kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goedemorgen thee Dagje thuis vandaag. Huis aan kant maken. Verder geen idee nog. Rommeldagje dus. Vind ik de fijnste dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Omdenkspreuk van de ze dag: Geef je over aan de verleiding, die komt misschien nooit meer voorbij (Robert Heinlein) Hmmm...deze roept allerlei gedachten...allereerst de gedachte of hij 'geschikt' is voor hier...je overgeven aan de verleiding is wat ik jaren deed...drank Dat lijkt me dan weer niet zon goed idee... Ik lag vroeg in bed...goed geslapen....vroeg wakker. Mijn verleiding was: als ik nou weer eens vroeg op sta..voor de drukte van het gezin...schrijven...mediteren...dus hier zit ik, in mijn atelier...frisse ochtendlucht, koffie loopt...wat fijn toch. Weten wat goed voor me is om te doen, is heel wat anders dan het daadwerkelijk doen. De verleidingen die er ook zijn maar niet naar geluisterd...dus nu laptop dicht, pen en boek in de hand en aan de slag. Heb een goeie dag. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Kan fijn zijn zo n rommeldagje Nicky. En je dochter lekker thuis vanmiddag? Ik heb straks wat werk te doen achter pc, sporten en ook wat huishoudelijk rommelen. Prima voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Klopt, korte woensdag vandaag voor haar. Beetje bijkomen van de eerste dagen school dus. Gaan even een hut bouwen om haar bed in elk geval. Vorige was ingestort Mooie spreuk, hij moet wel even landen nog geloof ik. Ik denk dan vooral aan de verleiding van 'lummelen'. Niet hollen, maar mogen stilstaan. Verleiding van alcohol is wel weg inmiddels maar kan me voorstellen dat dat wel mijn eerste gedachte zou zijn geweest vorig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goeie morgen allemaal, Fijn Jopske dat het weer een beetje beter is in het bolletje Ik ben een week m'n comp. kwijt. Broertjelief neemt hem mee om eens na te kijken. Ik zal jullie missen snik, snik. Tot volgende weeeeeeeeeek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 @jopie ja dat kan ook. De spreuk van gister sprak me meer aan haha.... deze geeft me stof tot overweging..zoiets. Hoe erg is het als een verleiding nooit meer voorbij komt? Had ik maar...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Zonnetje, geen wind, lekker koel buiten en binnen behaaglijk... bakje erbij... Kom maar op met de woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 23 minuten geleden zei jopie: Goed geslapen en vroeg zelf wakker. Denk dat ik er "door" ben. In mijn deur kijk ik, met koffie in mijn handen, over het veld met nog laaghangende mist. Knotwilgjes er met de kop bovenuit. Trui aan, sokken aan. Ja. Dit is goed. Mooi Jopie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 25 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Fijn Jopske dat het weer een beetje beter is in het bolletje Ik ben een week m'n comp. kwijt. Broertjelief neemt hem mee om eens na te kijken. Ik zal jullie missen snik, snik. Tot volgende weeeeeeeeeek. Arme Bol... maar daarna..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 En op zoek naar een plaatje voor Bol zag ik deze hele mooie staan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 goeiemorgen frummers. goh Bol, ik vond 3 dagen al zwaar zonder pc en dan had ik nog een smartphone. (en ik stond gistermorgen op het punt aan de verleiding van een reservetablet kopen, toe te geven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 1 uur geleden zei kruidenthee67: Weten wat goed voor me is om te doen, is heel wat anders dan het daadwerkelijk doen. Mmmm, ja, daar weet ik alles van Een week zonder laptop/tablet/phone zou voor mij ook een hele uitdaging zijn, wat zou ik dan veel tijd hebben om al die dingen te doen die goed voor me zijn. Fijn dat jouw pc het weer doet Jane. Ik ben benieuwd... ben je nou ook helemaal van die pop-up af of moet je die iedere keer opnieuw wegklikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goedemorgen Jane en Yana, ja, een week zonder.... pfffff, moet er niet aan denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goedemorgen. Dat denk ik ook. Waar Ie maar wil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Nou, vandaag is het dan 12 jaar geleden dat ik me hier aanmeldde. Of 't gisteren was. Maar ook een eeuwigheid geleden. Ik plak vandaag er maar alvast weer aan. Kiek'n wat't wot... rapilos, Asterix, IJsvogel en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Zie ik dat toch nog net voor ik ga afsluiten en aan de gang ga... Dankjewel voor al die jaren helpende, vriendelijke en soms pittige bijdragen Kohtje En op elke wang een zoen ... Zo en nu aan de slag hier. Kohtje en Nietmeer reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Mooi Koh...dat je nog maar lang hier mag zijn! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette En ik nodig een ieder uit om weer mee te doen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 (bewerkt) Jeetje Koh wat een mooie prestatie, en namens mij ook bedankt voor je inspirerende en taal virtuoze bijdragen aan dit forum. 29 augustus 2018 bewerkt door Nietmeer Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Dagpact: Antoinnette Nietmeer fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 @jopie dat is inderdaad een mooie metafoor. Die kreeg ik vorige week van mijn partner in een gesprek. Jouw 'groots en meeslepend' heb ik ook opgeslagen...ergens en komt voorbij, als het voor mij nodig is dingen klein te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goedemorgen. De kudde vertrekt vandaag. We zullen weer moeten wennen aan de stilte. nu zwemmen . Die spreuk over de verleiding gaat voor mij alleen over het alles achter laten en opnieuw beginnen. Groots en Meeslepend weer. Ik las gisteren ook een mooie: Je bent niet wat je wilt zijn, maar wat je kunt zijn. nu zwemmen dan toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 (Helaas) herkenbaar... De overbelasting, over grenzen gaan...angst en stress...het gevoel hebben continu 'aan te staan'...uitputtend....en nu je het zegt..ja vergelijkbaar met een kater...in verschijnselen. Realiseer me dat ik een tijd terug tegen mijn zus zei, die inderdaad weet van de verslaving, stoppen en proces, 'Ik heb niet gedronken hoor..mocht dat zo lijken'. Hmm..best een eye opener dit. Dat stuk, die stress/angst is waar ik wat mee mag. Moet....wil ik 'gezond' leven. Best een hele uitdaging. Niet fijn om dan te lezen dat je na 10 jaar... Maar ook wel realistisch denk ik. T'is wat t'is...ben wie ik ben...maar er valt nog wel wat te doen. Allerbelangrijkste toch steeds weer, ook vandaag de eerste niet. De rest...beweegt, gaat bewegen. Dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ha @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden