MarQ Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Mogguuhh ..... als eerste een droge afmelding van gisteren (heb het toch gered) nu een nieuw Draadje/Dagpact op de 1e van de laatste maand van het jaar & een droge dag allemaal ! Dagpact : MarQ rosa45 en oostwestmijbest reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 (bewerkt) Goedemorgen maar weer Dagpact: Marq Moosje Sober Lars 1 december 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 (bewerkt) Goedemorgen maar weer Dagpact: Marq Moosje Sober Lars IJsvogel Het gaat niet lekker maar ik hou vol. Denk vaker dat ik nu wel weer kan drinken. Maar voel nu al dat dat mis zal gaan. Ben verdrietig en voel me veel alleen. Ben ook ziek, dat helpt niet. Schildklier doet raar. Dat haalt je onderuit. 1 december 2018 bewerkt door IJsvogel Typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier. En ja, de laatste maand van het jaar alweer. Donkere dagen voor.... enz enz... Maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Wat naar IJsvogel. En inderdaad.... niet doen hoor, als je zelf al weet dat het fout zal gaan.... En die schildklier, ben je daar al mee naar de dokter geweest? Wat bedoel je met 'Ben ook ziek, dat geloot niet. '? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 ik mis nog steeds wat @Yvonne.......... (stille hint) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Sterkte IJsvogel als je het moeilijk hebt kun je altijd om steun vragen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Goedemorgen Thee... Als ik de afmeting van dat glas zo zie Marq heb je daar genoeg aan voor het hele komende jaar Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Zojuist zei Yvonne: Goedemorgen Thee... Als ik de afmeting van dat glas zo zie Marq heb je daar genoeg aan voor het hele komende jaar dacht dat het een klein plaatje was maar niets is minder waar ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Maar zonder gekheid, ik vind het helemaal niet erg om er ook nog een glaasje jus bij te zetten... Het vervelende is dat ik elke dag van ieder plaatje afzonderlijk de afmetingen moet aanpassen om niet van die onooglijk grote afbeeldingen te krijgen zoals die van jou. Puur kopiëren van de vorige dag levert toch weer de oorspronkelijke grote plaatjes op Dus ik probeer het een béétje binnen de perken te houden... MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 snap het , dan maar geen onnodig veel werk van maken , dacht dat je dit gewoon als standaard berichtje kon plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 6 minuten geleden zei MarQ: dacht dat het een klein plaatje was maar niets is minder waar ...... Ja, het zetten van plaatjes hier brengt nogal wat geklooi met zich mee Marq. Ik heb van alles geprobeerd, maar heb me er maar bij neergelegd dat ze hier uitgaan van ' waarom zouden we het makkelijk doen als het ook moeilijk kan'...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 genoeg voor 1 jaar en 1 dag nu dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Tsja, Gewoon, er waren hier een paar dames die dat als opstart nodig hebben... In feite niet veel anders dan een bak koffie, maar dan koud en met prik er in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Goedemorgen allemaal De laatste maand van mijn eerste "kalenderjaar" alcoholvrij gaat vandaag in. En gisteren mijn 37ste "leeftijdsjaar" volledig alcoholvrij afgesloten. Om de één of andere reden zijn dit toch mijlpalen die ik in mijn hoofd houd. Zo blijf ik toch bewust blij met wat ik al bereikt heb En toch zo af en toe steekt nog steeds de gedachte de kop op. Niet dat ik overweeg om ook echt te gaan drinken, maar het idee van 'een wijntje drinken' zit er nog steeds in. Steeds minder, maar toch nog aanwezig. Het houdt me bij de les denk ik. Weekend voor mijzelf en ben moed aan het verzamelen om beneden de berging op te gaan ruimen. Alles is daar neer gemikt tijdens de verhuizing maar ik zal nu toch eens moeten gaan organiseren daar. Al was het maar omdat ik binnenkort de kerstspullen nodig heb lady jane, Rupsjenooitgenoeg, MarQ en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Goeie morgen kanjers, IJsvogel wat bedoel je met "de schildklier doet raar"? Moosje lukte het niet om hier te kopen en te delen dat je wilde gaan drinken? Probeer dat de volgende keer eens. Als dat dan lukt voelt de overwinning zo fijn. En daar word je sterker van. Kun je daarna nog zien of je wel of niet wilt drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Goedemorgen op deze "day after the voice".. Dagpact: Marq Moosje Sober Lars IJsvogel Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 (bewerkt) Goedemorgen lieve vrienden en prachtig forum * Antabus ingenomen * Dagpact: Marq Moosje Sober Lars IJsvogel Kohtje Tatum 1 december 2018 bewerkt door Tatum Kohtje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 11 minuten geleden zei Tatum: * Antabus ingenomen * En nu volhouden hoor Tatum.... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 lieve IJsvogel; wat veel verdriet achter die weinig woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 (bewerkt) Goedemorgen Ik merk dat ik de laatste twee maand geen goede emotionele energiebalans vind. Er wordt veel gevraagd en minder gevonden. Los van wat er gebeurd rondom me weet ik ook dat ik dit zelf voor een deel in de hand heb. Ballast loslaten was en blijft heel moeilijk hier. Vanavond zie ik voor de eerste keer, bij een familie etentje, de nieuwe vriend van mijn moeder. Ik vind dit heel moeilijk. En dat is niet omdat ik t haar niet gun. Maar ik zal er zitten met een lach. Maar vanbinnen voelt t als verraad naar mijn pa. Wat absurd is want hijzelf zou veel rationeler zijn. Denk ik 1 december 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 Soit, moeder gaat het naaimachien bovenhalen. Ik kocht dat ding ooit voor iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 3 minuten geleden zei Moosje: Nu gaat er gelijk weer door mijn hoofd dat dit niet de goede tijd is om te stoppen met de feestdagen. Dit is juist de goede tijd om te stoppen. Ik ben destijds op 13 december gestopt, net vóór de feestdagen, net voor de gezellige donkere 'houtkachel'-dagen, net voor enkele verjaardagen in de familie.. scherp blijven, confrontaties aangaan, juist in die begintijd heeft mij geholpen m'n motivatie hoog te houden. En inderdaad: dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden