Lars Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Goedemorgen gisteren heel vroeg gaan slapen was kapot. Nu dus ook vroeg wakker. Vandaag weer dagje revalidatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Goeie morgen mensen daar ben ik weer Alles hier goed? Bij mij is alles rustig geweest thuis zonder internet. Ga ik vaker doen. Jane Kijk eens? Wist jij dat dit kon? Ga het gelijk proberen. Dadelijk werken kanjers. Nietmeer en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Goedemorgen Vandaag vrij wel even lekker @bolletje Hoe dacht je dan dat ze het deden? Dit kan heel vaak gewoon zo gedaan worden. Rustig aan vandaag @Lars Terug komen in het ritme is altijd even wennen Vogeltjes weer rustig? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Goedemorgen frummers. Heerlijk, geen hitte meer voorlopig geloof ik. Af en toe een bui, ook fijn. Lars, ik hoop dat je vandaag een goede dag gaat hebben bij de revalidatie. Bol, fijn de je pc weer gemaakt is, en ja, een poosje internetrust kan geen kwaad denk ik. Gypsy, las hoe je gisteren rustig heb kunnen blijven, mooi hoor. nu lekker genieten van je vrije dag. Thee, ook een goedemorgen. Bakje nu voor ik aan de slag ga. Lars en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Goedemorgen allemaal. Even laten weten dat ik vanmorgen ook weer wakker geworden ben, zoals dat heet. Net even een rondje bovenverdieping gedaan om alle zeven kantelramen in de 'net-niet-helemaal-dicht-stand' te zetten want het spettert nogal naar binnen. Als het zo doorgaat mag binnenkort de verwarming weer even aan, 's morgens. Doet me er trouwens aan denken dat maandag de schoorsteenveger komt... kunnen we weer bomen gaan verbranden als het kil wordt in de avond. Nu nog even praktisch wakker worden. Koffietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Regen dus bij jou Kohtje, ook goedemorgen trouwens. Hier (nog) een zonnetje, zo'n heerlijk mild najaarszonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Weekend! Heerlijk achter in de tuin met kop thee en een nieuw boek “chardonnee” genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 dat deel sla ik over kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Er is iemand die vergelijkbaar als mij heeft. Vind het heftig net alsof ik een spiegel kijk. Maar nu weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Weekend Net maar even driftig teruggelezen op jullie draadjes over de voor- en nadelen van één drankje. Conclusie: ONMOGELIJK & ONVERSTANDIG (geldt althans voor mij!) dus: DAGPACT: Hannahs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 3 minuten geleden zei Hannahs: Weekend Net maar even driftig teruggelezen op jullie draadjes over de voor- en nadelen van één drankje. Conclusie: ONMOGELIJK & ONVERSTANDIG (geldt althans voor mij!) Het geldt ook voor mij. Niet het “onmogelijk”, maar zeer zeker het “onverstandig”. Ik weet helaas uit ervaring dat één drankje bij mij op den duur (6 maanden ongeveer) leidde tot tóch weer de afhankelijkheid. Ik ging niet over de schreef, ach ja wat is dat eigenlijk, maar ik was weer afhankelijk en dat wilde ik niet meer. Dus: nu op het jaarpact. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Ja hè Jannigje, die afhankelijkheid...! Ik probeer me daar nu juist zo hard uit te wurmen! Het jaarpact lijkt mij ook niet zo’n slecht idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Kom ik er gezellig nog even bij op t dagpact: Hannahs Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Waar is @spirit laat eens wat horen meestal oke is invullen ik weet het maar meestal niet een goed teken als je langere tijd weg blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 En @Bor ook al paar dagen niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 @Antoinnette ook niet en @Reacher nou ja het is gewoon rustig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 @fleurtje gelukkig @bolletje weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 (bewerkt) En jawel, bijna op weg naar bed en wil afsluiten, zie ik dat ik mijn berichtje van veel eerder op de avond niet heb geplaatst : Kom ik er ook nog even bij staan... dagpact: Hannahs Nietmeer Yvonne Stilletjes hier hoor. Ik zie dat Spirit ook al de hele week afwezig is? @Bor, hoe gaat het met jou? Alsnog maar even plaatsen dan en het 'rijtje' netjes aanvullen: dagpact: Hannahs Nietmeer Cleo66 Yvonne 7 september 2018 bewerkt door Yvonne woordjes vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 En ik meld me ook gelijk af dus. Lekker slapen mensen... tot morgen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Slaap lekker mensen. Weekend. Heel fijn is dat. Heeeeeeeel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 (bewerkt) Slaap lekker. 7 september 2018 bewerkt door Bob Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 2 minuten geleden zei Bob: Slaap lekker. Jij ook met of zonder jaarpact Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hannahs Geplaatst 7 september 2018 Rapport Share Geplaatst 7 september 2018 Slaap lekker! En tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Sterkte Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden