Yvonne Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Hahaha.... ahhh, zijn jullie dat met die korte broeken en met dik kippenvel op de beentjes... Kohtje en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ik ga aan de slag luitjes, de zon schijnt hier inmiddels weer, lekker temperatuurtje zo, tot kerst ben ik tevreden... Maak er een mooie dag van lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Je leert veel van je schildpad, fleur. Niet te ver vooruit kijken, die winterslaap dient zich vanzelf wel aan. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Klaar. Zit al bij strandtent te wapperen in de wind, want tent is nog dicht . Jongste had traditiegetrouw de inpak en wegga-instort. Ze groeit er wel overheen. Alhoewel.... ik heb het ook nog een beetje. Maar gaat steeds beter! nu hebben we NOG een week. Leuk, maar het voelt ook alsof het ongehoord veel is. Nou ja. Ga gewoon kijken of ik het toch kan. De vierde week vrij. Derde week weg. Roetsj… Tine en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Tuurlijk kan je dat Lika, gewoon dag voor dag... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 1 uur geleden zei Nietmeer: Dagpact: Nietmeer Antoinette Françoise Mmmm ik ben gewoon weer in het zwart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Val je nóg meer op, Francoise... het contrast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 ç Françoise bedoel ik dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Zal ik je er even bijzetten Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Oké prima Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 @Kohtje bestaat nog wel dat reclameschilderen..in Boxtel, op St.Lucas, vormgeving & ambacht. Gave richting.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) Dagpact: Nietmeer Antoinnette Françoise IJsvogel Haha, nou ben benieuwd hoelang we dit vol gaan houden met die kleurtjes. Nu achter laptop dus dan gaat het nog maar het is zeker niet makkelijker . Herfst, ik hou ervan maar toch weer niet omdat er daarna weer winter komt. Maar of ik één vast weertype het hele jaar nou prettig zou vinden.... Dan zijn de seizoenen toch wel weer mooi. 24 augustus 2018 bewerkt door IJsvogel Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Als 't 'moeten' wordt is de lol er snel van af, ja. Je hoeft toch niet in kleur op 't dagpact? Zolang je je naam er niet in het (bijna) wit op zet, sta je er zichtbaar op, welke kleur dan ook . 't Gaat toch om de zichtbaarheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Het was alleen maar een voorstel van iemand om het in kleur te zetten zodat het meer opvalt. Vandaar dat ik dat deed vandaag, even uitproberen kan geen kwaad toch? Het is ook geen verplichting, als het niet lukt zet je gewoon jezelf in zwart is ook prima. Persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit. Zeker geen reden voor mij om aan de drank te gaan! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Zucht ..... land van 1000 meningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 (bewerkt) Het kan ook simpeler. Om het dagpact er een beetje uit laten springen is het wel voldoende om alleen de titel vet te maken. Dat kan ook op je mobiel door op de button B van Bold te drukken. Misschien iets voor morgen? 24 augustus 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 16 minuten geleden zei Bor: Nee. Een oplettende of iemand die mij een beetje kent ziet dat ik kwaad was, dat ik in de slachtoffer rol schoot en zelfs al iemand uitgezocht had om het buiten mezelf te leggen en ook hulp hoefde ik niet. Deze is wel heel oud voor mij. Toch zag ik hem zelf even niet. Nu wel, dus geeft niet. Bor moet zelf op blijven letten ipv wijzen naar de ander. Ik ga de wasmachine maar eens leeghalen Daar hoefde je niet zo voor op te letten om te zien dat je kwaad was... en hulp hoefde je ook niet, dus wijselijk m'n 'mond' maar gehouden. 't Was of ik mezelf zo zag. Fijn dat je d'r zelf weer 'uitgekomen' bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 2 minuten geleden zei Bob: Het kan ook simpeler, het dagpact Het is en was toch al simpel, Bob? En zo zal het ook altijd blijven, dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Sorry Koh, ik drukte te vroeg op Plaatsen. De tekst was nog niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ik ook, Bob. Je tekst was nog niet af.. zag ik na plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Goedemorgen Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ha Jannigje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 En @Bor... tja. Herkenbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2018 Ik kreeg een gratis groepsles aangeboden in de fitness. Ik heb me verschrikkelijk geërgerd. Diene lesgever liep constant mee te kelen met de muziek door zijn microfoontje. Zeggen ze dat ik niet kan zingen. Tegen t einde had ik zin om zo een gewichtje tegen zijnen bol te slaan. Daar zou ie wel een ander liedje door zingen Geen groepslessen voor Fleurtje. nancy, Nietmeer en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden