelijkheid elke dag omdat ik wist dat ik kwetsbaar was. Nam Antabus en meldde me op de dagpact. Tuurlijk kan een pilletje je niet tegen houden als je werkelijk wilt drinken, mijn bedoeling was wel elke ochtend dat als ik mezelf later op die dag niet in de hand zou hebben ik kon terugvallen op ziek worden en direct ermee moeten ophouden. Dat ik het daarna ook nooit meer zou doen. Maar dat gebeurde niet. Althans, veel minder dan ik verwachtte.

Maar dit is een schrijvend forum en probeer maar eens precies uit te leggen wat er met je gebeurd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tatum, je wilt dus zeggen dat je aan het uitproberen bent welke dosis antabus je moet gaan slikken om je ' veilig' te voelen. Maar dat kun
je toch beter niet op eigen houtje doen? Stel dat het helemaal mis gaat tijdens zo'n experiment. Je zegt zelf dat het effect wel eens 'uitgeprobeerd'
wordt, maar dan wel onder doktersbegeleiding. En je hier melden op het forum als je antabus geslikt hebt vind ik ook niet echt 'waterdicht'.
Maar het is jouw leven,  jouw gezondheid, daar heb ik niks over te zeggen en mijn gevoel en al helemaal mijn idee over je aanpak van je drankprobeem
aanpakken zeggen natuurlijk meer over mij dan over jou. Succes Tatum. Ik hoop alleen dat je jezelf serieus neemt en eerlijk naar jezelf zult zijn en blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom maar even tussen door piepen heb een super leuke dag gehad en heb genoten van de kleinkinderen. Vooral van de oudste zij mocht steeds een pakje pakken deed net of ze ging lezen ja voor Emma :lol: Helaas ging dat feest niet door maar ze zijn goed verwend en waren blij. Kleinzoon vond inpakpapier het aller leukst. Ik meld me droog af sterkte voor wie het nodig heeft 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...