Spring naar bijdragen

Woensdag 5 september 2018


Lars

Aanbevolen berichten

goeiemorgen frummers.
ik kreeg de melding dat inloggen met deze site niet meer beveiligd is per 5 sept. 2018
Door mijn browser en ESET toch toestemming te geven kom ik er via een omweg toch in
meet het slotje in de balk boven is doorgehaald en er traden fikse waarschuwingen op.
Zal deze mededeling ook aan de mods doen, maar ben benieuwd naar jullie ervaring.

dit was de waarschuwing:


Uw verbinding is niet beveiligd

De eigenaar van forum.verslavingdebaas.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.

Meer info…

Fouten als deze rapporteren om Mozilla te helpen kwaadwillende websites te herkennen en te blokkeren

forum.verslavingdebaas.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.

Het certificaat is verlopen op dinsdag 4 september 2018 23:34:07. De huidige tijd is 5 september 2018 08:31.

Foutcode: SEC_ERROR_EXPIRED_CERTIFICATE

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Jopie, ik lees altijd met plezier over jouw camperbusavonturen, mooi hoe je je leven zo naar jouw behoeftes hebt aangepast.
Officieel mag je in NL niet op willekeurige plaatsen overnachten in je campertje toch? Als ik het goed begrijp sta jij een beetje overal en nergens, geeft dat nooit problemen?
Ik heb zelf ook een campertje waar ik 3, 4 of 5 maanden per jaar in verblijf, maar dan vaak in Frankrijk en daar is het goed geregeld voor camperaars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat zullen ze een schik hebben gehad jopie.

Hier net fietsmaatje afgebeld ivm de vreselijke hoosbuien. Voor t eerst in een jaar of 7. Misschien later in de week alsnog, maar
hij heeft ook dagbesteding en woensdag is zijn vrije dag. Maar ja samen kou vatten en nat laten regenen is ook niet leuk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, een goed verhaal :D maar ECHT niet fijn op dat moment.
Zo werd ik ooit om 5 uur 's morgens met veel gebons op de deur en ander lawaai wakker gemaakt, mijn eerste reactie was ook: "onder het dekbed en doen of ik niet besta". Misschien zijn het dronken en agressieve figuren ofzo. Toch maar stoer eruit gegaan, bleek ik op een plein te staan waar de markt werd opgebouwd... ik kon in pyama achter het stuur met veel moeite tussen de kraampjes door de bus er nog uitgewurmd krijgen.

In NL vind ik het niet fijn dat je net moet doen of je niet bestaat, daar word ik ongelukkig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm ja, interessante gedachtegang, ik denk zeker dat hetzelfde voor mij geldt.
"Sta ik niet in de weg, vraag ik niet teveel, ben ik niet lastig, neem ik niet teveel tijd........" 
Je hebt idd ook mensen die parkeren hun camper pal naast de jouwe zodat je amper je deur nog uit kunt en beginnen vervolgens een ellenlang betoog over de achternicht van de tante van de buren terwijl hun hond je de oren van je kop blaft :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers.
ik kreeg de melding dat inloggen met deze site niet meer beveiligd is per 5 sept. 2018
Door mijn browser en ESET toch toestemming te geven kom ik er via een omweg toch in
meet het slotje in de balk boven is doorgehaald en er traden fikse waarschuwingen op.
Zal deze mededeling ook aan de mods doen, maar ben benieuwd naar jullie ervaring.

dit was de waarschuwing:


Uw verbinding is niet beveiligd

De eigenaar van forum.verslavingdebaas.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.

Meer info…

Fouten als deze rapporteren om Mozilla te helpen kwaadwillende websites te herkennen en te blokkeren

forum.verslavingdebaas.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.

Het certificaat is verlopen op dinsdag 4 september 2018 23:34:07. De huidige tijd is 5 september 2018 08:31.

Foutcode: SEC_ERROR_EXPIRED_CERTIFICATE

 

Goedemorgen forummers,

Dezelfde foutmelding kreeg ik ook vanochtend. Ik heb het neergelegd bij onze webmaster en hoop dat het gauw opgelost is.

Ik wens jullie een fijne dag!

Met vriendelijke groet, de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja, ook ik kreeg de melding... criminelen hadden mijn account gehackt werd verondersteld... ;) 
Maar het is allemaal weer oké dus. 
Hier nog geen drup gevallen... en gaat ook niet vallen vandaag..
Pffff,  gelukkig niet meer zo warm als gisteren, toen werd ik er echt beroerd van. 

Hoi Bor, alles goed met jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Ook hier is het gevaar, de onveiligheid voor wat betreft het forum weer geweken. Lekker passief gewacht tot het over was...en dat lukte.. ;)
En dan die verhalen van Yana en jopie.. veel herkenning, hahaha... zowel in ervaring van 'in de weg staan' en weggestuurd worden, als van 'sta ik niet in de weg?',
om weggestuurd worden te voorkomen.
Vandaar Frankrijk en Zweden idd favoriete bestemmingen. Als ik ooit echt camperzwerver wordt (die stiekeme fantasie waar m'n vrouw me voor gek
om verklaart) dan wil ik wél emigreren. Niet hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog steeds niet veilig dacht dat het aan mijn laptop lag maar dat is dus niet zo wilde hem al het raam uit gooien. Zo dit was een lange dag overal testen doen gezellig eten in een nieuwe groep en hup meteen ook maar een groeps gesprek gesprek met psycholoog gehad erg gezellig maar niet heus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...