Lars Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Goedemorgen @Bor en sober gefeliciteerd met jullie verjaardag. Goed hoor sober dat je je verjaardag viert na je bijna dood ervaring van afgelopen week. Veel plezier vandaag beide Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Goedemorgen frummers. Zaterdag en de zon schijnt, mooi. Ben al een tijdje op, internet vloog er weer eens uit, dus eerst maar aan de slag in huis even. Nu tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 En natuurlijk de slingers ophangen. Bor en Sober van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van dames.De zon schijnt, dus dat zit wel snor. De rest mogen jullie zelf invullen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Van harte Bor en sober!..nog vele droge gezonde jaren. dagpact; lars Clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 allemaal. Bor, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En Sober ook natuurlijk. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier schijnt het zonnetje. Lijkt me dus qua weer best een aardige dag om jarig te zijn. De hond die ik van de week nog min of meer opgegeven had liep vanmorgen weer redelijk fief met me mee. Alleen traplopen laat ik 'm (voorlopig) niet meer doen. En ik ben blij dat het niet regent, want 'effe snel' gaat echt niet (meer)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Onze lieve Bor is jarig! HIeperdepiep hoera! Maak er een mooi nieuw jaar van lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Een hele goede morgen allemaal Sober; Gefeliciteerd joh Hoop dat je een fijne dag hebt Bor, Ook jij uiteraard van harte gefeliciteerd Hoop, dat je heel gezond, heel oud mag worden Heb een fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 goeiemorgen frummers en gefeliciteerd voor de jarigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Van harte voor de jarigerds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Morgen ouders en pedicure, vandaag niets... Beetje orienteren en mindset klaarmaken voor serieuze start dieet. Heb het volledig uit de hand laten lopen en dat doet mij geen goed. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Goedemorgen en van harte @Bor en @Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Sober en Bor, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Bor van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Sober natuurlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Proficiat jarige joppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 @Bor, ben ik te laat? Nee toch? Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 (bewerkt) Een muziekje erbij voor de jarigen @Bor @Sober 3 november 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 @Sober jij ook gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 dagpact; lars Clean66 Sober Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Hoop dat iedereen hierheen mooie dag heeft gehad! ik ben moe en ga slapen..ik meld me droog af. Tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Ook hier zo maar slapen ben depressief achtig. Bang dat het niet meer goed komt met de poot. Nou ja eerst maar weer eens slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 3 november 2018 Rapport Share Geplaatst 3 november 2018 Gefeliciteerd Bor en Sober! Op de valreep, maar ik wens jullie allebei een fantastisch levensjaar toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 Drukke bardienst gehad. 2 mooie films. Tijd voor slapen. Truste frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden